استخر بادی کودک شفاف

estakhr-006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شفاف یک محصول جذاب و منحصر به فرد از لحاظ نوع ظاهر و طراحی است که همین امر هم سبب شده تا از این حیث با تمامی استخر های موجود در بازار تفاوت داشته باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای ظاهر و ارگونومی دو لایه بوده که این دو لایه در ابعاد مشابه طراحی و تولید شده اند. هم چنین بر روی هر یک از این لایه ها طرح ماهی و غواص نیز دیده می شود که در ابعاد کوچک و در فواصل گوناگون در کنار هم قرار گرفته اند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بدنه این محصول به صورت یکدست شفاف طراحی و تولید شده است که شما قادر هستید تا نظارت کاملی بر روی این محصول داشته باشید. یکی از ویژگی های خوب این محصول دارا بودن سبد بسکتبال می باشد که کودک شما با استفاده از ان هم می تواند یک تفریح جداگانه را تجربه کرده و لذت ببرد.تمام این موارد در کنار دارا بودن دریچه تخلیه اب نیز باعث شده تا استخر بادی کودک شفاف یک استخر ایده ال و مناسب برای انتخاب باشد که می توانید ان را از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک شفاف

استخر بادی کودک شفاف یکی از خاص ترین استخر هایی است که در این سال ها تولید و روانه بازار شده است. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که اگر به این محصول نگاهی بیندازید متوجه این موضوع خواهید شد که از نظر طراحی و هم چنین ساختار این کالا بسیار جذاب و دیدنی بوده و می توان ان را جزو محصولات لوکس قرار داد. در ادامه این مطلب ما سعی داریم تا به صورت کلی این کالا را بررسی کرده و شما را با خصوصیات این محصول به صورت کامل اشنا نماییم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

از خصوصیات مهم این محصول نوع ساختار و طراحی این محصول است که باعث شده تا یک کالای بی نظیر را شاهد باشیم. در همین خصوص اگر نگاهی دقیق به بخش های مختلف این محصول بیندازید در ابتدا باید عنوان کنیم که این استخر ظاهری مستطیلی شکل دارد که لبه ها و کناره های ان نیز به صورت گرد طراحی و تولید شده است. هم چنین بر روی بخش های کناری این استخر می توانید تصاویر زیبایی را هم مشاهده نمایید که از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بدنه این استخر از دو لایه روی هم قرار گرفته شده تشکیل شده است که به صورت شفاف طراحی گردیده اند. بر روی قسمت جلویی این استخر بادی نیز یک عدد پایه بادی تعبیه شده که بر روی ان نیز یک عدد سبد بسکتبال وجود دارد که باعث شده تا کودک شما علاوه بر بازی و تفریح با استخر بتواند از این بخش این محصول هم استفاده کرده و لحظات شاد و مفرحی را برای خود خلق کند.


جنس بدنه

همان طور که می دانید جنس بدنه نیز یک بخش مهم دیگر در خرید و انتخاب یک محصول خواهد بود که قطعا خریداران سوالات زیادی را از فروشنده از این بابت پرسیده و سپس سعی می کنند تا مطمئن ترین و بهترین استخر را در سبد خرید خود قرار دهند. در همین راستا باید عنوان کنیم که بدنه این کالا از نوع PVC شفاف ، بخش های کناری این محصول از نوع PVC طرح دار و هم چنین کف این استخر نیز از نوع PVC دو لایه بادی طراحی و تولید شده اند. این جنس ها همگی از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بین استخر های بادی خواهند بود که قطعا با خیال راحت می توانید پس از مشاهده ان ها اقدام به خرید کنید.

ابعاد و وزن

در کنار تمام مواردی که تا به این جای کار به ان ها اشاره کردیم این کالا دارای طول 143 سانتی متر ، عرض 101 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 35 سانتی متر می باشد. ظرفیت اب این محصول نیز 180 لیتر خواهد بود که در مدت زمان معقولی می توانید این کالا را از اب پر نمایید. تمام این موارد طبق استاندارد های جهانی و با در نظر گرفتن تمامی نیاز های مشتریان تولید و عرضه شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

قطعا راه اندازی یک محصول بادی نیاز به یک عدد پمپ باد خواهد داشت زیرا باید از طریق محفظه های باد موجود بر روی این استخر ان را خریداری نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما پس از تهیه یک پمپ باد می توانید در مدت زمان بسیار کمی این استخر را باد کنید. پس از باد کردن این محصول نیز قادر خواهید بود تا این محصول را از اب پر کرده و به تفریح بپردازید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در زمانی که قصد دارید تا این محصول را به صورت کاملجمع کرده و کنار بگذارید می توانید با استفاده از دریچه تخلیه اب این محصول به راحتی اب داخلی را خالی کرده و سپس با باز کردن محفظه های باد این کالا نیز سعی کنید تا باد این کالا را هم تخلیه نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که مراقبت از این کالا هم یک بخش مهم و اساسی خواهد بود که باید به ان هم توجه ویژه ای نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک شفاف یک محصول فوق العاده مناسب برای کودکان است که ساختار دو طبقه و دو لایه را دارا بوده و با کف بادی راحت و نرمی که دارد تمام سنین می توانند با خیال راحت از ان استفاده کنند. هم چنین این محصول وزن کم ، راحتی در راه اندازی و بدنه مقاومی را هم دارا می باشد که از ویژگی های خوب این استخر به شمار خواهد رفت. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...