استخر بادی کودک شش ضلعی طرح دریا

estakhr-002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شش ضلعی طرح دریا یکی از محصولاتی است که با ساختار شش ضلعی و خاصی که دارا می باشد مناسب برای سخت پسندان خواهد بود. این محصول به گونه ای طراحی شده است که اگر شما فضای لازم برای قرار گیری ان را داشته باشید یکی از جذاب ترین و زیباترین استخر های موجود در بازار را خریداری کرده اید. در همین راستا باید عنوان کنیم که ارگونومی ساخت این محصول به صورت سه لایه بوده که هر سه لایه هم اندازه هم می باشند. هم چنین رنگ اصلی این محصول یکدست ابی خواهد بود که بر روی ان طرح انواع ماهی ها و گیاهان دریایی هم به چشم می خورد. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که این استخر بدنه ای ساخته شده از نوع PVC را در اختیار دارد که به راحتی دچار اسیب نخواهد شد و در مواقعی که این محصول سوراخ شود شما می توانید به راحتی با برچسب تعمیرات موجود در داخل بسته بندی این کالا ان را ترمیم نمایید. وزن کم این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات خوبی است که این استخر دارا می باشد.

استخر بادی کودک شش ضلعی طرح دریا

استخر بادی کودک شش ضلعی طرح دریا هم از محصولات جدید و جذابی است که در سال جدید میلادی تولید و روانه بازار شده است. این محصول به قدری جذاب است که در بدو ورود به بازار طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است و به همین دلیل هم در مدت زمان بسیار کوتاهی فروش بالایی را به خود اختصاص داد. در همین راستا نیز ما قصد داریم تا در این مقاله به صورت کامل این کالا را مورد نقد و بررسی قرار داده و ان را از تمام جهات بررسی نماییم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که از اسم این محصول پیداست این کالا ظاهری شش ضلعی را دارا می باشد که از این حیث جزو محدود محصولات این شکلی خواهد بود. اگر از نگاه کلی به این محصول بنگریم می توانید متوجه این موضوع شوید که این کالا از ساختار سه لایه هم بهره مند می باشد که این سه لایه هم اندازه هم بوده و هیچ تفاوتی میان ان ها وجود ندارد. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این سه لایه به صورت به هم چسبیده و روی هم قرار گرفته شده می باشد که از خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که رنگ کلی این محصول ابی بوده و تمام قسمت های خارجی و داخلی این کالا از همین رنگ طراحی و تولید شده اند که رنگی جذاب خواهد بود.بر روی بدنه این محصول هم شما می توانید نمایی کلی از زیر اب را مشاهده نمایید که گیاهان دریایی و چندین ماهی زیبا و دیدنی بر روی ان قرار گرفته شده است که از خصوصیات خوب طراحی این کالا به شمار خواهد رفت.

جنس بدنه

زیبایی بخش مهمی از این محصول است اما بخش مهم دیگری که قطعا اولویت اصلی خریداران خواهد بود جنس بدنه این کالاست که باید از این بابت هم مشتریان با اطمینان خاطر و خیال راحت این کالا را در سبد خرید خود قرار دهند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این استخر ساخته شده از رویه ای با جنس PVC طرح چرم می باشد که فوق العاده دیدنی است. هم چنین  بخش های کناری این محصول را هم PVC طرح دار و کف این کالا را نیز PVC دو لایه شکل داده است.

ابعاد و وزن

این استخر ساخته شده در طول 191 سانتی متر و هم چنین عرض 178 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 61 سانتی متر می باشد که این ابعاد نشان دهنده استاندارد بودن این کالا خواهد بود که شما قادر خواهید بود با خیال راحت از این محصول برای تمام سنین استفاده کنید. ظرفیت کلی این محصول نیز 541 لیتر می باشد که از این حیث هم نشان از بزرگی و ظرفیت خوب این کالا دارد. وزن این محصول هم 4.5 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار تمام موارد گفته شده در خصوص این کالا راه اندازی ان نیز کاری ساده و اسان بوده که قطعا زمان شما را تلف نکرده و به راحتی می توانید در مدت زمان معقولی این کالا را باد کرده و از ان استفاده نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این کالا را برای راه اندازی باید در ابتدا از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس سعی کنید تا با استفاده از یک پمپ باد به راحتی از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول ان را راه اندازی نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که مراقبت از این کالا ساده و اسان بوده و تنها کافی است که از ضربه زدن و سوراخ کردن این محصول اجتناب نمایید. هم چنین باید از پریدن بر روی بخش های مختلف این کالا هم بپرهیزید که این عامل نیز بسیار مهم خواهد بود.

جمع بندی

استخر بادی کودک شش ضلعی طرح دریا یک محصول زیبا و دیدنی می باشد که خصوصیات خوب و جذابی را دارا بوده و با ارگونومی ساخت شش ضلعی خود و هم چنین ساختار سه طبقه ای که دارد باعث شده تا با خیال راحت این محصول را برای فرزد خود تهیه کنید. این کالا هم اکنون از طریق نمایندگی محصولات بادی در ایران قابل خرید خواهد بود.

نوع 6 ضلعی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 178 سانتي متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 ظرفیت 541 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 وزن: 4.5 کیلوگرم
 مناسب سنین زیر 6 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات استخر بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...