استخر بادی کودک سه لایه طرح گل

intex 98432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه طرح گل یکی از جدیدترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با ساختاری استاندارد قابل استفاده برای کودکان یک الی سه سال در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. این محصول از ساختاری سه لایه برخوردار بوده که هرکی از این لایه ها دارای یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. برای تولید بدنه این محصول از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح دار استفاده شده که انعطاف پذیری و دوامی بالا دارد. به همین دلیل می توان طول عمر محصول را تضمین نمود تا شما از ان در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. بدنه این محصول سفید رنگ بوده که بر روی ان تصاویر زیبایی از گل های سز رنگ به چشم خورده و بر اساس علایق کودکانه می باشد. این محصول ساختار با محیط زیست بوده و در صورت تماس با دماهای مختلف اب و یا شرایط اب و هوایی مختلف دچار اسیب نمی شود. شما می توانید از این محصول برای استخر توپ فرزند خود نیز بهره برداری کنید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

استخر بادی کودک سه لایه طرح گل

اگر به دنبال خرید یک استخر با ظاهر و طراحی خاص و جدید می گردید پیشنهاد می کنیم تا حتما استخر بادی کودک سه لایه طرح گل را مشاهده نمایید. این کالا یکی از زیبا ترین و چشم نواز ترین طراحی های موجود در بازار را در اختیار شما قرار می دهد که قطعا می توانید با خیال راحت ان را خریداری کرده و از زیبایی ها و مزایای ان لذت ببرید. ما نیز سعی می کنیم که تک تک بخش های این کالا را مورد ارزیابی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا ویژگی مهم این محصول زیبایی و ساختار و هم چنین طرح و نقش های مختلف موجود بر روی ان می باشد که باعث شده تا با دیدگاه خاصی ان را در سبد خرید خود جای دهید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول به صورت گرد طراحی و تولید شده است که همین عامل باعث شده تا این محصول بسیار زیبا شود. اما نکته مهم دیگر در خصوص این محصول به نقش بستن طرح گل های بزرگ و زیبا بر روی این محصول تعلق می گیرد که قطعا مهم ترین نکته در خصوص این محصول خواهد بود. این گل ها همان طور که گفته شد ابعاد بزرگی را دارا می باشند و سر تا سر این استخر بادی را پوشش داده اند که همین امر هم سبب شده تا چشم نوازی بسیار زیادی را به این محصول ببخشد. هم چنین بخش کف و داخلی این استخر هم به صورت یکدست صورتی و طرح دار می باشد که باعث شده تا یک کالا زیبا را از این نظر هم شاهد باشیم. تمام این موارد نشان دهنده کیفیت بالای ساخت و تولید و هم چنین طراحی این محصول دارد که در کنار سه لایه بودن این محصول از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود.

جنس بدنه

یکی از ویژگی های خوب این محصول نوع طراحی و ساختار ان استخر می باشد اما بخش مهم تر ان به جنس بدنه این کالا تعلق می گیرد که باید با توجه به ان سعی کنید تا بهترین انتخاب را گرفته و یک کالای با دوام و با کیفیت را انتخاب نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از رویه ای با جنس PVC طرح چرم و بخش های کناری PVC طرح دار تولید شده است. کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه بادی تولید شده است که از خصوصیات خوب این کالا به شمار خواهد رفت.

ابعاد و وزن

این محصول همان طور که گفتیم مناسب برای کودکان 1 تا 3 سال خواهد بود و به همین دلیل هم ابعاد کوچک و مناسبی را دارا می باشد. قطر این استخر 61 سانتی متر و ارتفاع ان نیز 22 سانتی متر خواهد بود که این ابعاد برای سنین کودکان بسیار مناسب می باشد. هم چنین ظرفیت اب داخلی این استخر هم تنها 33 لیتر خواهد بود که به سرعت می توانید ان را پر کنید. هم چنین وزن نیم کیلو گرمی این استخر هم از دیگر خصوصیاتی خوب این کالا به شمار می رود که باعث شده تا این محصول پرتابل گردد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که قطعا در جریان هستید محصولات بادی دارای دریچه های باد می باشند که شما برای باد کردن ان می توانید از طریق همین دریچه ها اقدام کرده و این استخر را باد نمایید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که برای باد کردن این محصول هم شما می بایست در ابتدا یک عدد پمپ باد را خریداری نمایید و سپس اقدام به باد کردن ان کنید. این کار هم قطعا در زمان کمی انجام می گردد زیرا این استخر ابعاد کوچکی را دارا می باشد. هم چنین نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به نحوه مراقبت از ان تعلق می گیرد که ویژگی مهم این کالا بوده و باید با رعایت یک سری اصول کلی سعی کنید تا این محصول را سالم و سلامت در اختیار داشته باشید. در همین خصوص هم می توانید با مشاهده دفترچه راهنمای این محصول اصول کامل و کافی را در جهت حفظ سلامت این محصول مطالعه کرده و سپس به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

استخر بادی کودک سه لایه طرح گل یک کالای پرتابل ، با ابعاد کوچک و مناسب برای سنین 1 تا 3 سال می باشد که به راحتی راه اندازی شده و از بدنه مقاوم و هم چنین طراحی خاص و شکلی بهره مند می باشد. این کالا هم چنین دارای قیمت مناسبی هم می باشد که می توانید ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 33 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...