استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس

intex 30652

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس محصولی متفاوت و زیبا از این شرکت بزرگ بوده که دارای بدنه ای بسیار مقاوم و قیمتی مناسب است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده که از سه لایه تشکیل می شود. هر لایه از این محصول توسط دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهد شد. رنگ بدنه این محصول کاملا ابی بوده اما بر روی دیواره بیرونی ان طرح های زیبایی نقش بسته که به جذاب محصول می افزاید. این محصول دارای بدنه ای تولید شده از نوع پی وی سی طرح چرم بوده که از استحکام بالا و طول عمر فوق العاده زیاد برخوردار می باشد. به همین دلیل استفاده از این محصول در سفر و فضای باز نیز توصیه می شود. توجه داشته باشید قرارا داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تغییرات شرایط جوی اب و هوا تاثیری بر کیفیت کالا ندارد. کف این محصول از نوع پی وی سی دو لایه بوده تا کودک در زمان بازی احساس راحتی و ایمنی داشته و همچنین به طول عمر محصول بیفزاید. این محصول به دلیل وزن کم و امکان حمل و راه اندازی اسان ساختاری پرتابل دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

استخر بادی کودک سه لایه طرح دار اینتکس محصولی استاندارد با ارگونومی ساخت متفاوت و زیبا بوده که برای استفاده کودکان کمتر از 6 سال در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول بدنه ای بادوام داشته و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. با توجه به این ساختار پرتابل شما می توانید از این محصول در سفر نیز به راحتی استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی و تحلیل کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی جامعی از ان برسیم. پس برای اشنایی با این کالای جذاب و خرید استخر بادی مناسب توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به ارگونومی ساخت جذابی داشته تا منطبق با علایق کودک بوده همچنین ایمنی ان ها را در زمان استفاده تضمین کند. این محصول دارای ساختاری مستطیل شکل بوده که از سه لایه تشکیل می شود.  هر یک از این لایه ها از طربق یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی شده تا طول عمر محصول افزایش یابد. بدنه این محصول آبی رنگ بوده که در بخش بدنه خارجی طرح های فانتزی زیبایی برای رضایت کودک نقش بسته است. لبه بالایی این محصول ساده و به رنگ آبی تیر است. اما توجه داشته باشید فضای داخلی محصول کاملا ساده و تک رنگ می باشد. این محصول را می توانید به عنوان استخر توپ کودک نیز مورد استفاده قرار دهید.

جنس بدنه

افارد در مقابل پرداخت هزینه برای تهیه هر محصولی انتظار دریافت کالایی با بدنه مرغوب را داشته تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل در فرایند تولید محصول توجه به کیفیت بالای جنس بدنه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رویه این محصول تولید شده از نوع بادوام پی وی سی طرح چرم بوده و برای بخش کناری ان از پی وی سی طرح دار استفاده می شود. بخش کف محصول به دلیل تحمل تمامی وزن وارد شده به ساختار این محصول و همچنین تماس پیوسته با سطح زمین از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. با توجه به ساختار یاد شده شما می توانید از این محصول به راحتی در فضای باز و سفر بهره برداری نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت این محصول نخواهد داشت.

ابعاد و وزن

از جمله نکات مثبت این محصول ساختار پرتابل ان بوده که شما می توانید با توجه به وزن 2 کیلوگرمی بدنه این محصول به راحتی ان را حمل کنید. این محصول ساختاری مسطتیل شکل داشته که طول ان برابر 120 سانتی متر و عرض ان بالغ بر 95 سانتی متر می باشد. ارتفاع 45 سانتی متری این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح ان است. این محصول با توجه به ظرفیت اب 190 لیتری خود برای تفریحات ابی کودکان کمتر از 6 سال یک محصول ایده آل به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

شما می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی این محصول را در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی کنید. برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن نمایید. همانطور که گفته شد هر لایه این محصول دارای دریچه باد اختصاصی بوده که می توانید با استفاده از پمپ باد استاندارد و این دریچه محصول را برای استفاده کودک اماده کنید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه این کالا خودداری کنید. همچنین از پرش بر روی دیواره ان اجتناب نمایید. این محصول به دلیل خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

استخر بادی سه لایه طرح دار اینتکس محصولی زیبا و بادوام بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز بوده و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 190 لیتر
طول 120 سانتی متر
عرض 95 سانتی متر
ارتفاع 45 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...