استخر بادی کودک سه بعدی

bestway 54177

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه بعدی از استخر های بادی محبوب و معروف برند بست وی می باشد که در سال جاری روانه ی بازار های جهانی شده است .طرح های حک شده بر روی بدنه ی این استخر بادی بصورت سه بعدی می باشد که گویی واقعا در واقعیت در زیر دریا قرار دارید . جنس بدنه ی این محصول از پی وی سی می باشد که با ضخامت 0.27 میلی متری که دارد از کیفیت بالایی در دسته ی استخر های بادی کودک قرار دارد و می تواند عکس العمل و مقاومت خوبی را در برابر ضربات نیز داشته باشد . ظرفیت آب گیری این استخر بادی 778 لیتر می باشد که نشان از ظرفیت بالای آب این استخر دارد . همچنین وزن این محصول 5 کیلوگرم می باشد که با توجه به بسته بندی قابل حمل می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای خانگی و همچنین استفاده در منزل نیز به شمار بیاید . به همراه این استخر بادی برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و به روز زیبای خود ادامه دهید . استخر بادی کودک سه بعدی در فروشگاه ایران اینتکس نیز موجود می باشد که می توانید پس از مشاهده و بررسی آن را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن به صورت حضوری و یا درب منزل تحویل بگیرید .

استخر بادی کودک سه بعدی از زیبا ترین و با کیفیت ترین استخرهای بادی تولیدی توسط برند بست وی می باشد که در هنگام ورود به دلیل زیبایی و ظاهر جذابی که در دیواره های داخلی خود دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان کودکان و هواداران استخر های بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی کودک سه بعدی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختاری این محصول نماییم . در بخش بیرونی این استخر بادی از دیواره های ساده با رنگ زمینه آبی استفاده شده است ، اما در بخش داخلی این محصول از طراحی سه بعدی دریایی استفاده شده است که ظاهری منحصربفرد را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید . لازم به ذکر است که علاوه بر طرح دیواره های داخلی ، کف این استخر نیز دارای طراحی سه بعدی می باشد . به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی در صورت بروز مشکل می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و بدون دغدغه از روز زیبای خود لذت ببرید . همچنین کف این محصول به صورت بادی می باشد که نرمی ایده آلی را در هنگام آب تنی کودک برای وی فراهم می آورد و از خستگی بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

جنس بدنه :

جنس استفاده شده در ساخت بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که بر روی بدنه آن از طرح های سه بعدی استفاده شده است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در ساخت محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار انعطاف پذیری بالا می باشد که تمامی شرایط را برای ساخت یک محصول بادی فراهم می آورد . کف این محصول به صورت بادی می باشد و برای بالا بردن استحکام این بخش از پی وی سی دولایه استفاده شده است که به خوبی می تواند فشار آب و وزن فرد مصرف کننده را تحمل نماید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

این استخر بادی کودک دارای ابعاد (طول: 262 سانتی متر ، عرض: 175 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای تفریحات عادی کودکان و خردسالان می باشد. ابعاد این استخر شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل خواهد شد. لازم به ذکر است که ساختار این استخر بادی در بخش دیواره های به صورت دو طبقه می باشد که استحکام فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است . این استخر بادی دارای ظرفیت آب 778 لیتری بوده که حجم 90 درصدی بدنه را تشکیل می دهد. وزن بسته بندی آن نیز به 5 کیلوگرم رسیده که وزنی متناسب و سبک برای این استخر محسوب می شود.

جمع بندی :

این استخر بادی دارای بدنه ای زیبا و منحصربفرد می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . در بخش دیواره های این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که از مقاومت و استخکام بالایی در برابر ضربه و ساییدگی برخوردار است . همچنین برای بالا بردن هر چه بیشتر استحکام این  محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است . وزن این استخر بادی بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است از همین رو می توانید از آن در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید . استخر بادی کودک سه بعدی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجودمی باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 778 لیتر
طول 262 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ ---
نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
ساختار دو طبقه ای
دارای کف بادی
مناسب سنین کودک و نوجوانان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...