استخر بادی کودک سفید رنگ طرح دریا اینتکس

intex 30015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سفید رنگ طرح دریا اینتکس یکی دیگر از محصولات با کیفیت و زیباییست که شرکت اینتکس به تازگی ان را تولید کرده است. این کالا با بهره گیری از بهترین متریال و مواد ساخته شده است که کیفیت بالایی را برای مصرف کننده رقم زده است. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا ساخته شده از جنس PVC بوده و به صورت چهار لایه طراحی گردیده است. در همین خصوص باید گفت که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم دیده می شود که در صورت اسیب دیدن به سادگی می توانید از ان استفاده کرده و این محصول را ترمیم کنید. هم چنین این استخر ساخته شده از رنگ سفید یکدست بوده و بر روی ان تصاویر انواع ماهی ها و غواص نیز به چشم می خورد که زیبایی فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است. هم چنین این کالا تنها 3 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید این محصول را حمل و نقل کنید. تمام این موارد از مزایای فوق العاده این استخر به شمار می رود که قابل خرید از نمایندگی اینتکس با قیمت عالی می باشد.

استخر بادی کودک سفید رنگ طرح دریا اینتکس از سری محصولات بادی بسیار دوست داشتنی و جذاب است که برای تفریحات آبی خانگی توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است ، این محصول در ابعاد کوچکی طراحی شده است به همین دلیل نیز مناسب برای کودکان است ساختار آن مقاوم و ویژگی های بسیار خوب دیگری دارد ، در این قسمت نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر سایر ویژگی های استخر بادی کودک سفید رنگ طرح دریا اینتکس را به شما عزیزان بگوییم تا در صورت نیاز بتوانید در امر خرید استخر بادی خود موفق باشید ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های بادی را می توانید در تنوع بسیار زیادی مشاهده کنید چرا که طراحی و آرگونومی ساخت آن ها بسیار زیاد است ، این استخر بادی بسیار زیبا نیز از یک طراحی و آرگونومی ساخت خاصی تولید شده است ، استخر بادی کودک فوق به شکل مستطیلی ساخته شده که از روی هم قرار گرفتن 4 لایه بادی تشکیل شده است به همین دلیل نیز هر یک از لایه های آن به صورت مجزا باد شده و دریچه ای جداگانه دارد ، این نوع ساختار باعث شده است تا مقاومت دیواره ها نسبت به فشار آب افزایش یابد ، همچنین در صورت آسیب دیدن یک لایه دیگر لایه ها دچار اشکال نشوند . قسمت بیرونی و داخلی این محصول نیز رنگی بوده که با طراحی دریا و ماهی های زیبای کارتونی زیبا شده است . 

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترین فاکتور ها برای پی بردن به کیفیت محصول می باشد که همواره بایستی در خرید محصولات بادی به آن توجه داشته باشید ، pvc یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه استخر های بادی که با آب سروکار دارند می باشد چرا که در برخورد با آب پوسیده و یا ضعیف نمی شوند و قدرت کشسانی بالایی دارد به همین دلیل می تواند به خوبی در برابر وزن ، فشار و ... مقاومت کند . قسمت کف این استخر بادی خوشرنگ به صورت بادی طراحی شده است ، این طرح که به طرح زنبوری معروف است باعث می شود تا کف استخر بسیار نرم و ایمن شود تا در صورت برخورد کودک با کف استخر نیز آسیبی به کودک وارد نشود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد استخر بادی کودک سفید رنگ طرح دریا اینتکس ( طول : 140 سانتی متر ، عرض : 100 سانتی متر و ارتفاع : 65 سانتی متر ) می باشد به همین دلیل نیز رده سنی که برای استفاده آن در نظر گرفته شده است کودکان زیر شش سال می باشد . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود به 3 کیلوگرم می رسد به همین دلیل به سهولت می توانید آن را جابجا کنید و در سفر ها نیز به همراه خود ببرید . ظرفیتی که این استخر بادی می تواند در درون خود جای دهد هم به 200 لیتر می رسد ، شما می توانید این حجم از آب را در کمترین زمان به داخل استخر بریزید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

این استخر بادی همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت اشاره شد دارای 4 لایه بادی می باشد که هر لایه بر روی خود دارای یک دریچه وروی هوا است ، این دریچه ها اجازه اتصال تمامی پمپ های باد را می دهد به همین دلیل شما می توانید با تهیه یک پمپ باد اقدام به راه اندازی استخر کنید . مراقبت از این محصول کار چندان سختی نیست اما بایستی در حفظ و نگهداری محصول کوشا باشید چرا که اجسام تیز می تواند به محصول آسیب برساند . در صورت آسیب دیدن احتمالی استخر نگران نباشید چرا که می توانید با برچسب های تعمیری که در کنار محصول وجود دارد با توجه به دفترچه راهنما به بهترین شکل استخر بادی خود را راه اندازی کنید .

سخن پایانی

استخر بادی کودک سفید رنگ طرح دریا اینتکس بی شک یکی از استاندارد ترین استخر های بادی شرکت اینتکس می باشد که می توانید آن را برای کودکان سنین زیر 8 سال خریداری کنید تا با فراهم کردن بستر مناسب برای تفریحات آبی کودکان خود را در فصول گرم سال در خانه ایجاد کنید . فروشگاه اینتکس علاوه بر قرار دادن بسته تعمیرات در کنار محصول بسته تعمیرات جداگانه ای را نیز به فروش میرساند که می توانید آن ها را نیز سفارش دهید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 200 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...