استخر بادی کودک سرسره دار طرح کوسه بست وی

bestway 53079

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح کوسه بست وی از نمونه استخر های بادی کودک با طراحی متفاوت است که می تواند بستر آبی مناسبی را برای کودکان بالای 2 سال فراهم کرده است . این استخر بادی دارای یک سرسره بادی مجزا می باشد که کودک می تواند با سر خوردن از آن به داخل آب استخر بیوفتد . در قسمت بالای سرسره ، دروازه ای با قابلیت آبپاش وجود دارد که می تواند با فوران کردن آب بر روی سرسره باعث لغزنده شدن سطح سرسره می شود تا بدین ترتیب کودک بتواند سرعت بیشتری هنگام سر خوردن داشته باشد و لذت بیشتری ببرد . در کنار این استخر بادی یک شناور بادی با طراحی کوسه قرار گرفته است که می تواند بر روی آب باقی بماند .

همچنین حلقه شنا بادی کوچکی نیز در کنار این محصول وجود دارد که کودک می تواند از آن استفاده کند . قسمت کف این استخر بادی کودک نیز به صورت طرحدار ایجاد شده است که جلوه زیباتری را به استخر بادی بخشیده است . مساحت بزرگ استخر اجازه می دهد تا چندین کودک بتوانند به طور همزمان از استخر بادی استفاده کنند . جنس استفاده شده برای ساخت محصول فوق pvc می باشد که می توان آن را از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی دانست . شما می توانید استخر بادی کودک سرسره دار طرح کوسه بست وی را با قیمت مناسب ازفروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید

استخر بادی کودک سرسره دار طرح کوسه بست وی از نمونه مجموعه تفریحات آبی کودکان می باشد که توسط بست وی طراحی و تولید شده است . با خرید استخر بادی می توانید بستر های ایمن و بسیار جذاب آبی را برای کودکان خود در هر رده سنی ایجاد کنید تا در فصول گرم سال بتوانند در محیط های باز با استفاده از استخر های بادی به آب تنی و بازی بپردازند . استخر بادی کودک سرسره دار طرح کوسه بست وی از سری استخر های بادی پر طرفداری است که دارای طراحی بسیار عالی می باشد . در ادامه این مطلب به نقد و بررسی بیشتر استخر بادی کودک سرسره دار طرح کوسه بست وی می پردازیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

استخر های بادی با توجه به طراحی و آرگونومی ساختی که دارند متمایز از یکدیگر شده و مناسب برای یک رده سنی خاص می شوند . این استخر بادی دارای ساختار مستطیلی می باشد که مساحت آن بالا بوده و البته ارتفاع کمی نیز دارد ، به همین دلیل کودکان سنین پایین تر می توانند بدون هیچگونه خطری از استخر بادی فوق استفاده کنند . این استخر بادی به دلیل دارا بودن یک عروسک بادی شناور با طراحی کوسه با نام استخر بادی طرح کوسه شناخته می شود . این کوسه بادی می تواند بر روی آب شناور مانده و جلوه جذابی را به استخر دهد . همچنین در کنار محصول یک عدد حلقه بادی نیز قرار گرفته است که کودک می تواند از آن استفاده کند . از ویژگی های دیگر استخر بادی فوق می توان به سرسره بسیار عالی و دوست داشتنی آن اشاره کرد ، بدین ترتیب کودکان می توانند با سر خوردن از سرسره به داخل آب سر خورده و بازی کنند . در قسمت بالای سرسره دروازه ای قرار گرفته است که در مرکز آن آبپاشی قرار گرفته است که آب را بر روی سرسره فوران می کند ، بدین ترتیب سطح سرسره لغزنده تر شده و کودک می تواند بهتر سر بخورد و همچنین خنک شود .

جنس محصول

بست وی برای ساخت محصولات بادی خود از نمونه اجناس بسیار مرغوب استفاده می کنند چرا که سلامت کودکان بسیار حائز اهمیت است . از این رو بست وی برای ساخت استخر بادی کودک سرسره دار طرح کوسه بست وی از جنس بسیار خوب و با کیفیت pvc استفاده کرده است ، پی وی سی ها از مواد غیر شیمیایی ساخته شده است به همین منظور آسیب های پوستی را به مانند ماد پلاستیکی و شیمیایی به دنبال نخواهد داشت . این جنس در برابر رطوبت و البته اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم بوده و به همین دلیل می توان با خیال راحت آن را در محیط های باز استفاده کرد . قسمت های سرسره ، تونل بادی ، حلقه و شناور بادی موجود در این پکیج نیز از pvc ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

 

ابعاد استخر بادی کودک زیبا و دوست داشتی طرح کوسه فوق برابر با ( طول : 234 سانتی متر ، عرض : 203 سانتی متر و ارتفاع : 129 سانتی متر ) می باشد . البته ارتفاع 129 سانتی متری این استخر بادی در واقع ارتفاع دروازه آن است ، و عمق استخر آن تنها 30 سانتی متر می باشد . وزن کلی محصول در بسته بندی خود به 6 کیلوگرم می رسد . این استخر بادی بیشتر جنبه خانگی داشته و برای سفر چندان مناسب نیست . ظرفیت داخلی استخر آب آن نیز 276 لیتر می باشد که می توانید به سرعت آن را پر یا خالی کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

 

شما می توانید برای راه اندازی سریع تر استخر بادی خود از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده کنید که توصیه فروشگاه اینتکس استفاده از پمپ باد دستی می باشد چرا که پمپ های باد برقی قدرتمند بوده و ممکن است به بدنه استخر آسیب برساند . برای استفاده از این استخر بادی بهتر است از یک زیر انداز برای قرار دادن و راه اندازی استخر بر روی آن استفاده کنید چرا که ممکن است استخر بر اثر سایش پاره شود و یا سنگ ریزه و ... به کف استخر آسیب برساند . زمین های شنی ، آسفالت و یا کثیف برای راه اندازی استخر توصیه نمی شود . در صورت آسیب دیدن این استخر بادی می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی نسبت به تعمیر محصول اقدام نمایید . نحوه تعمیرات استخر بادی در مطالب و مقالات مرتبط با استخر بادی درفروشگاه اینترنتی اینتکس آورده شده است 

سخن پایانی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح کوسه بست وی توسط شرکت بست وی مورد تست و ارزیابی قرار گرفته و پس از صحت و سلامت محصول به مرحله بسته بندی ارجاء داده شده است به همین دلیل تمامی محصولات بادی به مانند این محصول دارای ضمانت سلامت و همچنین گارانتی تعمیر 48 ساعته می باشد .

 نوعخانگی
ظرفیت 276 لیتر
طول 234 سانتی متر
عرض 203 سانتی متر
ارتفاع 129 سانتی متر
جنس رویه PVC دو لایه
جنس بخش کناری PVC دو لایه
جنس کف PVC
پمپ -
نوع پمپ -
وزن 6 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای برج آبپاش
 دارای شیر تخلیه آب
 دارای حلقه بادی
 دارای شناور طرح کوسه
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراه برچسب تعمیرات، حلقه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...