استخر بادی کودک سرسره دار طرح هشت پا

bestway 5719

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح هشت پا محصولی زیبا و بادوام از شرکت بزرگ بست وی بوده که با ساختاری متفاوت و قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی تولید شده که ساختاری بادوام با قابلیت تحمل وزن بالا را دارد. این نوع جنس بدنه کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده و ایجاد حساسیت نخواهد کرد. به همین دلیل از این محصول منحصر به فرد می توانید در فضای باز و سفر به راحتی استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل با رنگ سبز بوده که در بخش ابتدایی ان شما می توانید سرسره بزرگ و صورتی رنگ ان را مشاهده کنید. در بخش انتهایی سرسره یک تشک بادی نصب شده تا کودک با شتاب بر روی سطح زمین برخورد ننماید. در داخل بسته بندی این محصول یک عروسک بادی بزرگ هشت پا و تعداد 4 عدد حلقه و توپ پلاستیکی زرد رنگ بدون پلیسه برای بازی کودک قرار دارد. در یک ضلع محصول محلی برای قرار دادن توپ ها و در مقابل ان جایگاه حلقه ها را می توان مشاهده کرد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار طرح هشت پا یک مجموعه بادی و ابی استاندارد با بدنه ای باکیفیت بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و اسباب بازی های همراه خود توانسته پاسخگوی نیاز کودکان بالاتر از 3 سال باشد. ارگونومی ساخت زیبا و رنگبندی شاد محصول در کنار بدنه مقاوم ان از جمله علل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان محترم عنوان می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی تمامی ابعاد این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به ارگونومی ساخت استاندارد داشته تا ضمن منطبق بودن با روحیات ان ها و ایجاد شادی بتوانید ایمنی کودک را در زمان بازی حفظ کند. این مجموعه بازی نیز بر همین اساس طراحی شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که با دیواره ای سبز رنگ و کف ابی رنگ تولید می شود. در بخش ابتدایی محصول سرسره استاندارد ان قرار داده شده که به رنگ صورتی با کف زرد رنگ است. در کف انتهایی این سرسره بر روی کف استخر یک تشک بادی سرخود تعبیه شده تا کودک در زمان بازی با شتاب به کف محصول برخورد نکند. در داخل بسته بندی این محصول یک عروسک بادی صورتی رنگ به شکل هشت پا و تعداد 4 عدد توپ پلاستیکی و 4 عدد حلقه پلاستیکی بدون پلیسه وجود دارد. این هشت پا در واقع یک شناور روی اب بوده و ظاهری فانتزی و زیبا دارد. در یک ضلع محصول مخزنی برای قرار دادن توپ ها وجود داشته که صورتی رنگ می باشد. در بخش روبرویی این مخزن دو عدد ستون کوتاه سبز رنگ به عنوان جایگاه حلقه ها تعبیه شده است. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد خود برای بازی کودکان بالاتر از 3 سال پیشنهاد می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت کالایی با مرغوب بالا را دارند تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل توجه به کیفیت بالای جنس بدنه حائز اهمیت است. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که دارای ساختاری نرم و انعطاف پذیر با استحکام بالا می باشد. کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و همچنین تحمل تمامی فشار وارده به بدنه محصول از نوع پی وی سی دولایه در نظر گرفته می شود. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در فضای باز و سفر با خیالی اسوده استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده و دارای طولی برابر 297 سانتی متر و عرضی معادل 193 سانتی متر می باشد. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح سرسره ان بالغ بر 135 سانتی متر است. این محصول مناسب استفاده در سفر بوده و شما می توانید به راحتی این بدنه 5 کیلوگرمی را حمل نمایید. ظرفیت داخلی این محصول 434 لیتر عنوان می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. بر روی بدنه این محصول یک دریچه باد اختصاصی برای راه اندازی محصول تعبیه شده است. با استفاده از یک پمپ باد دستی و این دریچه باد می توانید این محصول را راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه ان اجتناب کنید. همچنین از پرش بر روی دیواره های ان پرهیز نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح هشت پا محصولی منحصر به فرد با کیفیت بالای بدنه بوده که از رنگبندی شادی برخوردار است. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 434 لیتر
طول 297 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس PVC
پمپ 
نوع پمپ -
وزن 5 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای عروسک بادی هشت پا
 مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات،4 حلقه رنگی،4 توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...