استخر بادی کودک سرسره دار طرح نمو

intex 57877EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح نمو یک از زیباترین و جدیدترین مجموعه بازی های بادی تفریحی بوده که برای تمام رده های سنی کودک و خردسال در سال جدید توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به عمق کم و ظرفیت بالای اب خود توانسته امنیت کودک را در زمان بازی مهیا سازد. ارگونومی ساخت این محصول شش ضلعی بوده و از بدنه ای یک لایه تشکیل می شود. کف این محصول ابی رنگ و دارای طرح های زیبایی از انیمیشن محبوب نمو بوده که مطابق با علایق کودکانه در نظر گرفته شده است. این محصول دارای یک سرسره بادی ابی رنگ با نمای ماهی بوده که ساختاری پرتابل داشته و می توانید محل قرار گیری ان را تغییر دهید. در یک بخش محصول یک دروازه با نمای خرچنگ طراحی شده که در واقع ابپاش محصول می باشد. در داخل بسته بندی محصول یک عروسک بادی مجزا با طراحی ماهی نمو و همچنین تعداد 3 عدد حلقه بادی رنگی وجود دارد. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی وینیل تولید شده به همین دلیل شما می توانید با اسودگی خاطر ان را در سفر و فضای باز همراه خود داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار طرح نمو

استخر بادی کودک سرسره دار طرح نمو یک مجموعه کامل بادی و تفریحی بوده با ارگونومی ساخت بدنه زیبا و ساختاری با طول عمر بسیار بالا توانسته در زمان کوتاهی در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یابد. این محصول با توجه به وزن کم وامان حمل و نصب اسان یک انتخاب مناسب جهت همراه داشتن در سفر به شمار می رود. ساختاری ایمن این محصول جهت استفاده و تفریح کودکان و خردسالان است. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا به یک معرفی کامل از این محصول در تمامی ابعاد دست یابیم. پس برای اشنایی با این محصول منحصر به فرد و خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه این محصول متناسب با روحیات کوکانه بوده و از سویی دیگر کودک با ایمنی کامل می تواند به بازی مشغول شود. این محصول ساختاری شش ضلعی داشته که از یک لایه تشکیل می شود. دیواره محصول به صورت زردن رنگ تولید می شود. کف این کالای زیبا برگرفته از کف اقیانوس به رنگ ابی و طرح حیوانات و گیاهان اقیانوسی است. شخصیت ماهی اصلی این محصول برگرفته از انیمیشن محبوب نمو می باشد. سرسره بادی این محصول ترکیبی از رنگ های ابی و سفید بوده که نمایی مانند ماهی دارد. اما این سرسره قابلیت پرتابل داشته و شما می توانید موقعیت ان را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. در یک ضلع این محصول یک دروازه به شکل خرچنگ طراحی شده که در واقع ابپاش محصول بوده و به سادگی در اثر اتصال به یک شلنگ اب راه اندازی می شود. در داخل بسته بندی محصول یک عدد عروسک بادی مجزای نمو و تعداد 3 عدد حلقه بادی رنگی برای بازی کودک قرار دارد. توجه داشته باشید بر روی لبه دیواره محصول جایگاهی برای قرار دادن حلقه های بادی تعبیه شده است.

جنس بدنه

برای رسیدن به طول عمر بالای بدنه محصول نیاز به توجه مرغوبیت جنس بدنه وجود دارد. در همین راستای این محصول با بدنه ای از نوع پی وی سی وینیل تولید می شود. این جنس بدنه دارای ساختاری نرم و انعطاف پذیر با دوام بسیار بالا است. برای تولید بخش کناری محصول نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده می شود. بخش کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده از نوع پی وی سی دولایه طرح دار است. با توجه به ساختار یاد شده شما می توانید از این محصول در فضای باز و شرایط اب و هوایی مختلف استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت شش ضلعی خود دارای طولی برابر 210 سانتی متر و عرضی معادل 162 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح ابپاش ان بالغ بر 84 سانتی متر می باشد. این محصول با ظرفیت اب 204 لیتری خود برای استفاده تمامی رده های سنی کودک و خردسال استاندارد است. شما می توانید این محصول را با توجه به وزن بدنه 4.5 کیلوگرمی ان به راحتی در سفرحمل کنید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. با استفاده از یک پمپ باد دستی و دریچه های باد تعبیه شده بر روی دیواره محصول اقدام به باد کردن ان نمایید. در مرحله اخر اب را به مخزن محصول هدایت کرده سپس ابپاش را به یک شلنگ اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و همچنین پرش بر روی دیواره های ان خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح نمو محصولی باکیفیت قابل استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز است. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع استخر بادی کودکخانگی
ظرفیت 204 لیتر
طول 210 سانتی متر
عرض 162 سانتی متر
ارتفاع 84 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی پرتابل
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین کودکان
دارای یک عروسک بادی مجزا
دارای سه عدد حلقه بادی رنگی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...