استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه بست وی

bestway 53304/E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه بست وی بی شک از محبوب ترین و بزرگترین استخر های بادی موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که طراحی و تولید شده است . این مجموعه استخر بادی که در واقع ترکیبی از استخر بادی ، قلعه بادی و سرسره بادی می باشد یکی از بزرگترین محصولات بادی تولید شده توسط برند بست وی است که برای کودکان 5 سال به بالا طراحی شده است . این محصول بادی در کنار خود پمپ باد قدرتمند برقی دارد که می تواند کل محصول را در کمتر از 2 دقیقه پر کرده و آن را راه اندازی کند . استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه بست وی به مانند بیشتر محصولات بادی کمپانی بست وی از جنس pvc ساخته شده است ، اما به دلیل بزرگ بودن ابعاد این استخر بادی و همچنین ثابت ماندن طولانی مدت آن ، تمامی قسمت های محصول را از با استفاده از روکش پلی استری پوشانده است که استحکام محصول را به مراتب بالا تر ببرد .

پلی استر و همچنین پی وی سی از اجناس ضد آبی هستند که قادر به استفاده در تمامی شرایط جوی می باشند . این استخر بادی مناسب برای استفاده 7 کودک به طور همزمان است و قسمت های مختلف آن می تواند وزن های به خصوصی را تحمل کند . آستانه تحمل وزن قسمت قلعه بادی آن 381 کیلوگرم ، سکوی بالا رونده آن 68 کیلوگرم است که می توان با رعایت کردن آن ها به مراتب از محصول خود به خوبی مراقبت کنید .فروشگاه اینترنتی اینتکس محصول فوق را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است ، برای کسب اطلاعات بیشتر از استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه بست وی به قسمت نقد و بررسی محصول مراجعه کنید .

استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه بست وی در واقع مجموعه استخر بادی می باشد که در کنار استخر آبی خود دیگر قابلیت های بازی را نیز دارد تا کودکان بتوانند چندین بازی را به صورت همزمان با دوستان خود انجام دهند . محصولات بادی تولید شده شرکت بست وی همواره تفریحات شاد و جذابی را برای کودکان و حتی بزرگسالان فراهم کرده است که می توان با صرف هزینه های کم ، بستر های شاد آبی و تفریحات دیگر را در خانه و یا محیط های باز خانه مانند حیاط خلوت و ... برای خود و کودکان ایجاد کرد . استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه بست وی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین استخر های بادی کودک است که در ادامه با نقد و بررسی کامل ، ویژگی ها و خصوصیات آن را به صورت کامل و جامع توضیح خواهیم داد .

طراحی و ساخت استخر

استخر ها از متنوع ترین محصولات بادی هستند که شرکت های بزرگی چون بست وی با ایجاد تغییراتی در آن ، استخر هایی با اشکال دیگر ساخته اند ، به طور مثال استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه بست وی ، علاوه بر داشتن استخر آب ، قلعه ای بزرگ است که در کنار خود سرسره بادی داشته تا کودک بتواند علاوه بر آب بازی ، صخره نوردی کرده و به بالای قلعه برود ، پس از آن با سرسره به پایین سر بخورد و به بازی بپردازد . همانطور که تصویر استخر بادی راه اندازی شده را در بالا مشاهده می کنید ، به قسمت های مختلف آن اشاره خواهیم کرد . برای بالا رفتن از قلعه ، کودک می بایست از قسمتی که استخر بادی وجود دارد ، صخره نوردی کرده و به بالای قلعه برسد ، بست وی با طراحی صخره در قسمت استخر ، قصد افزایش ایمنی محصول را داشته است تا در صورت افتادن کودک از پله ها به داخل آب بیوفتد و صدمه نبیند . قسمت سرسره این استخر بادی نیز دارای دیواره های بلند است تا کودک در هنگام سر خوردن به بیرون پرت نشود . در قسمت انتهای سرسره نیز تونلی طراحی شده است که به زیبایی محصول افزوده است . تمامی قسمت های این محصول به صورت بادی در نظر گرفته شده است بنابراین بسیار نرم و ایمن است . برای راه اندازی این استخر بادی پمپ باد برقی قدرتمندی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید محصول را از طریق دریچه هوا به سرعت باد کنید .

جنس استخر بادی

بست وی برای ساخت استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه خود از جنس عالی و درجه یک pvc استفاده کرده است ، پی وی سی از مواد اولیه اصلی محصولات بادی بست وی می باشد زیرا این جنس طول عمر بالایی دارد و کاملا سازگار با محیط اطراف می باشد ، همچنین در برابر رطوبت و اشعه های خورشیدی مقاوم است ، ما تنها عیب آن نازک بودن لایه های پی وی سی می باشد که بست وی با استفاده از یک روکش پلی استری ، ضعف بدنه را بهبود بخشیده است . پی وی سی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است ، از این رو استفاده از روکش پلی استری باعث محافظت از پی وی سی خواهد شد ، پلی استر از جمله پارچه های شمعی می باشد که به مانند پی وی سی در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم است ، از این نوع پارچه ها اغلب برای ساخت چادر مسافرتی ضد آب استفاده می شود ، از این رو شما می توانید بدون هیچ نگرانی از استخر بادی فوق در محیط های بیرون به صورت طولانی مدت استفاده کنید .

راه اندازی محصول

برخلاف ظاهر بزرگ استخر بادی کودک سرسره دار طرح قلعه بست وی فوق ، راه اندازی آن بسیار ساده است زیرا بست وی برای محصول پمپ باد برقی قدرتمندی را در نظر گرفته است که می توانید با اتصال آن به برق شهری ، استخر بادی خود را در زمان  دقیقه راه اندازی کنید . ، این زمان می تواند مشخصه قدرت بالای پمپ باد برقی شود . در هنگام باد شدن شما می بایست ، باد داخلی استخر را کنترل کنید ، اگر استخر بادی بسیار پر باد باشد دیواره ها یا همان بدنه استخر تحت فشار خواهد بود و اگر باد آن کم باشد ، بالا رفتن از صخره دشوار بوده و سرسره نمی تواند به خوبی لیز باشد . تصویه می شود تا استخر را بر روی زمین های نرم چون چمن ، تاتمی ، ابر راه اندازی کنید . استفاده از محصول در زمین های ناهموار سنگی ، شنی و ماسه ای ، آسفالت و ... توصیه نمی شود .

تعمیرات استخر بادی 

در صورتی که استخر بادی شما آسیب دید ممکن است بتوانید استخر را تعمیر کنید . آسیب دیدگی هایی چون پارگی جزئی و یا سوراخ شدگی ها را می توانید با استفاده از برچسب های مخصوص تعمیر ، پنچر گیری کنید . این برچسب ها متشکل از چندین لیبل به همراه چسب مخصوص می باشد که می توان با آغشته کردن لیبل ها به چسب مخصوص و چسباندن آن به محل آسیب دیدگی ، محصول را تعمیر کنید . لازم به ذکر است که پس از چسباندن برچسب بایستی آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت استخر بادی و ... با فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...