استخر بادی کودک سرسره دار طرح زرافه

intex 2396

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح زرافه یکی از جدیدترین و کامل ترین مجموعه های بازی کودک بوده که به تازگی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول با ارگونومی ساخت بیضی شکل خود از دو بخش استخر تشکیل شده که سرسره در مرکز ان قرار دارد. در میانه محصول یک زرافه بسیار زیبا تعبیه شده که در واقع حلقه میانی محصول به شمار می رود. در بخش ابتدایی محصول بر روی لبه ان یک درخت بادی تعبیه شده که ابپاش بادی سرخود محصول می باشد. یک میمون بادی زیبا نیز در این بخش قرار دارد. در کنار دیواره استخر دوم کی عروسک پرنده زیبا نیز تعبیه شده که در واقع اویز می باشد. در داخل بسته بندی محصول تعداد 3 عدد حلقه و توپ پلاستیکی بدون پلیسه برای بازی کودک قرار دارد. برای تولید بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده که دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. به همین دلیل می توانید از این محصول در تمامی شرایط جوی اب و هوایی استفاده نمایید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیت مناسب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

استخر بادی کودک سرسره دار طرح زرافه محصولی زیبا و کاربردی برای استفده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول در واقع یک مجموعه بادی و ابی زیبا و استاندارد بوده که کودک میتواند ساعت ها با ایمنی کامل به بازی مشغول شود. کیفیت بالای بدنه این محصول و ارگونومی ساخت زیبای ان از جمله علل رضایتمندی مصرف کنندگان محترم به شمار می رود. در این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی کاملی از ان دست یابیم. پس برای خرید استخر بادی متناسب با نیاز و علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتها این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول به صورت یک مجموعه بازی کامل با تمامی امکانات طراحی شده است. ارگونومی ساخت بدنه این محصول بیضی شکل بوه که سرسره ان در بخش میانی تعبیه می شود. این محصول از دو بخش استخر تشکیل شده که بخش اول قبل از دروازه ان می باشد. این دروازه در میانه محصول و به صورت کی زرافه تعبیه شده است. بخش ابتدایی مخزن محصول دارای دیواره ای سبز رنگ بوده که بر روی ان یک درختچه بادی قرار دارد. این درختچه در واقع ابپاش محصول بوده که به سادگی راه اندازی می شود. در کناره دیگر این قسمت یک میمون بادی سرخود نیز تعبیه شده است. بخش دوم این استخر بعد از سرسره ان قرار دارد. در کناره این قسمت نز یک عروسک بادی به صورت پرنده تعبیه شده است. این پرنده در واقع اویزی برای حلقه های پلاستیکی محصول می باشد. در داخل بسته بندی محصول تعداد 3 عدد توپ پلاستیکی و 3 عدد حلقه پلاستیکی بدون پلیسه برای بازی کودک وجود دارد. این محصول با ابعاد بزرگ و ظرفیت اب کم طراحی شده تا در مصرف اب صرفه جویی شود. ساختار بدنه این کالای جذاب برای کودکان و خردسالان استاندارد می باشد.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی باکیفیت بوده تا دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند. به همین دلیل و برای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم شرکت اینتکس در پروسه تولید همواره بر مرغوبیت جنس بدنه محصولات تاکید بالایی دارد. این محصول با رویه ای از جنس پیوی سی وینیل تولید شده که ساختاری نرم و انعطاف پذیر با دوام بسیار بالا داشته و سازگار با محیط زیست می باشد. کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارد شده به محصول از نوع پی وی سی دولایه بادی انتخاب شده است. به همین دلیل شما می توانید از این محصول با خیالی اسوده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری برکیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی برابر 210 سانتی متر و عرضی معادل 155 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه ان مقیاسی در حدود 81 سانتی متر می باشد. این محصول ساختاری پرتابل داشته و شما می توانید با توجه به وزن بدنه 7 کیلوگرمی به راحتی ان را حمل نمایید. ظرفیت داخلی این محصول تنها 55 لیتر بوده به همین جهت تاثیر بالایی در صرفه جویی شما دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. بر روی دیواره محصول تعداد دو عدد دریچه باد اختصاصی برای بدنه و زرافه وجود داشته که شما می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه محصول را راه اندازی نمایید. در مرحله اخر اب را به داخل استخر هدایت کرده و در نهایت ابپاش ان را به یک شلنگ اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از پرش و یا وارد کردن فشار سنگین به دیواره محصول خودداری نمایید. همچنین اجسام نوک تیز را به بدنه محصول وارد نسازید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح زرافه محصولی استاندارد و ایمن بوده که از بدنه ای باکیفیت و طول عمر بالا برخوردار می باشد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 55 لیتر
طول 210 سانتی متر
عرض 155 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
دارای 3 عدد توپ و حلقه پلاستیکی بدون پلیسه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...