استخر بادی کودک سرسره دار طرح اسب تک شاخ

intex 57987

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اسب تک شاخ از جمله زیباترین استخر های بادی و تفریحی بوده که برای کودکان 1 الی 5 سال طراحی و توسط شرکت بزرگ اینتکس به قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. ارونومی ساخت این محصول دایره شکل بوده که از دو لایه تشکیل می شود. رنگ دیواره محصول کاملا آبی بوده که بر روی ان طرح های زیبایی از کف اقیانوس به چشم می خورد. در یک بخش این دیواره سرسره بادی سرخود صورتی رنگی قرار داده شده که از ایمنی لازم و دوام بالایی برخوردار می باشد. در مقابل این سرسره یک اسب تک شاخ زیبا به چشم می خورد. در واقع این اسب تک شاخ ابپاش سرخورد محصول بوده که با اتاصل به شلنگ اب بهراحتی راه اندازی می شود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با استحکام بالا و توان تحمل وزن زیا استفاده شده است. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در تمامی دماهای اب و یا در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و فضای باز با اسودگی خاطر استفاده کنید. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اسب تک شاخ محصولی زیبا با طراحی بدنه منحصر به فرد بوده که توسط کمپانی مشهور اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ظاهری برگرفته از اسب تک شاخ در زمان کوتاهی توانسته در میان مصرف کنندگان محترم مخصوصا دختران به محبوبیت دست یابد. در این قسمت قصد داریم تا با تحلیل کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی ان بپردازیم. پس برای خرید استخر بادی متناسب با روحیات فرزند خود توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد می باشد. ساختار بدنه این محصول از دو لایه تشکیل شده که هر لایه از ان توسط یک دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شود. رنگ این قسمت از محصول کاملا ابی است. بر روی دیواره خارجی بدنه محصول طرح های زیبا و فانتزی از کف دریا با رنگبندی شاد به شچم خورده که به زیبایی محصول می افزاید. در یک گوشه بدنه محصول سرسره استاندارد بادی تعبیه شده که پله های به سمت خارج و بخش اصلی سرسره به سمت داخل قرار دارد. این سرسره کاملا صورتی رنگ بوده و برروی ان طرح های زیبایی دیده می شود. در قسمت پایین این سرسره و در کف محصول بخش بادی مانند تشک تعبیه شده تا کودک با شتاب به کف استخر برخورد نداشته باشد. در ضلع دیگر محصول یک عروسک بادی به شکل اسب تک شاخ قرار دارد. این اسب کاملا صورتی و زیبا بوده که باعث زیبایی محصول می شود. توجه داشته باشید این اسب تک شاخ درواقع ابپاش محصول بوده و می تواند اب را در زمان بازی کودک به مخزن اصلی منتقل سازد. این محصول با ارگونومی ساخت زیبای خود برای کودکان 1 الی 5 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

توجه به مرغوب ترین جنس بدنه موجب افزایش راضیتمندی مصرف کنندگان می شود. زیرا دیگر ان ها دغدغه ای بابت طول عمر کالا نخواهند داشت. به همین دلیل برای تولید بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که ساختاری بادوام با قابلیت تحمل وزن بالا را دارد. کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و همچنین تحمل تمام وزن وارد به محصول از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی و فضای باز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول بیضی شکل با طولی بالغ بر 193 سانتی متر و عرضی برابر 152 سانتی متر تولید می شود. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح آبپاش ان برابر 71 سانتی متر می باشد. این محصول یک محصول استاندارد برای استفاده در سفر به شمار می رود. زیرا شما میتوانید با توجه به وزن 3.5 کیلوگرمی ان به راحتی اقدام به جا به جایی محصول نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن نمایید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی و دریچه های تعبیه شده بر روی نقاط مختلف محصول ان را باد کنید. در مرحله اخر اب را به داخل مخزن اصلی استخر جاری کرده و یک شلنگ اب به ورودی ابپاش متصل سازید. خواهید دید که این محصول در کمتر از 5 دقیقه قابل استفاده می شود. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری نمایید. همچنین از پرش بر روی دیواره این محصول اجتناب کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اسب تک شاخ محصولی زیبا با ارگونومی ساخت استاندارد بوده که برای کودکان 1 تا 5 سال قایل استفاده می باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 193 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 5 سال
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...