استخر بادی کودک سرسره دار رنگی اینتکس

intex 57976

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار رنگی اینتکس یک مجموعه بادی و تفریح استاندارد بوده و منطبق با علایق کودکانه در سال جدید میلادی با بدنه باکیفیت طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که دیواره ان یک طبقه می باشد. این محصول دارای دیواره ای سبز رنگ با کف ابی رنگ و کاملا ساده بوده که بر روی لبه ان تعداد 3 دروازه وجود داردو دو دروازه محصول صورتی رنگ بوده و دروازه مرکزی زرد رنگ است. در واقع دروازه مرکزی محل ورود به این استخر بادی از طریق سرسره بادی سرخود دو رنگ محصول می باشد. در بخش انتهایی این سرسره بر روی کف محصول یک تشک بادی سرخود تعبیه شده تا کودک در زمان بازی با شتاب بالا به کف محصول برخوردا نداشته باشد. در بالا این دروازه مرکزی یک سد بسکتبال بادی سرخود برای بازی کودک تعبیه شده است. در داخل بسته بندی محصول تعداد 10 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه برای بازی کودک خود دریافت خواهید کرد. بدن این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی بوده که از نرمی و انعطاف پذیری بالا با استحکام فوق العاده زیاد برخودار می باشد. به همنی دلیل این محصول قابل استفاده در فضای باز نیز می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

استخر بادی سرسره دار رنگی اینتکس

استخر بادی کودک سرسره دار رنگی اینتکس یکی از زیباترین و شکیل ترین مجموعه های بازی بادی و ابی بوده که بر اساس استاندارد های جهانی برای استفاده کودکان طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول باتوجه به رنگبندی شادی ظاهری و طول عمر بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان محترم دست یابد. این محصول با توجه به نوع طراحی پرتابل خود که دارای حمل و نصب اسنی بوده می تواند در سفر به راحتی همراه شما باشد. در ادامه این مطلب می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول در تمامی ابعاد به معرفی جامعی از ان دست یابیم. پس جهت اشنایی با این مجموعه تفریحی و خرید استخر بادی متناسب با ورحیات فرزند خود پیشنهاد داریم ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

افرد در زمان خرید همواره به دنبال محصول با ظاهری متفاوت و به دور از کلیشه های موجود هستند. به همین دلیل نواوری در تولید محصول از اهمیت بسیار بالایی برخودار می باشد. محصولات مورد استفاده کودکان نیز نیاز به ظاهری منطبق با روحیات ان ها دارد. از سویی دیگر محصول تولید شده باید تضمینی بر ایمنی کودک در زمان بازی باشد. بر همین اساس استخر بادی سرسره دار رنگی اینتکس یک نمونه موفق در این بین به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که از یک لایه تشکیل می شود. دیواره این محصول از رنگ سبز و کف ان از رنگ آبی تولید می شود. بر روی دیواره این محصول تعداد 3 عدد دروازه بادی سرخود به رنگ های صورتی و زرد تعبیه شده است. سرسره زرد رنگ در بخش میانی محصول تعبیه شده که محل قرار گیری سرسره بادی سرخود محصول می باشد. بر روی این دروازه یک سبد بسکتبال بادی سرخود نیز قرار دارد. در بخش کناری این دروازه یک ابپاش سرخود نیز وجود داشته که اب را به محوطه داخلی محصول وارد می سازد. در داخل بسته بندی محصول تعداد 10 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه برای بازی کودک نیز وجود دارد. این مجموعه قابل استفاده به عنوان استخر توپ کودک نیز می باشد.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم برای پاسخ به انتظار ان ها در زمینه طول عمر بالای کالا این محصول با مرغوب ترین ساختار بدنه تولید شده است. برای تولید رویه این محصول از باکیفیت ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که از نرمی و انعطاف پذیری بالایی در کنار استحکام مناسب برخوردار می باشد. بخش کف این محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارد شده به محصول از نوع پی وی سی دولایه است. این ساختار قابل استفاده در فضای باز و اب و هوای مختلف بوده و شما می توانید در تمام فضاها ان را به همراه داشته باشید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه این کالا ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی معادل 165 سانتی متر و عرضی برابر 140 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه ان بالغ بر 96 سانتی متر است. این محصول با توجه به ظرفیت داخلی 140 لیتری خود قابل استفاده برای تمام رده های سنی می باشد. وزن بدنه محصول تنها 1.6 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی می توانید در زمان سفر ان را همراه خود ببرید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. بر روی بدنه این محصول دریچه ها باد تعبیه شده که با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و این دریچه محصول راه اندازی می شود. در مرحله اب ابپاش محصول را به ورودی مخصوص متصل کرده و اب را به داخل مخزن استخر جاری کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول و وارد کردن ضربه سنگین به دیواره ان جدا خودداری کنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی سرسره دار رنگی اینتکس محصولی متفاوت و مقاوم از این شرکت بزرگ بوده که پاسخگوی نیاز تمامی رده های سنی کودک می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خویش خریداری نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 140 لیتر
طول 165 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 96 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی سرخود
دارای 10 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...