استخر بادی کودک سرسره دار رنگارنگ اینتکس

intex 57543

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار رنگارنگ اینتکس محصولی زیبا با ساختاری با کیفیت بوده که در سال جدید میلادی برای تفریحات کودکان بالاتر از دو سال طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد با بدنه متشکل از یک لایه می باشد. بدنه محصول زرد رنگ بوده و بر روی کف ابی رنگ ان تصویر زیبایی از یک ایموجی موجود دارد. بر روی یک بخش از لبه این محصول یک درختچه بادی سرخود تعبیه شده است. این محصول دارای سرسره داری رنگارنگ و پرتابلی بوده که شما می توانید موقعیت ان را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. توجه داشته باشید به دلیل پرتابل بودن سرسره شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده کنید. بدنه لین محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده که ساختاری انعطاف پذیری با استحکام بسیار زیاد دارد. به همین دلیل شما می توانید از این محصول با خیالی اسوده در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده استفاده نمایید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

استخر بادی کودک سرسره دار رنگارنگ اینتکس یک محصول استاندارد و بادوام بوده که با توجه به طول عمربسیار زیاد و ساختار بدنه ای شاد و مهیج در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول با توجه به ساختار پرتابل بدنه و امکان حمل و نصب اسان یک انتخاب مناسب جهت استفاده در سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه این محصول برای کودکان بالاتر از دو سال توصیه شده است. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی همه جانبه این محصول به معرفی ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالا جذاب و خرید استخر بادی سرسره دار متناسب با علایق فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول زیبا با بدنه ای منطبق با روحیات شاد کودکانه طراحی و تولید شده به همین دلیل در زمان کوتاهی توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد. ارگونومی ساخت این محصول به صورت بیضی شکل در نظر گفته شده که بدنه ان از یک لایه تشکیل می شود. دیواره تک لایه محصول کاملا زرد رنگ طراحی شده و کف محصول ابی رنگ می باشد. بر روی بخش کف محصول یک ایموجی بزرگ و زرد رنگ مطابق علایق کودکانه نقش بسته است. در یک ضلع این محصول یک درختچه بادی سرخود نیز وجود داشته که در واقع ابپاش سرخود کالا به شمار می رود. این محصول دارای یک سرسره بادی با رنگبندی کاملی از رنگ های رنگین کمان بوده که به زیبایی کالا می افزاید. اما ویژگی منحصر به فرد این محصول مربوط به سرسره بادی ان می باشد. این سرسره کاملا مجزا از استخر طراحی شده و با توجه به ساختار پرتابل ان شما می توانید در هر موقعیتی از استخر که به ان نیاز دارید اقدام به قرار دادن سرسه نمایید. ارگونومی ساخت استاندارد این مححصول برای کودکان بالاتر از 2 سال توصیه می شود. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی مقاوم هستند تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. بر همین اساس توجه به مرغوبیت جنس بدنه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول نیز با بدنه ای از نوع پی وی سی وینیل تولید شده که از استحکام بسیار بالا برخودار بوده و دارای انعطاف پذیری و نرمی زیادی است. بخش کف این محصول همواره با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارد به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل این بخش از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. باتوجه به ساختار یاد شده شما می توانید از این محصول در فضای باز و سفر با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این استخر بادی یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر بوده و شما می توانید به راحتی این کالای 2 کیلوگرمی را حمل کنید. ارگونومی ساخت بیضی شکل بدنه محصول از قطری معادل 237 سانتی متر و عرضی برابر 201 سانتی متر تشکیل می شود. ارتفاع محصول از بخش کف تا بالاترین سطح درتچه ان بالغ بر 104 سانتی متر در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید ظرفیت داخلی این محصول تنها 170 لیتر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و از طریق دریچه باد بدنه محصول اقدام به راه اندازی این کالا نمایید. در مرحله اخر تنها کافی ست اب را به داخل مخزن محصول جاری کرده و در نهایت یک شلنگ اب را به ابپاش ان متصل سازید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به ساختار بدنه و پرش بر روی دیواره محصول جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار رنگارنگ اینتکس محصولی با ارگونومی ساخت استاندارد و بدنه ای زیبا و باکیفیت بوده که توانسته پاسخگوی نیاز بخش اعظمی از مصرف کنندگان باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 170 لیتر
طول 237 سانتی متر
عرض 201 سانتی متر
ارتفاع 104 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...