استخر بادی کودک سرسره دار بست وی با آبپاش سرخود

bestway 57987

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی با آبپاش سرخود یک محصول متفاوت با ارگونومی ساخت بدنه جذاب بوده که بر اساس علایق کودکانه در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول اب بدنه ای از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که دوام و انعطاف پذیری بالایی دارد. ارگونومی ساخت این محصول دایره شکل بوده که در اطراف ان سه دروازه رنگی تعبیه شده است. در یک ضلع محصول یک سرسره زیبا به رنگ ابی و سبز قرار داده شده که به یک تشک بادی سرخود در کف استخر منتهی می شود. این تشک بادی مانع از برخورد پرشتاب کودک با کف محصول در زمان بازی می شود. حلقه بزرگ و زرد رنگی که در میانه دیواره محصول قرار داده شده مجهز به یک سد بسکتبال بادی سرخود است. در داخل بسته بندی محصول تعداد 10 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه رنگی برای بازی کودک قرار داده شده است. در میانه دروازه محصول یک ابپاش بادی سرخود قرار دارد که در صورت اتصال به یک شلنگ اب می تواند اب را به داخل استخر هدایت کند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی با آبپاش سرخود یک مجموعه بادی و ابی زیبا با امکانات کامل و بدنه ای باکیفیت بوده و به تازگی توسط این شرکت مشهور طراحی و بازار عرضه شده است. این محصول با رنگبندی شاد و امکان راه اندازی اسان خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول به صورت پرتابل طراحی شده و یک انتخاب مناسب جهت استفاده در فضای باز به شمار می رود. در قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی جامع ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این کالای منحصر به فرد و خرید استخر بادی مناسب فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به طراحی بدنه مطابق سلیقه ان ها داشته و محصول تولید شده باید ایمنی مصرف کننده را تامین سازد. استخر بادی کودک سرسره دار بست وی با آبپاش سرخود بر همین اساس طراحی و در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یافته است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده دیواره خارجی ان سبز رنگ با لبه ای زرد رنگ تولید شده که کف ان کاملا ابی می باشد. در یک ضلع این محصول یک سرسره بادی سرخود تعبیه شده که ترکیبی از رنگ های سبز و ابی است. این سرسره وسیله مهیجی برای ورود به مخزن اب از فضای بیرونی به شمار می رود. در انتهای این سرسره بر روی کف استخر یک تشک بادی سرخود نصب شده است. این تشک بادی مانع بر برخود پرشتاب کودک با کف استخر در زمان بازی خواهد شد. بر روی دیواره محصول تعداد 3 عدد دروازه بادی سرخود نیز وجود دارد. دروازه میانی دارای یک سبد بسکتبال بادی سرخود برای سرگرمی کودکان می باشد. بر روی دروازه اخر کی ابپاش بادی سرخود تعبیه شده که ان را به داخل کخزن محصول جاری می کند. در داخل بسته بندی این کالا تعداد 10 عدد توپ پلاستیکی رنگی بدون پلیسه نیز وجود دارد. این محصول با ارگونومی ساخت استاندارد و ایمن برای کودکان بالاتر از 3 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان محترم و افزایش طول عمر این محصول در پروسه تولید کالا از مرغوب ترین نوع جنس بدنه استفاده می شود. این محصول با بدنه ای از نوع پی وی سی طرح چرم تولید شده که از دوام و انعطاف پذیری فوق العاده زیادی برخوردار می باشد. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی طرح دار است. کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده بر محصول از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت این کالا ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ارگونومی ساخت بیضی شکل خود دارای طولی برابر 165 سانتی متر و عرضی معادل 140 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دروازه های ان بالغ بر 96 سانتی متر می باشد. این محصول یک انتخاب مناسب برای استفاده در سفر به شمار رفته و شما می توانید به راحتی این محصول 1.6 کیلوگرمی را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را در فضای مسطحی پهن نمایید. با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های باد بدنه محصول این محصول را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی خواهید کرد. در مرحله اخر اب را مخزن اصلی استخر جاری کرده و ابپاش محصول را به یک شلنگ اب متصل سازید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده تا از فروکردن اجسام نوک تیز بر بدنه ان خودداری کنید. همچنین از پرش و وارد کردن ضربه بر روی ساختار محصول بپرهیزید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی شما می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست این محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی با آبپاش سرخود محصول منحصر به فرد با طول عمر بالا و قیمتی مقرون به صرفه بوده و توانسته رضایتمندی مصرف کنندگان را مهیا سازد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این کالای متفاوت را خریداری نمایید.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 140 لیتر
طول 165 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 96 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی سرخود
دارای 10 عدد توپ پلاستیکی بدون پلیسه رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...