استخر بادی کودک سرسره دار بست وی

bestway 80136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی یکی از محصولات مهیج و زیباست که مناسب برای بازی و تفریح کودکان بوده و قطعا در فصل تابستان می تواند یک هیجان وصف ناپذیر را به کودک شما هدیه دهد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول از دو بخش مجزا تشکیل شده است که هر دو بخش نیز ویژگی های خاص خود را دارا می باشد. در همین رابطه باید عنوان کنیم که بخش اصلی اینمحصول استخر این کالا می باشد که دارای طرح جذابی بوده و از رنگ ابی و طرحی شبیه به موج اب شکل گرفته است که از نقاط برجسته این محصول به شمار می رود. بخش دیگر این محصول هم سرسره این کالا می باشد که از دو رنگ قرمز و زرد تشکیل شده و شما می توانید به راحتی با قرار دادن این سرسره در بخش بالایی استخر کودک خود را به راحتی به داخل این محصول هدایت نمایید. بر روی این سرسره نیز طرح هایی وجود دارد که از سادگی این محصول جلوگیری کرده و باعث چشم نواز تر شدن این کالا شده است. علاوه بر این ها راه اندازی و همین طور حمل و نقل این کالا هم ساده و اسان خواهد بود و به راحتی و در مدت زمان کوتاهی این فرایند انجام می گردد.

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی

شرکت بست وی سعی کرده تا در این سال های اخیر با کیفیت ترین و جذاب ترین استخر های بادی را تولید و عرضه نماید و همین عامل نیز باعث شده تا افرادی که قصد دارند تا محصولات جذاب و دیدنی را خریداری نمایند اول به سراغ محصولات جدید این شرکت رفته و ان ها را مورد باز بینی قرار دهند. استخر بادی کودک سرسره دار بست وی هم یکی از همین محصولات جذاب و جدیدی است که شرکت بست وی تولید کرده است که ما هم با توجه به مزایا و ظاهر زیبایی که این کالا دارا می باشد تصمیم گرفتیم تا نقد و بررسی کامل این محصول را در اختیار شما قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا یکی از مهم ترین ویژگی های این محصول همان طور که اشاره کردیم بحث ظاهر و ساختار این کالاست که باعث شده تا یک محصول فوق العاده شکیل را شاهد باشیم. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این محصول از نظر ساختار به دو بخش تقسیم می شود. بخش اصلی این کالا استخر ان بوده که ظاهری خاص را دارا می باشد و بخش دیگر این محصول هم سرسره بادی قرار گرفته در کنار این محصول است که باعث شده تا این کالا از این حیث هم فوق العاده خاص شود و کودک شما دو وسیله بازی را به صورت هم زمان در اختیار داشته باشد. اگر بخواهیم در خصوص طراحی بخش استخر این محصول صحبت کنیم باید در گام اول به این نکته اشاره کنیم که دور تا دور این محصول را رنگ ابی شکل داده است که دارای طرح موج های اب خواهد بود. هم چنین سرسره این محصول هم قرمز رنگ بوده و دارای دستگیره های زرد می باشد که دارای شیب ملایم و مناسبی هم خواهد بود که بر روی بدنه ان هم طرح و نقش های جذابی را می توانیم مشاهده کنیم که از مزایای این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه

تا به این جای کار با نوع ظاهر و طراحی این محصول به صورت کامل اشنا شدید. حال قصد داریم تا به بررسی کامل این محصول از نظر جنس بدنه بپردازیم. این کالا همان طور که اشاره شد از دو بخش مجزا تشکیل شده است که تمام بخش های ان را جنس PVC شکل داده است. این جنس فوق العاده با کیفیت بوده و اکثر استخر های بادی هم از همین نوع جنس تولید شده اند که سبب شده تا یک محصول مقاوم و با دوام را شاده باشیم.

ابعاد و وزن

این محصول از نظر ابعاد در طول 297 سانتی متر ، عرض 193 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 135 سانتی متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد همان طور که مشاده می کنید یک محصول استاندارد را در اختیار شما قرار خواهد داد که می توانید با استفاده از ان در هر فضایی این استخر را راه اندازی نمایید. هم چنین ظرفیت کلی اب این محصول هم 434 لیتر خواهد بود که مقدار قابل توجهی است. وزن این محصول هم اخرین بحث در این مطلب خواهد بود که تنها 5 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول جهت راه ادازی نیاز به یک عدد پمپ باد دارد. این عامل هم کاملا طبیعی بوده زیرا این استخر بادی بوده و جهت استفاده از ان باید ان را به صورت کامل باد کنید. در همین خصوص نیز باید این نکته را مطرح کنیم که شما می توانید این پمپ باد را هم به صورت جداگانه از فروشگاه ما خریداری کرده و سپس این محصول را باد کنید. باد کردن این کالا هم از طریق دریچه های باد موجود بر روی قسمت های مختلف این کالا صورت می پذیرد. هم چنین پس از باد کردن این محصول هم شما باید سعی کنید تا مراقبت های لازم از این محصول را انجام دهید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از ان سالیان سال استفاده کنید. جهت اموزش های لازم در این خصوص هم بهتر است به دفترچه راهنمای این محصول مراجعه کنید تا به صورت کامل ان را فرا بگیرید.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار بست وی یک محصول کامل و استثنایی خواهد بود که مناسب برای کودکان بالای سه سال بوده و دارای سرسره بادی مجزا هم می باشد که از ویژگی های خوب این استخر به شمار خواهد رفت. دارا بودن برچسب تعمیرات و هم چنین قیمت ارزان هم از دیگر خصلت های این کالا به شمار می رود که می توانید ان را هم اکنون از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 434 لیتر
طول 297 سانتی متر
عرض 193 سانتی متر
ارتفاع 135 سانتی متر
جنس PVC
پمپ 
نوع پمپ -
وزن 5 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، سرسره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...