استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس intex 57451

intex 57451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس intex 57451 استخری با ویژگی های بسیار زیاد است که به صورت یک پارک آبی ساخته شده و می تواند برای استفاده همزمان چندین کودک مناسب باشد . شما می توانید این استخر بادی را در فضاهای باز مانند حیاط راه اندازی کنید تا کودکان مشغول بازی شوند . راه اندازی استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس بسیار کار آسانی بوده و شما می توانید برای اینکه سریع تر استخر را راه اندازی کنید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند که شما می توانید در هنگام خرید استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس از فروشگاه اینترنتی اینتکس ، این محصول را نیز خریداری کرده و از آن استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب دیگری که می توان در رابطه با این استخر اشاره کرد ، داشتن سرسره بادی است که کودکان می توانند از آن برای بازی استفاده کنند . می توان گفت که استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس شامل دو استخر است و یک استخر بزرگ تر ولی با عمق کمتر است و استخر دیگر ابعاد کوچک تری دارد ولی عمق آن بیشتر است . در کنار استخر  ، بازی های دیگری نیز وجود دارد که می توان به درختچه هایی اشاره کرد که شبیه به سبد بوده و کودکان می توانند توپ های رنگی را به داخل آن بیاندازند .

ویژگی مشترکی که بین تمامی استخر های بادی وجود دارد، وزن بسیار سبک آن ها می باشد . برای اینکه بیشتر حجم استخر را باد تشکیل می دهد و زمانی که شما باد استخر را خالی کنید، متوجه خواهید شد که بسته بندی آن بسیار کوچک است و تنها بخش بادی استخر و لایه های باریک استخر است که سبب وزن گرفتن آن شده است. به طور مثال استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس دارای طول 297 سانتی متری بوده و عرض آن در حالت راه اندازی شده به 193 سانتی متر می رسد، بنابراین می توان گفت که ابعاد بسیار بزرگی دارد و ارتفاعی که اینتکس برای استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ در نظر گرفته است، ارتفاعی 135 سانتی متری می باشد. با این ابعاد بزرگ و وجود اسباب بازی های مختلفی که در داخل استخر قرار داده شده است ، وزن استخر تنها 6.3 کیلوگرم می باشد . 

سرسره ای که این استخر بادی دارد چسبیده به استخر نبوده و در صورتی که کودکان نیازی به ان ندارند و می توانند با برداشتن سرسره فضای داخل استخر را باز تر کنند . این استخر می تواند اجازه دهد تا چند کودک به صورت همزمان بتوانند با یکدیگر بازی کنند و تفریحات آبی بی نظیری را رقم بزنند . استخر بادی در واقع به صورت دو تکه است که یکی از استخر ها دارای عمق بیشتر بوده و دیگری دارای عمق کمتر ولی با مساحت بیشتری می باشد. با توجه به بزرگ بودن محصول، بهتر است که یک زیرانداز بزرگی را در نظر بگیرید تا قبل از راه اندازی استخر، آن را بر روی زمین پهن کنید تا مبادا سنگ ریزه ها و ... سبب سوراخ شدن کف استخر شود.

  • طول : 297 سانتی متر
  • عرض 193 سانتی متر
  • ارتفاع : 135 سانتی متر
  • ظرفیت : 537 لیتر
  • جنس : پی وی سی طرح دار
  • وزن بسته بندی : 6.3 کیلوگرم
  • دارای سرسره بادی
  • دارای اسباب بازی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 57451

استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس بدون شک یکی از بهترین استخر های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با طراحی بی نظیر خود به یک پارک آبی و استخر بادی بزرگ تبدیل شده است که بازی های مختلفی را در درون خود جای داده است تا کودکان بتوانند به همراه دوستان خود ، علاوه بر آب بازی ، بازی ها و تفریحات آبی دیگر را نیز انجان دهند و لحظه های خوشی را رقم بزنند . استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس از جدید ترین تولیدات برند اینتکس می باشد که به دلیل کیفیت عالی و نوع ساخت و طراحی که دارد ، بسیار محبوب شده است و همین موضوع باعث شد تا فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز ، استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس را موجود کند . برای اینکه بیشتر با ویژگی ها و خصوصیت های استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس آشنا شوید ، توصیه می کنیم که در ادامه با نقد و بررسی این محصول با ما همراه باشید . 

استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس اگرچه یک استخر بادی محسوب می شود ، ولی در داخل خود دو استخر بادی دارد که یکی از آن ها ابعاد بزرگی دارد ولی عمق آن کم است و دیگر استخری که در این محصول وجود دارد و در قسمت پشتی آن قرار گرفته است ، دارای ابعاد کوچک تر ولی عمق بیشتر می باشد . این دو استخر در قالب یک استخر بادی توسط شرکت اینتکس طراحی شده است که شما می توانید آن را برای کودکان خود خریداری کنید تا آن ها بتوانند به صورت چند نفره از این محصول بادی استفاده کنند . یک ویژگی بسیار خوب و دوست داشتنی که استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس دارد ، وجود یک سرسره بادی بسیار جذاب در بین دو استخر می باشد که کودکان می توانند از استخر عمیقی که وجود دارد ، از سرسره بادی بالا بروند و به داخل استخر جلویی سر خورده و تفریح کنند . 

این سرسره نیز به صورت بادی طراحی شده است و به دلیل اینکه از مواد درجه یک پی وی سی برای ساخت آن استفاده شده است ، به خوبی می تواند وزن کودکان را تحمل کند و از آن مهم تر به دلیل بادی بودن این بخش ، ایمنی فوق العاده ای را به استخر بادی بخشیده است تا کودکان در صورت سر خوردن اصلا آسیبی نبینند . برای همین است که کناره های سرسره بادی محافظ داشته و می تواند از پرت شدن کودکان جلوگیری کند . همچنین در انتهای سرسره بادی و درست در کف استخر ، یک بخش به صورت بادی و برجسته طراحی شده است که کودکان پس از سر خوردن با آن کف برخورد داشته و آسیبی نخواهند دید . البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که داخل استخر با آب پر می شود و همان می تواند یک ضربه گیر بسیار خوب باشد و از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری کند . 

این سرسره بادی قابلیت جدا شدن را دارد و کودک می تواند در مواقعی که قصد استفاده از سرسره بادی را ندارد ، آن را می توانند بردارند تا فضای استخر نیز برای بازی بیشتر شود . استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس همچنین بازی های بیشتری را نیز در درون خود جای داده است . از جمله این موارد می توان به درختچه هایی اشاره کنیم که شبیه به یک سبد طراحی شده اند تا کودکان بتوانند توپ های رنگی که در کنار استخر وجود دارد را پرتاب کرده و داخل سبد بیاندازند و اینچنین امتیاز بگیرند . همچنین ستون های افقی نیز وجود دارد که می توانند حلقه ها را در آن ها بیاندازند و امتیاز کسب کنند . این استخر بادی برای چند کودک طراحی شده است و کودکان می توانند دوستان خود و یا خواهر و برادر های خود را به بازی و آب تنی با این استخر بادی بی نظیر و بسیار زیبا دعوت کند . با توجه به بزرگ بودن استخر بادی کودک سرسره دار بزرگ اینتکس ، بهتر است که از آن در فضاهای باز استفاده شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...