استخر بادی کودک سرسره دار با طرح فلامینگو

intex 87432

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار با طرح فلامینگو یک نمونه متفاوت برای استفاده کودکان بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای بیضی شکل بوده که از بدنه ای یک لایه تشکیل می شوذ. در بخش انتهایی این محصول یک سرسره بادی سرخود زیبا تعبیه شده که محل ورود کودکان به فضای داخلی مخزن به شمار می رود. این سرسره بادی به یک تشک بادی سرخود در بخش کف منتهی می شود. زیرا این تشک بادی مانع از برخورد شدید کودک به کف استخر در زیمان بازی می شود. بدنه این محصول کاملا صورتی رنگ بوده و برای طراحی این بدنه این نمای یک فلامینگوی زیبا منطبق با علایق کودکانه استفاده می شود. به همین دلیل محصول توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت دست یابد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی با ساختاری نرم وبادوام استفاده می شود. این ساختار مقاوم قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار با طرح فلامینگو

استخر بادی کودک سرسره دار با طرح فلامینگو یکی دیگر از نمونه های منحصر به فرد تولید شده توسط شرکت مشهور اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از دوام بالایی برخوردار بوده و طراحی بدنه ای فانتزی و کودکانه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید استخر بادی بر اساس علایق فرزند خود پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به ساختاری استاندارد داشته تا بدنه ان ها ایمنی کودک را در زمان مصرف تضمین کند. از سوی دیگر این گروه از محصول نیاز به طراحی بدنه ای نواورانه و مهیج بر اساس علایق کودکان داشته تا کودک بتواند با ان ارتباط برقرار کند. شرکت اینتکس با توجه به این موارد استخر بادی کودک سرسره دار با طرح فلامینگو را به تازگی به بازار های جهانی معرفی می کند. این محصول دارای ساختاری فانتزی بوده و رنگ بدنه ای صورتی داردو به همین دلیل از میان دختران به محبوبیت بالایی دست یافته است. این محصول دارای ساختاری بیضی شکل بوده و بدنه محصول کاملا یک لایه می باشد. در بخش ابتدایی این محصول یک عروسک بادی صورتی با طرح فلامینگو تعبیه شده که به زیبایی محصول می افزاید. کف این محصول کلملا ساده و ابی رنگ تولید می شود. در بخش انتهایی این محصول یک سرسره بادی سرخود به رنگ های سفید . صورتی طراحی شده تا محلی مناسب برای ورود کودکان به مخزن استخر باشد. این سرسره بادی به یک تشک بادی سرخود در کف محصول منتهی شده تا مانع از تماس شدید کودک با کف محصول در زمان استفاده شود. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک خود نیز استفاده نمایید.

جنس بدنه

برای رسیدن به یک محصول استاندارد با طول عمر حداکثری شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم به ساختاری نرم و بادوام تولید می کند. کف محصول به صورت مستمر با سطح زمین در تماس بوده و تمامی وزن وارده به کالا را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. شما می توانید با اسودگی خاطر از ظول عمر محصول از ان در تمامی فضاهای باز نیز استفاده نمایید. زیرا دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل خود دارای طولی برابر 193 سانتی متر و عرضی معادل 152 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح عروسک بادی ان بالغ بر 71 سانتی متر بوده که البته ظرفیت داخلی ان تنها 450 لیتر می باشد. این محصول با توجه به وزن بدنه 3.5 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در سفر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح قرار دهید. بر روی بدنه این محصول دو عدد دریچه باد برای راه اندازی تعبیه شده است. با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و این دریچه ها اقدام به باد کردن این محصول کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه محصول جدا بپرهیزید. همچنین از پرش بر روی دیواره های محصول خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار با طرح فلامینگو محصولی استاندارد و زیبا از شرکت اینتکس بوده و دوام بالا و ساختاری فانتزی دارد. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 193 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 5 سال
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...