استخر بادی کودک سرسره دار با تشک جامپینگ

bestway 53343

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار با تشک جامپینگ یکی از تولیدات شیک و متفاوت کارخانه بزرگ بست وی در ابتدای سال 2020 برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در واقع یک پارک ابی کامل و مهیج به شمار می رود. این مجموعه بازی از یک تشکی جامپینگ در بخش اولیه تشکیل شده که برای مصارف تفریحی و ورزشی کودکان کاملا مناسب است. این تشک جامپینگ رویه مواج و حفاظ توری دارد. در کنار این بخش یک استخر بادی سرخود نیز تعبیه شده که به راحتی می تواند اوقات فراغت کودکان را پر کند. بر روی بدنه این استخر بادی سرخود یک سرسره بادی کوتاه طراحی شده که به سرسره اصلی محصول متصل شده است. این سرسره اصلی طولانی بوده و به یک تشک بادی کودکته منتهی می شود. در تمامی اطراف این سرسره بادی فواره هایی زیبا تعبیه شده که کودک در زمان استفاده کامل در داخل ذرات آب قرار می گیرد. این محصول زیبا وزنی نسبتا کم داشته اما به دلیل حجم بزرگ و امکانات جانبی متنوع برای بازی های گروهی کودکان کاملا مناسب است. بدنه اصلی محصول نیز از نوع پی وی سی با روکش پلی استر بوده که تاثیر مستقیم بر میزان کیفیت و طول عمر این استخر بادی داشته به طوری که شما می توانید آن را در فضای باز نیز راه اندازی کنید. برای خرید استخر بادی کودک اصل می توانید به فروشگاه رسمی محصولات بادی در ایران مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار با تشک جامپینگ

استخر های بادی کودکان اغلب دارای بخش های متنوع و مهیجی هستند که بتوانند ساعت ها کودکان را سرگرم نگه دارند. برای تولید این گروه از محصولات نیاز به رعایت استاندارد های وجود بوده تا ایمنی کودک را در زمان استفاده مهیا کند. از طرفی این محصولات را با توجه به روحیات کودکانه طراحی کرده اند و ساختاری نواورانه به دست شما خواهد رسید. استخر بادی کودک سرسره دار با تشک جامپینگ در این بین یک نمونه موفق می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این مجموعه بادی و خرید استخر بادی متناسب با نیاز فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

این استخر بادی کودک در واقع یک مجموعه بادی و تفریحی برای کودکان بده که از سه بخش کاملا مجزا با طراحی بدنه استثنایی تشکیل می شود. بخش اول این محصول یک استخر بادی زیبا بوده که طراحی بدنه کاملا ساده و شکیلی داشته و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است. بخش کناری استخر بادی یک تشک جامپینگ بادی می باشد. این تشک جامپینگ ساختاری مواج داشته تا از تعریق بدن کودک در زمان استفاده اجتناب شود. در اطراف این تشک جامپینگ ستون های بادی تعبیه شده که محلی مناسب برای اتصال حفاظ تشک جامپینگ می باشد. این حفاظ از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی جلوگیری خواهد کرد. در سمت دیگر استخر بادی یک سرسره بادی با طول بسیار زیاد وجود داشته که به یک تشک بادی سرخود کوچک منتهی می شود. در تمامی اطراف این سرسره بادی ، فواره هایی تعبیه شده که به راحتی و با اتصال به یک شلنگ آب راه اندازی می شوند. به همین دلیل بوده که کودک در زمان استفاده از سرسره بادی محصول به طور کامل از بین ذرات آب عبور خواهد کرد. استفاده از این پارک آبی برای فصول گرم سال توصیه می شود.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی را دارند که دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. از طرفی برای تولید محصولی با طول عمر بالا نیاز به توجه به نوع و کیفیت جنس بدنه آن وجود دارد. بر همین اساس شرکت بست وی این استخر بادی کودک را با بدنه یا از بهترین نوع پی وی سی با روکش چرم طراحی و تولید کرده است. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی طرح دار بوده و برای کف محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی دولایه استفاده می شود. زیرا این بخش همواره با سطح زمین در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید از این پارک آبی در تمامی شرایط اب و هوایی و دماهای مختلف آب بدون دغدغه استفاده کنید.

سایر ویژگی ها

این مجموعه بادی با ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر با 300 سانتی متر و عرضی معادل 150 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه محصول با توجه به دیواره های حفاظ جامپینگ بادی 66 سانتی متر عنوان می شود. این استخر بادی کودک دارای یک پمپ باد برقی 220 ولتی نیز می باشد. به همین دلیل برای راه اندازی محصول می توانید ابتدا آن را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح آن را باز کنید. سپس با استفاده از این پمپ باد برقی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه می توانید استخر بادی را در کمتر از 5 دقیقه برای فرزند خود اماده نمایید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه آن و همچنین وارد کردن ضربه سنگین به ساختار بدنه جدا بپرهیزید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک سرسره دار با تشک جامپینگ محصولی متنوع از کمپانی بست وی با امکانات مهیج بوده که طول عمر بسیار زیادی دارد.برای خرید این استخر بادی اورجینال می توانید به فروشگاه مرکزی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی ، سفری
وزن 16 کیلو گرم
طول 300 سانتی متر
عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 66 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ  دارد
نوع پمپ  پمپ برقی 220 ولت
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای فواره
دارای تشک جامپینگ بادی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...