استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس

intex 57160

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یکی از جدید ترین و کامل ترین محصولاتی است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این کالا با بهره گیری از طرح دایناسور قرمز رنگ به گونه ای طراحی شده است که محیط جذابی را برای کودک شما خلق خواهد کرد. هم چنین دارا بودن طرح درختان جزیره ای و چندین طرح دیگر در کناره های استخر هم باعث شده تا کودک شما یک محیط کاملا زیبا و چشم نواز را رو به روی خود ببیند. در کنار این موارد باید به دارا بودن ابپاش این محصول هم اشاره کرد که یکی از ویژگی های خاص این استخر به شمار می رود. هم چنین یک عدد سرسره بادی هم در مرکز این استخر به چشم می خورد که کودک می تواند با استفاده از ان هم به بازی و تفریح بپردازد. هم چنین این محصول دارای ابعاد مناسبی هم می باشد و در مدت زمان کوتاهی هم می توانید این کالا را راه اندازی کرده و از ان بهره مند شوید. تمام این موارد در کنار قیمت فوق العاده این محصول سبب شده تا ان را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس

اگر به دنبال خرید یک مجموعه بازی کامل ابی و بادی می گردید پیشنهاد می کنیم تا استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس را از دست ندهید. این محصول تمام ان چیزی که انتظار دارید را در خود دارا بوده و به صورت کامل نیاز شما را بر طرف خواهد نمود. هم چنین این کالا بدنه ای مقاوم را هم داراست که از این بابت هم خیالتان راحت می شود. در ادامه با ما باشید تا این کالا را موشکافانه بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا اگر بخواهیم به ظاهر این استخر بادی فواره دار بپردازیم باید عنوان کرد که این کالا با بهره گیری از ظاهر دایناسور به گونه ای طراحی شده است که خاص بودن و جذابیت کامل را به شما و کودکتان هدیه داده است. اگر بخش ابتدایی این کالا را مشاهده کنید می توانید به این نتیجه پی ببرید که دهان این دایناسور باز بوده و دندان های ان هم به صورت کاملا طبیعی طراحی شده است. در هر دو سمت این محصول دو عدد درخت نیز دیده می شود که ان ها کاربرد ابپاش های این محصول را دارند و به صورت کاملا زیبا می توانید ان ها را هم راه اندازی نمایید.

هم چنین در کناره ها و جلوی این محصول نیز دیواره هایی بادی قرار دارد که باعث زیبا تر شدن این محصول شده است و رنگ ان ها هم به صورت نارنجی طرح دار با دیگر نقاط این محصول متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد سرسره بادی هم می باشد که کودک شما می تواند با ان هم مشغول بازی شده و ساعت های زیادی را سرگرم شود. رنگ های شاد استفاده شده در این محصول هم در زیبایی هر چه بیشتر این محصول کمک زیادی کرده است.

جنس بدنه

این محصول همان طور که گفته شده به صورت بادی طراحی گردیده است و باید اصولا از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار باشد که بتوان به ان اطمینان نمود. در همین رابطه نیز باید گفت که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC وینیل دارد که کیفیت بالایی را داراست. بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طبعیت می کند. هم چنین کف این کالا هم از نوع PVC دو لایه بادی طراحی و تولید شده است که در کنار نرمی و لطافتی که دارد ، بسیار مقاوم است.

ابعاد و وزن

ظرفیت اب داخلی این محصول تنها 55 لیتر می باشد و از این حیث نیز باید گفت که به راحتی و به سرعت می توانید ان را پر کنید. هم چنین در خصوص ابعاد خود محصول هم باید گفت که این کالا دارای ظول 210 سانتی متر ، عرض 155 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 81 سانتی متر می باشد که به صورت استاندارد تولید شده است.وزن کلی این محصول هم تنها 7 کیلو گرم است.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

قطعا برای راه اندازی و استفاده از این استخر بادی کودک باید ان را باد کنید و برای این کار نیز نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. در همین رابطه نیز باید گفت که انواع مختلفی از پمپ باد ها در بازا موجود می باشد که پیشنهاد می کنیم یک عدد پمپ باد برقی را خریداری کنید تا به سرعت بتوانید این محصول را باد کنید. هم چنین پس از راه اندازی کامل و باد کردن این محصول حال بادی سعی کنید تا از ان مراقبت نموده و مانع اسیب دیدن ان شوید. در همین خصوص هم باید گفت که این کالا را می توانید به سادگی و با دور کردن اشیا نوک تیز از کنار ان سالم و سلامت نگه دارید. هم چنین باید سعی کنید تا از پریدن بر روی بخش های مختلف این محصول هم خودداری کنید تا دچار اسیب جدی نشود. علاوه بر این ها تعمیرات این محصول هم به راحتی انجام می شود و در صورت سوراخ شدن ان می توانید به سادگی با استفاده از برچسب تعمیرات در مدت زمان کمی ان را بپوشانید.

جمع بندی

استخر بادی کودک سرسره دار اینتکس یک محصول کامل بادی می باشد که قطعا تمام مواردی که نیاز خواهید داشت تا لحظات شاد و مفرحی را برای کودک خود خصوصا در فصول گرم سال بسازید را در اختیار شما قرار می دهد. این کالا هم اکنون با قیمت ارزان از طریق فروشگاه اینتکس در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 55 لیتر
طول 210 سانتی متر
عرض 155 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...