استخر بادی چند نفره اینتکس

intex 70004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
3,450,000
6%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی چند نفره اینتکس یک استخر یکدست ابی رنگ و جذاب است که مناسب برای استفاده تمام سنین و مخصوصا بزرگسالان می باشد. این کالا به صورت بادی طراحی شده و چندین محفظه باد را هم بر روی خود موجود می بیند که با استفاده از ان ها می توانید به راحتی این محصول را باد کنید. هم چنین این کالا در هر چهار گوشه خود دارای نشیمنگاه های بادی می باشد که می توانید با خیال راحت بر روی ان ها بنشینید. علاوه بر این ها در هر چهار گوشه تکیه گاه های بادی هم قرار دارد که پس از نشستن قطعا نرمی و راحتی را برای شما به ارمغان می ارود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ظاهر خاص و شکیل این کالاست که ان را از سایر استخر های بادی جدا کرده است. هم چنین بدنه مقاوم و ساخته شده از نوع PVC این محصول هم از دیگر مزایای خوب این کالا به شمار می رود که خیال شما را تا حدود زیادی راحت کرده است. تمام این موارد در کنار سبک بودن و راحتی در حمل و نقل این محصول هم باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

استخر بادی چند نفره اینتکس

استخر بادی چند نفره اینتکس از محصولاتی با طراحی جدید و شیک بوده که در سطح جهان یکی از خاص ترین و جذاب ترین محصولات آبی شرکت اینتکس به شمار می رود. این محصول که دارای کیفیت بالایی می باشد هم اکنون شما می توانید از طریق فروشگاه تهران اینتکس سفارش و خریداری نمایید. اما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از سفارش، و خرید این محصول یک بار این مقاله را مطالعه کرده تا با مزایا و معایب این محصول آشنا شوید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و آرگونومی ساخت

بدون شک هر شخصی با ورود به بازار و یا فروشگاه ها، محصولاتی که طراحی و ظاهری زیبا و چشم گیر تری را داشته باشند در وهله اول جذب خود می کنند. طراحی این محصول بدین شکل است که هشت ضلع داشته، و در چهار گوشه آن پشتی های بادی طراحی شده تا در آن و در درون آب استاحت کنند و یک تفریح آبی چند نفره را تجربه کنند. این محصول به رنگ آبی بوده و به طور کلی دارای طراحی و ارگونومی ساخت شکیل و قابل قبولی می باشد.

جنس بدنه

اما بدون شک اگر هر محصولی زیبایی و طراحی خاص و زیبایی را دارا باشد ولی جنس و کیفیت قابل قبولی را نداشته باشد، نزد مشتری محصولی زیان آور و غیر قابل خرید تلقی می شود. به همین منظور اکثر شرکت های بزرگ سعی بر این دارند تا محصولی که تولید می کنند، دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشد. به این دلیل جنس این محصول از pvc طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد و شما به آسانی می توانید با فرزندانتان به یک تفریح لذت بخش، با استخر خصوصی دعوت شوید بدون اینکه ذره ای نگران جنس و کیفیت این محصول باشید.

ابعاد و وزن

برای خرید چنین محصولاتی همیشه نیاز به داشتن ابعادی از آن است تا قبل از خرید ابعاد آن را بسنجیم تا به مشکل بر نخوریم. به همین منظور ابعاد، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول :229 سانتی متر، عرضک 229 سانتی متر، ارتفاع: 56 سانتی متر، ظرفیت آب : 999 لیتر و در نهایت وزن این استخر بادی 5 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید آن را جا به جا و یا حتی در سفر آن را حمل کنید تا فرزند شما حتی در مسافرت، از داشتن یک استخر خصوصی محروم نشود.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن در درون محفظه این استخر قرار داده تا این استخر باد و در ناهیت راه اندازی شود تا شما و فرزندانتان از این محصول استفاده کنید و لذت ببرید. همچنین برای جمع کردن این استخر می توانید از طریق همان محفظه اقدام به خالی کردن این استخر نمایید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر شود که در صورت اتمام بازی و تفریحتان حتما این استخر را جمع کنید تا آفتاب و نور خورشید به بدنه آن صدمه نزند. همچنین وسایل تیز را از این محصول دور نگه دارید تا عمر این محصول بالا برود. اما اگر در هر صورتی برای این محصول مشکلی پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا در قدم اول می توانید آن را با برچسب تعمرات تعمیر کنید، و در قدم دوم این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و آن را همانند روز اول تعمیر شده، و تحویل بگیرید.

جمع بندی کلی :

استخر بادی چند نفره اینتکس از محصولات زیبا با طراحی خاص می باشد که ساخته شده توسط شرکت اینتکس است. این محصول از جنس pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد. قابل ذکر است که وزن این استخر 5 کیلو گرم بوده و به آسانی آن را حتی در مسافرت هایتان هم می توانید حمل و استفاده بکنید. اگر این محصول را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ( همین صفحه) اقدام به سفارش اینه محصول کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

استخر بادی چند نفره اینتکس از سری محصولات کاربردی شرکت اینتکس می باشد که به دلیل ظاهر جذاب و کیفیت استثنایی توانسته در لیست پرفروش ترین محصولات اینتکس قرار گیرد . این محصول در 4 گوشه دارای نشیمنگاه و تکیه گاه سرخود بوده که می توانید از آن ها به جهت استراحت استفاده نمایید . این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی چند نفره همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این استخر بادی تقریبا به صورت یک مربع طراحی شده است . این نوع طراحی موجب شده تا فضای کافی برای استفاده گروهی در اختیار داشته باشید . در گوشه های آن نیز به منظور افزایش کاربرد نیز چهار تکیه گاه و نشیمنگاه در نظر گرفته شده که به جهت نشستن و استراحت نمودن بسیار ایده آل می باشد . این محصول از دو قسمت که بر روی یکدیگر قرار گرفته تشکیل شده است که دارای دریچه هوای مجزا می باشد که این نوع طراحی شما را در امر راه اندازی یاری خواهد نمود . علاوه بر استخر آب می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نموده و محیطی شاد و مفرح برای کودکان خود به ارمغان آورید . رنگ این استخر بادی جذاب یکدست آبی بوده که برای استخر های بادی ، انتخاب بسیار مناسب و مطلوبی می باشد .

جنس بدنه

علاوه بر نوع طراحی و رنگ بندی جنس بدنه و استحکام محصول نیز از موارد حائز اهمیت می باشد . زیرا این موضوع مستقیما بر طول عمر آن تاثیر گذار خواهد بود . بدنه این محصول از پی وی سی تهیه شده است که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در حین استفاده تغییر شکل نخواهد داد . همچنین این مقاومت بالا موجب شده که در برابر تابش نور خورشید دچار پوسیدگی نشده و این امکان را برای شما فراهم آورده که با خیالی آسوده آن را در خارج از منزل مورد استفاده قرار دهید . 

ابعاد و وزن و ظرفیت

حجم و وزن محصول مورد نظر از مواردی است که مستلزم توجه ویژه ای می باشد . زیرا دارا بودن فضای کافی برای تفریح و در عین حال دارا بودن حداقل وزن ممکن از نشانه های یک کالای مرغوب و اصیل می باشد . طول و عرض این محصول 229 سانتی متر بوده و از ارتفاعی معادل 66 سانتی متر برخوردار است که با توجه به ظرفیت 999 لیتری آن ، بهترین گزینه جهت یک تفریح گروهی می باشد . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که برای یک استخر بادی با این ابعاد و کیفیت بسیار اندک و مطلوب می باشد و نیز به راحتی می توانید آن را به محل مورد نظر منتقل نموده و از آن لذت ببرید .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این استخر بادی دارای کیفیت قابل توجهی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . اما به منظور افزایش طول عمر می بایست آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . در صورت بروز مشکل نیز می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات که شرکت اینتکس در اختیار شما قرار خواهد آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس انجام این کار را به متخصصان این شرکت بسپارید .

جمع بندی

استخر بادی چند نفره اینتکس محصولی جذاب و با کیفیت بالا می باشد که در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و به راحتی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . رویه این محصول از پی وی سی تهیه شده که موجب افزایش طول عمر این محصول شده است . در چهار گوشه آن نیز نشیمنگاه و تکیه گاه در نظر گرفته شده که به می توانید از آن برای استراحت استفاده نمایید . اگر شما نیز به این محصول زیبا علاقمند شده اید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری و با مراجعه به فروشگاه اینتکس آن را با قیمتی مناسب و ضمانت نامه 2 ساله خریداری نمایید . 

نوعمربع
ظرقیت آب999 لیتر
طول229 سانتی متر
عرض229 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس رویهPVC
ظاهر رویهساده
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیخانوادگی
سایر ویژگی هاطراحی دو طبقه ای دو رنگ
دارای 4 عدد صندلی و تکیه گاه سرخود
وزن: 5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...