استخر بادی مستطیلی کودک با طرح کارتونی

intex 57492

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی طرح دار اینتکس محصولی برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان که از سری استخر های جدید این شرکت البته با طرحی جدید به حساب می آید. محصولی ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم که می تواند به راحتی در برابر دمای آب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. این کالا از ابعاد و ظرفیت مناسبی بهره برده به همین دلیل می توان برای بزرگسالان نیز استفاده نمود. داشتن یک پمپ باد برقی در کنار محصول نیز می تواند در راه اندازی سریع آن کمک شایانی کند.

از این استخر بادی می توان در هر مکانی به دلیل داشتن وزنی مناسب حمل کرده و استفاده نمود ، حتی در سفر ها . این استخر بادی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می تواند توسط چند کودک مورد استفاده قرار بگیرد ، از این رو اگر فضای کافی برای راه اندازی این استخر را دارید و یا چند فرزند دارید ، استخر بادی مستطیلی کودک با طرح کارتونی می تواند گزینه عالی برای خرید باشد . شما می توانید به سادگی این محصول را راه اندازی و پس از هر بار استفاده آن را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید .

راهنمای خرید استخر بادی

استخر های بادی محصولاتی بسیار دوست داشتنی و محبوب به خصوص نزد کودکان می باشد که به طور حتم بیشتر کودکان به زیبایی و طراحی آن ها اهمیت می دهند ، اما شما بزرگتر ها که وظیفه خرید و تهیه استخر های بادی را دارید بایستی به چند نکته توجه داشته باشید . در وهله اول نیاز است تا ابعاد استخر بادی و رده سنی آن را بدانید و بر آن اساس خرید خود را انجام دهید . مدل هایی از استخر های بادی کودک به مانند استخر بادی مستطیلی کودک با طرح کارتونی هستند که اگرچه برای کودکان طراحی شده اند اما ابعاد بسیار بزرگتری دارد ، به طوریکه بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند.

این در حالی است که اگر کودک شما سن کمتر از 5 یا 6 سال را دارد نمی تواند از این استخر استفاده کند ، زیرا عمق و ابعاد استخر برای آن مناسب نبوده و حتما در صورت استفاده نیز بایستی نظاره گر آن ها باشید . در خرید های خود حتما به برند ، جنس ، نوع طراحی و ساختار محصول ، وزن و حجم بسته بندی آن ها نیز توجه داشته باشید . همچنین به فضایی که در منزل در اختیار دارید نیز توجه داشته باشید . اما ویژگی پرتابل بودن و امکان جمع آوری محصول به شما این اجازه را خواهد داد تا پس از استفاده به سادگی محصول را جمع آوری کنید .

برند تولیدی اینتکس

اینتکس از پر فروش ترین برند های تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد که از رقبای اصلی آن می توان به برند بست وی اشاره کرد . اینتکس یک برند آمریکایی بوده که بیشتر تولیدات آن در کشور چین طراحی و تولید می شود که تمامی محصولات تولید شده تحت نظارت تولید کنندگان آمریکایی و طراحان آن ها صورت می گیرد .

تمامی تولیدات این برند ارزیابی و تست می شود و سپس به مرحله بسته بندی می رسند ، به همین دلیل نیز تمامی محصولات سالم و سلامت بوده و به همین دلیل فروشگاه تهران اینتکس نیز محصولات خود را با ضمانت سلامت فیزیکی کالا و همچنین گارانتی 48 ساعته تعمیر برای فروش گذاشته است . محصولات اینتکس به دلیل فروش بسیار خوبی که دارد از نظر قیمتی نیز محصولات خود را با قیمت کمتری برای فروش گذاشته است .

خدمات پس از فروش فروشگاه اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس با فروش بی واسطه و مستقیم استخر های بادی خود به دست مصرف کننده ها قیمت استخر های خود را ارزان تر برای فروش گذاشته است ، به همین دلیل نیز یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی به خصوص در زمینه محصولات بادی در ایران می باشد . از سایر خدماتی که فروشگاه تهران اینتکس برای مشتریان خود ارائه کرده است می توان به تعمیرات محصولات بادی و استخر های بادی اشاره کرد .

در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی ها می توانید محصولات خود را برای فروشگاه ارسال کرده و یا خودتان به فروشگاه تحویل دهید تا پس از بررسی ، تعمیرات لازم از سوی اینتکس برای محصول شما صورت گیرد . در بخش نقد و بررسی توضیحاتی در رابطه با نحوه نگهداری صحیح از استخر های بادی و تعمیرات آن داده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

استخر بادی مستطیلی کودک با طرح کارتونی از زیبا ترین و بزرگ ترین استخر های بادی کودک و نوجوان است که شرکت بزرگ اینتکس آن را با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و طراحی عالی ساخته است ، تا کودکان و نوجوانان بتوانند در فصول گرم سال از داشتن چنین بستر های آبی دوست داشتنی به بازی های شاد بپردازند و لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنند . اینتکس با در نظر داشتن رده سنی کودکان استخر های بادی را در ابعاد مختلف تولید کرده است . خریداران می توانند با توجه به نیاز و فضایی که در خانه خود در اختیار دارند می توانند استخر ایده ال خود را با قیمت ارزان و ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری نمایند .

طراحی و تولید استخر بادی مستطیلی کودک با طرح کارتونی

این استخر بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است ، که دیواره های آن از دو لایه یا دو حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم ساخته شده است . اینتکس همواره سعی کرده است تا استخر های بادی خود را اعم از گرد ، مستطیلی ، مربعی و ... به صورت چند لایه ساخته است تا اینگونه بتواند ارتفاع بیشتری را با دوام بیشتر برای استخر های بادی ایجاد کند . بنابراین اگر به دنبال استخری هستید که عمق بالا داشته باشد ، محصولاتی را خریداری کنید که از طراحی چند لایه برخوردار باشد . برخلاف دیواره ها قسمت کف محصول به صورت غیر بادی طراحی شده است ، البته برخی از استخر های بادی کودک دارای کف بادی هستند ، اما این استخر به دلیل ابعاد بزرگی که دارد به صورت غیر بادی طراحی شده است .

داشتن کف بادی برای استخر مزایا و معایبی دارد که از مزایای خوب آن می توان به نرم و ایمن بودن محصول اشاره کرد ، اما وجود کف بادی می تواند آسیب پذیری استخر را بیشتر کند . با توجه به عمق نسبتا زیاد این استخر ، در صورت برخورد کودک با کف استخر ، آب از ضربه جلوگیری خواهد کرد . دیواره های بیرونی این استخر از طراحی کارتونی انیمیشن بسیار جذاب و محبوب شیرشاه برخوردار است که جلوه زیبا تری را به محصول بخشیده است . این طراحی چاپی بوده و آب ، آن را کمرنگ نخواهد کرد . همچنین نور آفتاب نیز موجب رنگ پریدگی طرح نخواهد شد .

جنس استخر بادی مستطیلی کودک با طرح کارتونی

اینتکس به مانند بسیاری از محصولات بادی خود از pvc برای ساخت استخر بادی مستطیلی کودک با طرح کارتونی استفاده کرده است ، این جنس از لایه های نازک اما بسیار مقاوم در برابر ضربه ، فشار و وزن آب ، رطوبت ، نور خورشید و ... مقاوم است که شرکت های سازنده با توجه به ویژگی های بسیار عالی پی وی سی از آن برای ساخت استخر بادی و دیگر محصولات بادی استفاده کرده است .

طول عمر این جنس همچنین بسیار بالاست و شرایط مختلف محیطی آسیبی به آن وارد نخواهد کرد ، اما برخورد اجسام تیز مانند چاقو ، سوزن ، ناخن و حتی سطوح زبر می تواند منجر به آسیب دیدن استخر شود . توصیه مهم این است که به خوبی از استخر بادی استفاده نمایید .

استفاده ، نگهداری و تعمیرات استخر بادی مستطیلی کودک با طرح کارتونی

بهتر است همواره از زیرانداز ها برای استفاده از استخر بر روی آن استفاده نمایید تا زمین باعث ساییدگی استخر نشود . ممکن است حتی بر روی زمین سنگ ریزه هایی باقی بماند که از دید شما مخفی ماندند ، در این صورت پس از پر کردن استخر با آب ، وزن زیادی به کف استخر وارد شده و در صورت قدم برداشتن کودکان در استخر موجب زخمی شدن و در نهایت پاره شدن استخر گردد . در صورتی که استخر نیمه پر است آن را جابجا نکنید و بر روی زمین نکشید .

در کنار استخر پمپ بادی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید استخر را راه اندازی نمایید . برای تخلیه آب استخر تنها کافیست دریچه تخلیه را باز کنید . در صورت آسیب دیدن استخر می توانید با برچسب های تعمیراتی که در کنار محصول قرار دارد ، محصول را تعمیر کنید و به مانند روز اول از آن استفاده نمایید .

نوع گرد
 طول 262 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت 750 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ برقی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 وزن: 7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای کودکان و بزرگسالان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...