استخر بادی لوبیایی اینتکس با طراحی جدید 2018

intex 56490 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی لوبیایی یکی از قدیمی ترین و دوست داشتنی ترین استخر های بادی تولید شده توسط اینتکس می باشد که به دلیل ساختار خوبی که دارد همواره مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. به همین دلیل مدل جدید تر این کالا با طراحی دوست داشتنی و زیبا در کاتالوگ 2018 این شرکت قرار گرفته و به زودی در بازار عرضه خواهد شد. مدل جدید با طرح هایی از ساحل و حیوانات همراه شده است که با رنگ بندی جذاب آبی و سبز و زرد روی آن برای کودکان از جذابیت ویژه ای بهره مند است. مزیت اصلی این کالا ابعاد بسیار خوب آن است که برای بازی و تفریحات چند کودک به صورت همزمان مناسب است در کنار امکان جابجایی ، تا بتوان استخر بادی را در شرایط مختلفی به سادگی و بدون هیچگونه مشکلی حمل و استفاده کرد.

طرح های لوبیایی معمولا به دلیل داشتن دیواره های ضخیم تر، می تواند به خوبی وزن آبی که در داخل آن ها ریخته می شود را تحمل کند . به همین دلیل است که استخر های بادی لوبیایی معمولا بزرگ هستند و حتی برای استفاده خانگی مناسب می باشند . به طور مثال استخر بادی لوبیایی اینتکس با طراحی جدید 2018 دارای طول 262 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر با ارتفاع 46 سانتی متر می باشد . این ابعاد بزرگی برای استخر های بادی محسوب می شود و حتی می تواند برای استفاده خانوادگی و یا بازی های چند نفره کودکان مناسب باشد . عمق آن نیز استخر را برای کودکان بالای 5 سال مناسب کرده است، پس بهتر است که برای کودکان سنین پایین تر ، به سراغ سایر استخر های بادی موجود در فروشگاه اینتکس بروید . در دسته بندی مربوطه تنوع بلایی از محصولات را مشاهده خواهید کرد که با مشاهده تصاویر و وارد شدن به صفحه محصول می توانید مشخصه های هر یک از ان ها و رده سنی استخر را مطالعه کنید . 

در صورت خرید حضوری نیز از فروشنده بخواهید که رده سنی استخر بادی را به شما عزیزان اطلاع دهد . معمولا برند هایی همچون برند اینتکس یا بست وی ، بر روی جعبه محصولات و البته در داخل کاتالوک محصولات بادی خود، رده سنی استخر های بادی را مشخص کرده است . این موضوع کاملا توسط شرکت ها سنجیده شده و بهتر است که به آن احترام بگذارید تا اینچنین کودک شما نیز در هنگام بازی لذت بیشتری را برده و هیچ خطری در حین بازی آنها را تهدید نکند . اگر بخواهید استخر بادی را تا عمق 30 سانتی پر کنید ، نیاز به 640 لیتر اب خواهید داشت . همچنین می توانید آب بیشتری داخل استخر بریزید اما توجه داشته باشید که با ورود به داخل استخر بادی، آب مقداری بالا خواهد آمد و اگر تعداد زیادی وارد استخر شوند ممکن است همان آب کمی که تا عمق 30 سانتی متری استخر ریخته شده است، سرریز شود . 


استخر بادی لوبیایی اینتکس با طراحی جدید 2018

خرید استخر بادی با کیفیت یکی از دغدغه های اساسی برای تمامی هواداران استخر می باشد ، زیرا یک استخر مناسب باید استخری باشد که نیازهای فرد را بتواند به خوبی تامین نماید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا یک استخر بادی زیبا و با کیفیتی که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است را به شما معرفی کنیم که از ابعاد ایده آلی برخوردار است و به خوبی می تواند نیاز های شما عزیزان را برطرف نماید . پس در ادامه این راه و با تحلیل این استخر بادی همراه ما باشید تا شما را در خرید استخر بادی با برترین قیمت استخر بادی راهنمایی کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر بادی به شکل مستطیلی می باشد که در بخش های طولی آن منحنی هایی وجود دارد و جلوه ی زیبایی را به این محصول داده است و در ساختار بیرونی این استخر بادی از طرح های زیبای ساحلی استفاده شده است که در جهت جلب توجه فرد استفاده کننده می تواند نقش بسزایی را ایفا کند و جلوه ی زیبایی را به این محصول داده است . در طراحی این محصول و در بخشهای کناری آن دو عدد محفظه باد نیز تعبیه شده است که توسط آن و درکوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی آن نمایید . همچنین کف این محصول از جنس وینیل دو لایه می باشد کاملا به صورت مسطح بر روی زمین قرار می گیرد . به همراه این استخر بادی برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید اقدام به رفع مشکل نمایید با خیلی راحت از ادامه تفریح خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت لایه های بیرونی بدنه این استخر بادی از وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و به خوبی می تواند فشار آب و همچنین وزن افراد استفاده کننده از استخر را تحمل نماید . وینیل از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و همچنین محبوبیت بالایی نیز در میان مصرف کنندگان و همچنین تولید کنندگان دارد زیرا علاوه بر مقاومت بالا از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . در بخشکف این استخر بادی از وینیل دو لایه استفاده شده استتا مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش دهد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد این استخر بادی به اندازه های ( طول : 262 سانتی متر ، عرض : 160 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر استخر های بادی از فضای بزرگتری برخوردار است و این نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .وزن این استخر به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 4.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان و یا مکان هایی که استخر نیاز به جا به جایی مکرر دارد به حساب بیاید . ظرفیت آب نیز از سری ویژگی های مهم دیگری می باشد که در هنگام خرید استخر های بادی باید به آن  توجه ویژه ای داشته باشید زیرا در برآورده کردن نیازهای شما نقش بسزایی دارد ، ظرفیت آب این استخر بادی 640 لیتر می باشد که به نوبه خود فضای بزرگ و ظرفیت آب بالایی است .

جمع بندی :

این استخر بادی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین استخر های بادی می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه ایم استخر از وینیل می باشد که در کف آن از وینیل دولایه برای بالاتر بردن مقاومت محصول استفاده شده است و این امر نشان از طراحی مهندسی شده محصول دارد . استخر بادی لوبیایی اینتکس با طراحی جدید 2018 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعخانگي، مسافرتی
ظرفيت 640 ليتر تا ارتفاع 30 سانتی متری
طول 262 سانتي متر
عرض 160 سانتي متر
ارتفاع 46 سانتي متر
جنس رويه وینیل 
ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 4.56 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...