استخر بادی دایره ای سه رنگ اینتکس

intex 57489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دایره ای سه رنگ اینتکس

استخر بادی گرد سه رنگ اینتکس یکی دیگر استخر های بادی سه لایه ای مخصوص کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش شفاف و طرح چرم می باشد. محصولی که دارای کف ساده دو لایه بوده و هنگام استفاده هیچ گونه اذیت کردن را هم نخواهد داشت. این استخر به دلیل استفاده از روکش شفاف بر روی بدنه خود از زیبایی خاصی برخوردار بوده که سبب شده تا طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کند. از دیگر ویژ"ی های این کالا راه اندازی سریع و داشتن وزن مناسب و قابل حمل در هر مکانی می باشد.

بدنه ی این استخر بادی کودک از پی وی سی بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . در داخل این محصول دیواره هایی تعبیه شده است تا در مقابل فشار ، مقاومت بالایی نشان دهد و دچار مشکل نشود . قسمت کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است تا در برابر فشار آسیبی به استخر وارد نشود . همچنین قسمت کناری استخر نیز از پی وی سی بوده و مناسب برای استخر کودک می باشد .

استخر بادی دایره ای سه رنگ اینتکس

تفاوت رنگی که این استخر بادی با سایر استخر ها دارد، بسیار زیاد است. معمولا شما کمتر استخر بادی را مشاهده خواهید کرد که ترکیب رنگ های آن تلفیقی از رنگ های سبز و آبی باشد. در ضمن رنگ های دیگری نیز دراستخر استفاده شده است که می توان به رنگ سفید اشاره کرد. لبه بالایی استخر بادی و همچنین کف استخر به رنگ سفید است که می تواند استخر را جذاب تر کند. معمولا استخر ها به صورت مستطیلی و یا گرد ساخته می شوند که انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای است ، بنابراین اصلا نباید به کیفیت آن ها دقت کنید، برای اینکه تمامی استخر های بادی گرد و یا مستطیلی شکل برند های اورجینال مانند اینتکس ، از بهترین کیفیت برخوردار بوده و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. در ضمن استخر های بادی دایره ای می توانند به خوبی وزن آب را به مساوات در بین بدنه تقسیم کند تا اصلا آسیبی به آن وارد نشود. 

معمولا برای ساخت استخر بادی گرد از چند لایه استفاده می شود، درست شبیه به استخر بادی دایره ای سه رنگ اینتکس که سه حلقه دارد و حقله بالایی و پایینی آن مشابه هم و لایه وسط به رنگ آبی و متفاوت ساخته شده است. برای هر لایه یک دریچه باد قرار دارد و این بدان معناست که لایه ها به یکدیگر راه ورودی هوا ندارند و شما باید هر سه را باد و راه اندازی کنید. استخر های بادی همچون استخر بادی دایره ای سه رنگ اینتکس که ابعاد بزرگی دارد و قطر آن بیش از 2 متر است، باز هم اگر بسته بندی شوند، ابعاد بسیار کوچکی را به خود خواهند گرفت و مشکلی را از نظر نگهداری نخواهند داشت. ارتفاع استخر بادی نیز نیم متر است که آن را برای سنین بالای 4 سال مناسب کرده است. وزن استخر 2.6 کیلوگرم و حجم داخل آن 742 لیتر می باشد که یک حجم نسبتا بالا برای استخر بادی خواهد بود.


نقد و بررسی استخر بادی دایره ای سه رنگ اینتکس

شرکت اینتکس تولید کننده ی محصولات بادی بوده و محصولات این شرکت دارای کیفیت و کارایی بالایی می باشند و توانایی رقابت با سایر برند ها را داشته و حتی می توان گفت بهترین تولید کننده ی محصولات بادی می باشد . استخر بادی گرد نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

این استخر بادی به طور هوشمندانه ای طراحی شده است و در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . این استخر به صورت گرد بوده و از سه لایه ی مجزا تشکیل شده است . این استخر به سه رنگ بوده و از دولاه ی سبز و یک لایه ی آبی تشکیل شده است . لبه های استخر نیز به رنگ سفید بوده و همین ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است . بدنه ی این استخر نیز ضدحساسیت بوده و برای بدن کودکان شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد . 

ابعاد و ظرفیت آب

این استخر بادی دارای 203 سانتی متر و 51 سانتی متر ارتفاع می باشد که برای یک استخر کودک بسیار مناسب می باشد . ظرفیت آب این استخر نیز 742 لیتر می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک استخر کودک می باشد . بر روی این استخر بادی قسمت اضافی مشاهده نخواهید کرد و می توانید از آن حتی در مکان های کوچک استفاده کنید . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود ، بر روی سطحی صاف قرار داد و اقدام به اتصال پمپ باد به آن نمود . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن آن از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . همچنین برای مراقبت نیز میبایست محصول را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا در صورت برخورد می تواند به محصول آسیب برساند  .  

جمع بندی

استخر بادی اینتکس محصولی با کیفیت بوده و از سری محصولات پرطرفدار این شرکت می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعخانگی
ظرفیت 742 لیتر
قطر 203 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف و مات
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای طرح دو تکه ای زیبا
 قابل استفاده برای 3 الی 4 کودک
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...