استخر بادی خانگی شفاف اینتکس

intex 57952

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانگی شفاف اینتکس محصولی زیبا از این شرکت بزرگ بوده که با توجه به ارگونومی ساخت برای تمام رده های سنی قابل استفاده می باشد. این محصول دارای بدنه ای از مرغوب ترین نوع وینیل بوده که از نرمی و انعطاف پذیری و طول عمری بالا برخودار است. زیرا این نوع ساختار در برابر تغییرات اب و هوایی و یا دماهای مختلف اب کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. به همین شما می توانید از این محصول با خیالی اسوده در فضای باز و سفر استفاده نمایید. بدنه این محصول از ساختاری سه لایه بوده که هر یک از این لایه های دارای دریچه های باد اختصاصی برای راه اندازی هستند. در دو سمت محصول یک عدد تکیه گاه بادی سرخود بای ارامش مصرف کنندگان محترم تعبیه شده است. در میانه دو سمت محصول دو عدد جالیوانی وجود داشته تا بتوانید به راحتی در زمان استفاده از محصول نوشیدنی خود را به همراه داشته باشید. بدنه این محصول از رنگ ابی با جنس شفاف بوده که ارامش را به مصرف کنندگان محترم هدیه می کند. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای رفع اسیب های احتمالی ناشی از استفاده نادرست قرار داده شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

می توان گفت که استخر بادی خانگی شفاف اینتکس نیز جزء استخر های بادی سایز بزرگ محسوب می شود که می تواند شرایط را برای استفاده خانوادگی فراهم کند تا شما بزرگسالان بتوانید با کودکان مشغول بازی و سرگرمی شوید. طول استخر بادی در حالت راه اندازی شده به 237 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز همچنین 152 سانتی متر خواهد بود. ارتفاعی که می توان برای استخر بادی انتظار داشت 94 سانتی متر است. البته تعجب نکنید، چرا که این مقدار تنها ارتفاع استخر بادی در حالت راه اندازی شده است و مرتبط با عمق استخر نیست، چرا که این استخر دارای صندلی و تکیه گاه است که پشتی آن در لبه استخر قرار داده شده و به ارتفاع آن افزوده است. اگر ارتفاع پشتی را 20 تا 24 سانتی متر در نظر بگیریم ، می توان گفت که استخر بادی خانگی حداقل دارای عمق 60 سانتی متری است.

با این وجود می توان گفت که عمق استخر بادی بسیار بالاست و افراد می توانند به بهترین شکل ممکن از استخر بادی استفاده کنند و لذت کامل ببرند. نکته قابل توجه دیگر این است که بهتر است کودکان سنین زیر 5 یا 6 سال از استخر بادی استفاده نکنند، برای اینکه می تواند سبب آسیب رسیدن به آن ها شود. ولی در حضور والدین و در زمانی که استخر با آب کمی پر شده است، مشکلی برای کودکان به وجود نخواهد آمد و آن ها نیز می توانند تفریحاتی بی نظیر و عالی داشته باشند. شما با 462 لیتر اب به خوبی می توانید استخر بادی را پر کنید و از آن استفاده نمایید. وزن بسته بندی استخر بادی 6 کیلوگرم است که به دلیل ابعاد بزرگ و البته لایه های ضخیمی که برای تولید آن استفاده شده است، نسبتا وزن بیشتری را در مقایسه با سایر استخر های بادی دارد.

استخر بادی خانگی شفاف اینتکس

استخر بادی خانگی شفاف اینتکس از جمله جدیدترین نمونه های استخر ابی بوده که در سال جدید میلادی برای استفاده خانواده ها طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از ساختاری پرتابل با بدنه ای سبک و امکان نصبی اسان برخودار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی همه جانبه محصول بهمعرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با اینمحصول منحصر به فرد و خرید استخری مناسب تمامی اعضای خانواده توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده برای این محصول مستطیل شکل بوده که در بخش لبه ها منحنی دار طراحی شده که در نوع خود بی نظیر است. در رابطه با نحوه طراحی این محصول باید عنوان کرد که بدنه ان از ساختار سه طبقه برخوردار بوده که مانند حلقه ها بر روی هم قرار دارند. رنگ بدنه این محصول در بخش داخلی و خارجی به صورت ابی کمرنگ با ساختاری شفاف بوده که ارامش را به مصرف کنندگان محترم هدیه می کند. در دو سمت این استخر بادی دو عدد تکیه گاه وجود داشته که در هنگان نشستن می توانید سر و گردن خود را به ان تکیه داده و به استراحت بپردازید. در دو طرف از این محصول تعداد 2عدد جالیوانی تعبیه شده تا بتوانید بطری اب و نوشیدنی خود را در زمان تفریح به همراه داشته باشید. کف این محصول از نوع بادشو طراحی شده به همین دلیل راحتی بالایی را در زمان مصرف برای شما به ارمغان می اورد. در رابطه به رنگ بندی سایر نقاط این محصول باید عنوان کنیم که رویه ان و تمامی بخش کف از رنگ سفید است. این ترکیب رنگ در کنار هم موجب محبوبتی بالای این محصول می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در اثر استفاده دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به دلیل ارتباط مستقیم جنس بدنه و طول عمر محصول شرکت اینتکس بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختاری نرم و دوامی بالا تولید می کند. بخش کناری محصول نیز تولید شده از نوع وینیل شفاف است. کف محصول به دلیل ارتباط پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی وزن وارده به محصول از نوع وینیل دولایه می باشد. این ساختار با طول عمر بالا قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده است. زیرا تغییرات شرایط جوی اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 237 سانتی متر و عرضی معادل 152 سانتی متر است. ارتفاع این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح تکیه گاه ان 94 سانتی متر بوده اما ظرفیت داخلی محصول بالغ بر 462 لیتر می باشد. این محصول یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر بوده زیرا شما به راحتی می توانید این کالای 6 کیلوگرمی را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

هر یک از طبقات بدنه محصول و دو تکیه گاه ان مجهز به دریچه باد اختصاصی هستند. برای استفاده از محصول تنها کافی ست ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باددستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به باد کردن محصول نمایید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره ان بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا خودداری نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

استخر بادی خانگی شفاف اینتکس محصولی با طول عمر بالا و ساختاری پرتابل بوده که در فضای باز نیز قابل استفاده می باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 462 لیتر
طول 237 سانتي متر
عرض 152 سانتي متر
ارتفاع 94 سانتي متر
جنس رويه وینیل
جنس بخش کناري وینیل شفاف
جنس کف وینیل دولایه
پمپ  --
نوع پمپ ----
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 6 کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...