استخر بادی خانوادگی 8 ضلعی

KB01060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی 8 ضلعی اینتکس یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده برای استفاده چند نفر بوده که از ساختار بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. این استخر بادی از دریچه مخصوص تخلیه آب برخوردار بوده تا به راحتی آب درون استخر را در کمترین زمان ممکن تخلیه کرد. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از کیفیت بدنه مناسبی بهره مند می باشد. بدنه ای که دارای مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب بوده و می توان با خیالی آسوده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب نیز به کار برد. این استخر دارای 4 جای مخصوص بطری آب بوده که می توان اشیای کوچک و قیمتی را در آنها جای داد.

با تولید استخر بادی به صورت هشت ضلعی، تغییرات بزرگی در استخر های بادی رخ داده و باعث جذابیت های بیشتر آن نسبت به استخر های گرد و یا دایره ای شکل شده است. به همین علت است که فروشگاه اینتکس برای آن دسته از افرادی که دوست دارند تا استخرهای بادی متنوع داشته باشند، استخر بادی خانوادگی 8 ضلعی را موجود کرده است. کیفیتی که این نوع از استخر ها دارند بسیار بالاست و کودکان می توانند به راحتی و بدون مشکل از استخر بادی خود استفاده کنند و حتی به لبه استخر تکیه داده و یا حتی روی آن بنشینند. معمولا استخر های بادی که گرد طراحی می شوند، دیواره های ضعیفی دارند . طول و عرض استخر بادی خانوادگی 279 در 279 سانتی متر است ویک فضای بزرگ را در دسترس افراد قرار خواهد داد تا خانواده ها بتوانند بدون مشکل کمبود فضا در داخل استخر تفریحات آبی داشته باشند.

البته که استخر بادی جای مناسبی برای شنا کردن افراد نخواهد بود و با توجه به کوچک بودن و محدودیت هایی که استخر های بادی از نظر عمق و ... دارند ، معمولا برای ریلکس کردن و استراحت در آب می توانید از استخر های بادی استفاده کنید و حتی استخر را برای کودکان خریداری کرده و خودتان نیز به مانند آن ها داخل استخر رفته و تفریحات بی نظیری را داشته باشید. عمق استخر بادی 51 سانتی متر است و اگرچه شاید برای بزرگسالان عمق کمی باشد، ولی کودکان می توانند داخل آن آب تنی و حتی شنا کنند. ظرفیت استخر بادی 995 لیتر می باشد که نشان از گنجایش بالای استخر داشته و البته می توان به کیفیت بالای دیواره ها نیز اشاره کرد که به خوبی می تواند این حجم از آب را تحمل کند. استفاده از پی وی سی مرغوب در ساخت استخر بادی خانوادگی دلیل کیفیت بالای آن است.

استخر بادی خانوادگی 8 ضلعی

استخر های بادی با سایز بزرگ برای استفاده خانواده و تمام سنین مناسب بوده به همین دلیل با ظاهر و ابعادی مختلف طراحی و تولید می شوند. این نوع استخر های بادی ساختاری پرتابل داشته و گنجایش آب داخلی آن ها میزان استاندارد و مناسبی در نظر گرفته شده تا در مصرف آب مشتریان صرفه جویی شود. البته تنوع بالایی در میان تولیدات این گروه از محصولات وجود داشته تا مصرف کنندگان انتخابی راحت داشته باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد با نقد و بررسی جامع بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و خرید استخر بادی مناسب خانواده خود تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

طراحی و ساخت استخر بادی خانوادگی

در نگاه اول برای جلب نظر مساعد مصرف کنندگان توجه به نوآوری در زمینه طراحی بدنه نیاز بوده تا برای افراد جذابیت داشته باشد. این استخر بادی خانوادگی نیز ارگونومی ساخت بدنه هشت ضلعی داشته و ابعاد ظاهری کاملا منحصر به فرد است. رنگ بدنه محصول در تمامی بخش های داخلی و بیرونی آبی بوده که سادگی بسیار زیبایی دارد. لبه بالایی محصول سفید رنگ بوده که یک تضاد متفاوت را به نمایش مس گذارد. دیواره استخر بادی از 3 طبقه تشکیل شده و هر یک برای راه اندازی آسان  دارای دریچه های بادی اختصاصی هستند. بر روی لبه بالایی استخر بادی تعداد چهار عدد جا لیوانی تعبیه شده تا بتوانید در زمان بازی و تفریحات آبی، نوشیدنی های خود را به همراه داشته باشید. کف محصول نیز یک دریچه تخلیه سریع مخزن استخر تعبیه شده است.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی خانوادگی

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر آن تولید کننده اصلی بدنه این استخر بادی خانوادگی را از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم تولید کرده است. کف محصول با سطح زمی همواره در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این وع جنس بدنه امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید از این استخر بادی خانوادگی در فضاهای باز و تمامی شرایط آب و هوایی نقاط مختلف کشور استفاده کنید. کیفیت بدنه محصول تحت تاثیر دماهای مختلف آب قرار نگرفته و تابش آفتاب مشکلی برای بدنه استخر بادی خانوادگی قرار خواهد نگرفت.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی خانوادگی با ارگونومی ساخت بدنه 8 ضلعی خود از طول و عرضی یکسان و برابر 279 سانتی متر تشکیل می شود. ارتفاع محصول 51 سانتی متر بوده که میزان آب گیری مخزن داخلی آن مقداری کمتر می باشد. ظرفیت داخلی این استخر بادی خانوادگی 995 لیتر می باشد. وزن بدنه محصول کمتر از 8 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید در زمان سفر نیز آن را به همراه ببرید.

برای راه اندازی محصول شما نیاز به یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی دارید. پس بعد از خارج کردن محصول از بسته بندی و باز کردن آن در یک فضای مسطح، با استفاده از این پمپ باد مخصوص و از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی این محصول کنید. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه و یا پرش بر روی دیواره محصول جدا بپرهیزید.

خرید استخر بادی خانوادگی

اگر قصد دارید یک محصول زیبا و کاربردی برای تفریحات ابی خانواده خود خریداری کرده و کاملا اصل و استاندارد باشد ، می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوع 8 ضلعی
 طول 279 سانتي متر
 عرض 279 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت 995 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها مناسب استفاده خانوادگی
 دارای 4 جای بطری
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده در فضای باز
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...