استخر بادی خانوادگی 6 ضلعی

10991 bestway

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی 6 ضلعی یکی از متفاوت ترین استخر های بادی خانوادگی با طراحی 6 گوش برای تفریحات آبی و آب درمانی سنین مختلف بخصوص در فضای باز که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم می باشد. این استخر بادی دارای صندلی های بادی سرخود بوده که توسط دریچه باد های مجزا راه اندازی می شوند. همچنین سه جای مخصوص بطری آب در قسمت لبه استخر تعبیه شده که از آنها می توان برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده کرد. یک دریچه آب برای قسمت کف استخر در نظر گرفته شده که برای تخلیه سریع و راحت تر آن به کار می رود.

استفاده از استخر بادی خانوادگی بسیار راحت است، برای استفاده کردن از محصول در ابتدا باید آن را از داخل جعبه خارج کرده و بر روی یک زیرانداز آن را پهن کنید. استفاده از زیر انداز می تواند استخر را در برابر آسیب ها مقاوم سازد تا اگر سنگ ریزه ای در زیر استخر باقی مانده باشد، نتواند آسیبی را به استخر وارد کند، شاید از خود بپرسید که سنگ ریزه به استخر صدمه ای وارد نخواهد کرد، اما وقتی شما استخر را پرمی کنید وزن آب به کف استخر فشار وارد می کند و حتی ممکن است شما در هنگام قدم زدن ، پای خود را در آن بخش قرار دهید که منجر به آسیب دیدن آن خواهد شد. طول استخر بادی 267 سانتی متر است و عرض آن نیز 246 سانتی متر می باشد یک فضای بزرگی خواهد بود. دلیل اینکه طول و عرض استخر بادی نزدیک به هم است، به این خاطر می باشد که طراحی استخر به صورت شش ضلعی است.

ارتفاع استخر بادی اینتکس که یک ارتفاع معقول برای استخر بادی می باشد، 51 سانتی متر است تا اگر کودکان از استخر بادی استفاده می کنند، آب تا کمر آن ها بالا بیاید و اگر بزرگسالان از استخر بادی استفاده می کنند، اگر در استخر بنشینند، آب تا گردن آن ها بالا خواهد آمد و شرایط بهتری برای آب تنی تمامی سنین وجود خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت که این استخر بادی مناسب برای 3 نفر بوده و برای همین سه صندلی بادی در استخر در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند در یک موقعیت عالی و تقریبا روبروی یکدیگر نشسته و صحبت کنند. به همین منظور نیز سه عدد جای بطری در لبه استخر و دقیقا در کنار صندلی های بادی طراحی شده است که می توانید نوشیدنی های خود را در دسترس داشته باشید و در مواقعی از آن استفاده کنید . همچنین این بخش می تواند هولدری برای نگهداری گوشی شما باشد. 

استخر بادی خانوادگی 6 ضلعی کد محصول : 10991 bestway استخر بادی خانوادگی 6 ضلعی از دسته استخر های بادی بزرگ و مناسب برای استفاده خانوادگی جهت آب تنی می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . استخر های بادی عمدتا به دو دسته استخر بادی بزرگسال و استخر بادی کودک تقسیم می شوند که مشخصا استخر های بادی بزرگسال برای بالغین و استخر های کودک برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است ، این استخر بادی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می تواند چند نفر بزرگسال را در درون خود جای دهد . استخر های بادی یکی از مناسب ترین استخر های خانگی است که به راحتی می توانید آن را نصب و راه اندازی کنید .

در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی استخر بادی خانواده 6 ضلعی ویژگی ها و خصوصیات آن را بررسی نماییم . استخر های بادی همانطور که از نامشان مشخص است دارای بدنه بادی هستند ، شرکت های بزرگی در سراسر دنیا اقدام به تولید و فروش استخر بادی می کنند که در راس آن ها شرکت هایی چون اینتکس ، بست وی ، جیلونگ و ... قرار دارند . استخر بادی خانوادگی 6 ضلعی در واقع توسط شرکت بزرگ آمریکایی بست وی طراحی شده است ، بنابراین می توان آن گفت که محصول کاملا اورجینال است .

پس با خیال راحت از اصالت و کیفیت این استخر ، محصول خود را خریداری کنید . خریداری از برند های مطرح و اورجینال نیازی به تحقیق ندارند ، بلکه تنها می بایست از اصالت محصول مطمعن شوید ، بهترین روش این است که استخر های بادی خود را از فروشگاه های مطرح و شناخته شده با سابقه خریداری کنید . با توجه به نوع بسته بندی و مقایسه آن با کارتن های بسته بندی اورجینال می توانید به اصالت محصول پی ببرید . اینتکس این استخر بادی را به صورت 6 ضلعی طراحی کرده است که در سه گوشه از آن بالش های بادی در نظر گرفته است که افراد می توانند از آن صندلی های بادی برای نشستن استفاده کنند .

در واقع این استخر بادی با توجه به ابعاد و تعداد صندلی که دارد برای استفاده سه نفره مناسب می باشد ، بنابراین اگر به دنبال استخری هستید که ابعاد خوبی برای 3 نفر داشته باشد ، استخر بادی خانوادگی 6 ضلعی گزینه خوبی برای خرید خواهد بود . وجود صندلی های بادی در این استخر کمک می کند تا سطح نشیمنگاه محصول بسیار نرم تر باشد تا بدین ترتیب بهتر و بیشتر بتوانید در داخل استخر بنشینید . در لبه های بادی این استخر نیز سه جا لیوانی طراحی شده است که می توانید نوشیدنی های خود را بر روی آن قرار دهید .

صندلی های بادی این استخر مجزا از بدنه استخر راه اندازی می شود ، بدین ترتیب شما می توانید به دلخواه حتی صندلی ها را باد نکنید . برای راه اندازی سریع تر استخر می توانید از پمپ های باد دستی و یا برقی استفاده کنید ، پمپ های باد دستی مناسب برای استخر های بادی می باشند چرا که قدرت کمتری داشته و نیازی به برق ندارند ، توجه داشته باشید که باد استخر باید میزان باشد ، زیاد بودن باد می تواند بدنه را تحت فشار قرار دهد ، همچنین کم باد بودن استخر ، باعث سرریز شدن استخر و عملکرد نامناسب استخر خواهد شد . برای نگهداری هر چه بهتر از استخر ، توصیه می کنیم از زیرانداز استفاده کنید .

اجسامی که تیز هستند می تواند در برخورد با بدنه استخر به آن آسیب وارد کنند چرا که بدنه محصولات بادی نازک هستند . لایه های بدنه این استخر از پی وی سی ضد آب و ضد حساسیت ساخته شده است ، این جنس طول عمر بالایی داشته و به خودی خود ضعیف یاپوسیده نمی شود ، همچنین رطوبت و نور آفتاب نیز به آن آسیبی وارد نمی کند ، بلکه استفاده نادرست و ساییده شدن و یا برخورد اجسام تیز یا داغ می تواند استخر را آسیب بزند ، پس سعی کنید تا از استخر خود به خوبی مراقبت کنید . در صورتی که استخر شما سهوا دچار آسیب دیدگی شد نگران نباشید ، چرا که برچسب هایی در کنار محصول وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید نسبت به تعمیر استخر خود اقدام نمایید . شما می توانید تعداد بیشتری از این بسته های تعمیراتی را حتی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 860 لیتر
طول 267 سانتی متر
عرض 246 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای صندلی های بادی سرخود
دارای 3 جای مخصوص بطری
مناسب سنین مختلف
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...