استخر بادی خانوادگی صندلی دار بست وی

bestway 78090

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی صندلی دار بست وی یکی از بزرگترین استخر های بادی مستطیلی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی خانوادگی خواهد بود. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی بهره مند می باشد. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این استخر بادی دارای صندلی های بادی در داخل بدنه خود بوده که به بدنه متصل می باشند و از طریق دریچه باد های مجزا راه اندازی می شوند. همچنین در قسمت لبه استخر نیز 4 جای مخصوص قرار دادن بطری تعبیه شده و برای تخلیه شدن راحت و سریع تر آب یک دریچه آب در قسمت کف در نظر  گرفته شده است.

استخر بادی خانوادگی صندلی دار بست وی

برای استفاده و راه اندازی استخر بادی خانوادگی صندلی دار بست وی ، بهتر است که از پمپ باد استفاده کنید . زیرا استخر های بادی که ابعاد بزرگی دارند ، نیازمند پمپ باد هستند تا روند راه اندازی آن ها سریع تر صورت بگیرد . به همین دلیل ما به شما استفاده از پمپ باد دستی را پیشنهاد می کنیم . البته پمپ های باد مدل های مختلفی داشته و حتی طرح برقی آن می تواند با سرعت بیشتری استخر را باد کند ، ولی نیاز به برق داشته و اگر در شرایطی باشید که دسترسی به برق وجود ندارد ، پمپ باد دستی بهترین گزینه خواهد بود. با وجود ابعاد بزرگ این استخر بادی ، شما نیز می توانید به همراه کودکان به بازی و آب تنی بپردازید و در عین حال مراقب بازی های کودکان باشید . 

قبل از اقدام به خرید استخر بادی خانوادگی صندلی دار بست وی باید به ابعاد آن توجه داشته باشید و همچنین فضایی که در اختیار دارید را در نظر گرفته و پس از آن استخر بادی را سفارش دهید . زیرا این استخر در حالت راه اندازی شده اش، طولی 305 سانتی متری دارد و عرض آن نیز 183 سانتی متر خواهد بود که فضای بزرگی را برای راه اندازی و استفاده نیاز خواهد داشت . بهتر است که از هر جهت حدود نیم متر فضای باز وجود داشته باشد تا برای راه اندازی و استفاده از استخر بادی به مشکل بر نخورید . از مزیت های خوب استخر بادی خانوادگی صندلی دار بست وی می توانیم به عمق خوب 56 سانتی متری استخر اشاره کنیم . این عمق برای کودکان می تواند شرایط شنا کردن را فراهم کند . استخر های سایز بزرگ مدل های متنوعی دارند که فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع طرح ها و مدل ها را در سایزبندی های مختلف موجود کرده است تا شما بتوانید آنها را از بهترین برند ها انتخاب و خریداری کنید .

استخر بادی خانوادگی صندلی دار بست وی محصولی جدید با طراحی زیبا بوده است که کمپانی بست وی آن را با ابعاد نسبتاً بزرگی برای خانواده ها طراحی و تولید کرده است که هم اکنون در سایت تهران اینتکس آماده سفارش و خریداری می باشد . اگر قصد خرید این محصول را دارید ، در وهله اول به شما پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کرده تا از تمامی نکات مثبت و منفی آن اطلاعات بسیار کاملی دست پیدا کرده ، سپس برای خرید محصول مورد نظر خود تصمیم گیری بکنید . پس با دیگر با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

به طور کلی در وهله اول خریدار جذب محصولی خواهد شد که دارای زیبایی و یا طراحی خوش ساختی باشد . به همین دلیل در این قسمت باید ذکر کرد که این استخر دارای ساختاری مستطیلی شکل بوده است که در آن دو رنگ آبی و خاکستری به کار رفته است . در دو قسمت عرض این استخر بادی خانواده دو صندلی طراحی شده تا به آسودگی بر روی آن ها نشسته و ریلکس بکنید . اما نکته قابل توجهی که در ساخت این استخر بادی قابل ذکر است ، این بوده که این استخر از سه لایه بادی مختلف طراحی شده که به همین دلیل از بدنه ای با انعطاف پذیری بالایی برخوردار است تا در صورت برخورد اشیاء به آن ، صدمه بسیار کمی به آن وارد بشود .

جنس بدنه

به طور کلی محصولات بادی از آسیب پذیری بسیار بالایی برخوردارند که به همین دلیل باید بدنه ای از جنس و کیفیت بالایی را داشته باشند . جنس بدنه این استخر بادی از  pvc و وینیل بوده است که دارای مقاومت و کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد .

ابعاد و وزن

حتماً در این قسمت دقت نموده تا محصولی که خریداری می کنید با ابعاد محل مورد نظرتان برای استفاده از آن تطابق داشته باشد ، به همین دلیل ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 305 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر ، ارتفاع : 56 سانتی متر ، ظرفیت آب : 970 لیتر و در نهایت وزن آن 8.8 کیلو گرم است که به اسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول دارای چهار محفظه بوده تا  آن ها باد نموده و از آن استفاده بکنید که برای اندازی این استخر بادی شما در وهله به یک پمپ دستی نیاز دارید تا آن را در این چهار محفظه قرار داده و در کمتر از پنج دقیقه آن را باد و راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر نمود که به حتماً پس از استفاده از آن ، محصول را جمع نموده تا دچار مشکل نشود ، همچنین به هیچ وجه محصولات و اشیاء تیز را به بدنه این کالا نزدیک نکنید . اگر تحت هر شرایطی برای این استخر خانوادگی صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید در وهله اول به قسمت آسیب دیده برچسب تعمیرات زده و در صورت ترمیم نشدن آن جا ، می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید . 

جمع بندی

استخر بادی خانوادگی صندلی دار بست ‌وی یک محصول با کیفیت و جذاب بوده است که دارای ساختار مستطیلی شکل می باشد و در آن رنگ های آبی و خاکستری به کار  رفته است . جنس بدنه این محصول از pvc و وینیل بوده که به همین دلیل دارای ساختاری با کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوعخانگی
ظرفیت 970 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای صندلی های بادی سرخود
دارای 4 جای مخصوص بطری
مناسب سنین مختلف
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...