استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس

intex 57191WL

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس محصولی شیک با طراحی متفاوت از سری استخر های بادی بزرگ برای استفاده در منزل و فضای باز می باشد. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود به همین دلیل می توان به خیالی آسوده تر فضای باز استفاده کرد. استخری که دارای 4 صندلی بادی سرخود بوده که هر کدام به وسیله دریچه باد مجزایی راه اندازی می شوند. همچنین برای هر قسمت از استخر که صندلی بادی تعبیه شده یک تکیه گاه نیز در نظر گرفته شده است تا هنگام نشستن در آن احساس راحتی را تجربه کنید. از ویژگی های دیگر این استخر بادی اینتکس می توان به داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب در قسمت کف اشاره نمود. استفاده از این استخر برای مدت طولانی نیز بلامانع است و عوامل محیطی تاثیری بر کیفیت آن نخواهد داشت . این محصول قابل تعمیر بوده که توضیحات بیشتر را در بخش نقد و بررسی می توانید مطالعه کنید .

استخر هایی مانند استخر بادی فوق که دارای صندلی هستند، معمولا از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و به واسطه داشتن صندلی های عالی بر روی بدنه، مناسب برای رده سنی بزرگسال و استفاده خانوادگی شده است تا بتوانند در یک محیط بسیار عالی و در آب ریلکس کرده و استراحت کنند. طراحی استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس بسیار عالی و منحصر به فرد است، به طوریکه بسیار پر فروش و محبوب است. دلیل آن نیز کاملا مشخص بوده و اگر به دنبال یک استخر بادی راحتی هستید، بدانید که استخر فوق یکی از بهترین استخر های بادی حال حاضر است. این استخر ابعادی بزرگ دارد ولی بسته بندی آن کوچک است ، برای همین دغدغه نگهداری از محصول را نخواهید داشت. اگر آن را بسته بندی کنید، به راحتی می توانید آن را در انباری ، در کمد و هر جای دیگری قرار دهید تا در زمان دیگر دوباره آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید. 

توجه داشته باشید که پس از استفاده از محصول ، بهتر است که استخر را به خوبی خشک کنید و سپس بسته بندی نمایید، زیرا ممکن است اب در میان لایه های آن باقی بماند و پس از جمع شدن این آب می تواند به مرور زمان به استخر بادی آسیب زده و طول عمر آن را کم کند. ولی اگر به درستی از استخر بادی استفاده کنید ، مطمعن باشید که مشکلی برای استخر به وجود نخواهد آمد. حتی آسیب هایی مانند سوراخ شدن قابل حل بوده و بدون مشکل و در کوتاه ترین زمان می توانید آن را تعمیر نمایید. استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس قابل استفاده در فضای باز بوده و اگر در روز تابستانی از استخر استفاده می کنید، نگران نور و گرمای آفتاب نباشید ، برای اینکه برای استفاده موقتی از استخر ، آسیبی به آن وارد نمیشود. ولی اگر خودتان در آفتاب اذیت می شوید، می توانید آن را در سایه راه اندازی کنید و یا از سایبان های مجزا بهره مند شوید.

استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس از دسته استخر های بادی بزرگسال و چند نفره خانوادگی است که می توان در آخر هفته ها در کنار خانواده به تفریح و آب تنی بپردازید . استخر های بادی محصولاتی کم حجم هستند که می توان با آب کردن ، آن ها را به استخر هایی بزرگ با کاربرد بسیار عالی تبدیل کرد . اینتکس بزرگ ترین سازنده استخر های بادی و پیش ساخته در دنیا می باشد که انواع این محصولات را برای بزرگسالان و کودکان طراحی کرده است تا افراد بتوانند به بازی های آبی مفرح و شاد در حیاط خانه یا پارکینگ بپردازند .

راه اندازی استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس

برای استفاده از استخر بادی نیاز است تا در ابتدا آن را باد کنید تا فرم اصلی را به خود بگیرند تا سپس بتوانید داخل آن را آب ریخته آب تنی کنید . شما می توانید برای راه اندازی هرچه راحت تر و سریع تر از پمپ های باد استفاده نمایید . پمپ های باد دستی مخصوص محصولات بادی ، گزینه مناسبی برای استخر ها می باشند زیرا قدرت بسیار بالا و مخربی ندارند و همچنین نیازی به برق نیست ، بنابراین می توانید به راحتی باد آن را کنترل نمایید . شما می توانید از استخر بادی در پارکینگ خانه ، در محیط های سرپوشیده یا روباز ، حیاط خانه ، ویلا و ... استفاده کنید . با توجه به جنس بسیار خوب استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس شما می توانید به صورت دائمی یا در دراز مدت از محصول استفاده کنید .

جنس استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس

شرکت اینتکس برای ساخت بدنه استخر بادی از pvc استفاده کرده است ، پی وی سی همان وینیل است و در واقع هر دو این اسامی یکی بوده و تفاوتی ندارند ، این مواد لاستیکی بر خلاف پلاستیک ها از مواد غیر شیمیایی و سمی ساخته شده اند به همین دلیل کاملا سازگار با محیط زیست هستند و حساسیت هایی چون حساسیت پوست یا تنفسی برای افراد به خصوص کودکان ایجاد نمی کند ، از این رو به یکی از استاندارد ترین مواد برای ساخت بیشتر محصولات بادی تبدیل شده است . با توجه به این موضوع می توان گفت که بیشتر تولید کنندگان بزرگ و مطرح چون اینتکس ، بست وی ، جیلونگ ، اینتایم ، کلمن و ... برای ساخت محصولات بادی خود از این جنس استفاده می کنند .

طراحی استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس

طراحی این استخر بادی همچنین بسیار عالی است ، همانطور که در تصویر محصول مشخص است این استخر به صورت چهارگوش ساخته شده است که در هر گوشه آن صندلی های بادی طراحی شده است که می تواند نشیمنگاه نرم تری را برای استراحت کردن ایجاد کند . اینتکس با طراحی پشتی و تکیه گاه بلند و همچنین صندلی های بادی موجب شده است تا افراد بتوانند مدت زمان بیشتری را به نشستن ادامه دهند بدون اینکه فشاری را براندام های خود حس کنند . لازم به ذکر است که صندلی های استخر به صورت سرخود بوده و غیر قابل جدا شدن است. اما شما می توانید قسمت نشیمنگاه های آن را به دلخواه باد کنید ، اما تکیه گاه به صورت اتوماتیک پس از باد شدن استخر باد می شود .

تعمیرات استخر بادی خانوادگی صندلی دار اینتکس

استخر های بادی محصولاتی هستند با قابلیت تعمیر شدن ، بنابراین در صورتی که بدنه محصول آسیب دید یا سوراخ شد نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص ، بدنه را تعمیر نمایید . تعدادی از این برچسب ها در جعبه و در کنار محصول توسط شرکت اینتکس قرار گرفته است که می توانید از آن ها استفاده نمایید ، البته شما می توانید این بسته های تعمیراتی را به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و با استفاده از برچسب ها و چسب مخصوص مایع ، سوراخ های ایجاد شده را ترمیم کنید . نکته قابل توجه این است که پارگی های وسیع و یا آب شدن بدنه در برابر حرارت بالا غیر قابل تعمیر هستند .

توصیه ها و نکات مهمی در رابطه با نحوه راه اندازی و طرز استفاده از استخر مطرح است که به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم .

  • برای باد کردن استخر از پمپ های باد دستی به جای پمپ برقی استفاده کنید .
  • میزان باد استخر را تنظیم نمایید . باد نباید بسیار زیاد یا کم باشد .
  • حدالامکان از زیرانداز برای راه اندازی استخر بر روی آن استفاده کنید .
  • زمین های نرم و مسطح بهترین گزینه برای راه اندازی استخر می باشند .
  • زمین های زبر یا سنگی نامناسب ترین جا برای استفاده از استخر می باشند .
  • به طور همزمان استخر را باد و با آب پر نکنید .
  • در صورتی که استخر از آب پر شده است ، نسبت به جابجا کردن آن اقدام نکنید زیرا اینکار موجب ساییدگی کف استخر و در نتیجه آسیب دیدن آن خواهد شد .
  • اگر به صورت دائم از استخر استفاده می کنید ، بهتر است در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید ، درپوشی بر روی آن قرار دهید تا آشغال به داخل آن نیوفتد و نور خورشید با بدنه برخورد نداشته باشد .
  • سعی کنید استخر را در محلی که سایه است ، راه اندازی کنید ، البته استفاده از استخر در محیط های روباز نیز بلامانع است .
  • از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه استخر جلوگیری کنید .
  • در صورتی که استخر سوراخ شده است هیچگاه قبل از تعمیر از آن استفاده نکنید زیرا ممکن است وسعت آسیب دیدگی بیشتر شود .
  • پس از هر بار استفاده به خوبی استخر را شسته و خشک کنید .
  • برای خشک کردن تنها کافیست آن را بر روی طناب بیاندازید تا خشک شود .

 

نوع مربعی صندلی دار
 طول 227 سانتي متر
 عرض 227 سانتي متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 ظرفیت 769 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای 4 صندلی بادی سرخود
 مناسب سنین مختلف
 دارای دریچه تخلیه آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...