استخر بادی خانوادگی با نشیمنگاه بادی

bestway KB03520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی با نشیمنگاه بادی از جدید ترین استخر های بادی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم می باشد. این محصول دارای کیفیت و ضخامت بدنه مناسبی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور گرمای آفتاب برخوردار می باشد. به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز فراهم خواهد بود. این استخر بادی دارای ظرفیت آب بالایی بوده و طراحی بدنه آن به صورت دو تیکه می باشد. در داخل این استخر دو نشیمنگاه بادی بوده که به بدنه اصلی وصل بوده اما از طریق دریچه باد های مجزایی قابل راه اندازی می باشند. این محصول که از بزرگترین نوع استخر های بادی محسوب شده برای تفریحات آبی سنین مختلف در فضای شخصی گزینه مناسبی خواهد بود.

طرح خاص استخر بادی خانوادگی با نشیمنگاه بادی، این استخر را بسیار خاص و زیبا کرده است. شما می توانید با خرید استخر بادی خانوادگی یک استخر بزرگ را در دسترس داشته باشید که تعداد نفرات زیادی بتوانند در داخل آن جای شوند. البته نباید این تصور را از استخر بادی خانوادگی داشته باشید که فقط بزرگسالان باید از آن استفاده کنند، بلکه اصلا اینطور نیست و کودکان نیز می توانند از استخر های بادی به خوبی استفاده کنند. زیرا محدودیت هایی در عمق استخر بادی وجود دارد که نمی توان از یک مقدار مشخص و معین، عمق بیشتری را در نظر گرفت. طول استخر بادی در حالت باد شده 305 سانتی متر است که حتی بیشتر از سه متر بوده و می توان گفت یکی از طویل ترین استخر های بادی خواهد بود. در ضمن استخر بادی عرضی 183 سانتی متری دارد که می تواند برای چندین نفر مناسب باشد.

با توجه به ابعاد گفته شده است که به این استخر بادی، استخر بادی مخصوص خانواده گفته می شود. ارتفاع استخر بادی همانطور که بر روی جعبه محصول ذکر شده است 66 سانتی متر است، ولی اگر توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این ارتفاع در واقع ارتفاع آن حلقه و طاقی است که در مرکز استخر قرار گرفته و عمق آن چیزی در حدود نیم متر خواهد بود. به واسطه بزرگ بودن استخر بادی باید انتظار داشت که ظرفیت استخر بادی نیز بالا باشد. این استخر بادی 985 لیتر گنجایش آب دارد که مقدار زیادی بوده ولی شما می توانید از آب خانه و یا در صورتی که آب چاه در دسترس است، با آن استخر را پر کنید . با یک بار پر کردن استخر بادی ، بار ها می توانید از آن استفاده کنید و نگران هدر رفتن آب نباشید. با توجه به بزرگ بودن استخر و البته ظرفیت بالایی که به آن اشاره شد، برای استخر بادی خانوادگی دو دریچه تخلیه آب در نظر گرفته شده است.


استخر بادی خانوادگی با نشیمنگاه بادی یک محصولی با ابعاد نسبتا بزرگ بوده است که با استفاده از آن می توانید با اعضای خانواده و یا دوستان در هر مکان و زمانی که تمایل داشتید به یک تفریح آبی لذت بخش رفته و خاطره زیبایی را رقم بزنید . ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا به طور کامل با کمک متخصصان محصولات بست وی ، این محصول را بررسی کرده تا از نقاط مثبت و منفی آن به طور کاملی آشنایی پیدا کرده و سپس برای هزینه ای که می خواهید تا در قبال خرید محصول خود انجام نمایید ، با دقت تصمیم گیری کرده و یک محصول ارزشمند را نصیب خود کنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ساختار این استخر بادی خانواده همانطور که در عکس این محصول مشاهده می کنید به صورت مستطیلی شکل بوده که در دو گوشه آن دو نشیمنگاه بادی طراحی شده که در قسمت میانی آن به صورتی ساخته و تولید شده است تا قسمت های سمت چپ و راست را از یکدیگر جدا کند . اما در خصوص رنگ این محصول باید ذکر کرد که این استخر از دو رنگ آبی و سفید ساخته و تولید شده است که بسیار زیبا و چشم نواز است . از دیگر ویژگی ها و ساختار این محصول از سه حلقه و یا اتاقک بادی طراحی و تولید شده است تا در هنگام وارد شدن فشار بر روی آن ، خاصیت انعطاف پذیری داشته و به همین دلیل درصد وارد شدن صدمه و یا آسیبی به آن را کاهش می دهد .

جنس بدنه

بدون شک هر شخص و یا خریداری در هنگام خرید به کیفیت یک محصول ارزش بسیار بالایی قائل بوده تا محصول ارزشمندی را خریداری نماید . به همین منظور محصولی که دارای کیفیت و جنس بدنه پایینی باشد ، قطعا طول عمر پایینی را نیز خواهد داشت . جنس بددنه این استخر از وینیل طرح چرم تولید و ساخته شده که دارای ساختاری مقاوم و بسیار با کیفیتی خواهد بود .

ابعاد و وزن

در ابتدا در این قسمت باید شرح داد که از دیگر مزایای این استخر بادی ، جمع شو بودن آن است و به همین منظور می توانید در مسارفت و یا کمپین های خود از آن استفاده کرده و لذت ببرید . اما ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این استخر بادی به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 305 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر ، ارتفاع : 66 سانتی متر ، ظرفیت آب : 985 لیتر و در نهایت وزن این محصول 7 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل جا به جایی می باشد .

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

در خصوص نگهداری و مراقبت از این استخر بادی خانوادگی باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این کالا ، در اسرع وقت آن را جمع نموده و درون جعبه خود قرار دهید . همچنین به هیچ وجه از گذاشتن وسایل سنگین بر روی آن و نزدیک کردن اشیا تیز به بدنه این محصول جدا خودداری بکنید . همچنین اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس ارسال کرده تا با تعمیرات تخصصی ما ، کالای بادی خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی خانوادگی با نشیمنگاه بادی یک محصول با کیفیت و زیبایی بوده است که به تازگی توسط برند محبوب بست وی طراحی و تولید شده است . ساختار این استخر بادی به صورت مستطیلی شکلی بوده که در آن رنگ های سفید و آبی به کار رفته و در قسمت های گوشه این کالا دو نشیمنگاه بادی به کار رفته که قطعا محصولی با طراحی بسیار جذابی می باشد تا در آن در منازل و یا مسافرت ها و کمپین نیز استفاده بکنید . جنس بدنه این کالا از وینیل طرح چرم بوده که دارای ساختاری مقاوم و کیفیتی بسیار بالایی بوده است .  پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نماید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوعخانگی
ظرفیت 985 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 66 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای دو نشیمنگاه بادی سرخود
مناسب تمامی سنین
دارای دو دریچه آب
دارای 6 دریچه مخصوص باد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...