استخر بادی حلقه ای کودک طرح ماشین مسابقه ای

bestway 93403

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی حلقه ای کودک طرح ماشین مسابقه ای یکی دیگر از سری استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی است که برای تفریحات آبی کودکان طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه این محصول از وینیل بوده که در برابر نور خورشید آب مقاوم است و شما می توانید از آن در هر دمای آبی استفاده کنید و نگران تغیر حالت آن نباشید. کف این استخر به صورت دو لایه بادی طراحی شده تا کودکان هم نشیمنگاه نرمی داشته باشند و هم هنگام زمین خوردن درون استخر مشکلی برایشان پیش نیاید. ضخامت لایه های آن نیز 0.19 میلی متر بوده که به سادگی دچار پوسیدگی نمی شود. بر روی بدنه این استخر، تعدادی ماشین مسابقه ای نقش بسته که برای کودکان به خصوص کودکان پسر جذابیت بسیاری دارد. چرا که هم ترکیب رنگ جذابی دارد و هم یک وسیله تفریحی بسیار مناسب برای آنها در فصل تابستان می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید.

در هنگام خرید هر استخر بادی باید به چند مورد مهم توجه داشته باشید. اولین نکته رده سنی استخر بادی است تا کودکان بتوانند از آن به نحو احسنت استفاده کنند. به طور مثال استخر بادی حلقه ای کودک طرح ماشین مسابقه ای برای استفاده سنین بالای 2 سال می باشد و تقریبا سنین 5 و نهایتا 6 سال نیز می توانند از آن بهره مند شوند. مورد بعدی توجه داشتن به کیفیت استخر بادی است که این موضوع ارتباط مستقیمی با برند آن ها خواهد داشت. در خرید استخر بادی باید حتما توجه داشته باشید که استخر های خود را از برند های معروف خریداری کنید . استخر بادی حلقه ای کودک طرح ماشین مسابقه ای ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که یک برند خارجی بسیار معروف در زمینه تولید محصولات بادی می باشد. بست وی به همراه اینتکس هر دو بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی هستند که شما می توانید با اطمینان خاطر آن ها را خریداری کنید.

بست وی یک برند آمریکایی است که خط تولید آن در کشور چین واقع شده و تولیدات جدید آن در این کشور اما تحت لیسانس تولید می شود، برای همین کیفیت همیشگی خود را داشته و چه بسا با قیمت مناسب تر در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. برای همین است که فروشگاه تهران اینتکس نیز محصولات بادی برند بست وی را نیز در فروشگاه موجود کرده است تا بتوانید به سادگی آن را خریداری کرده و از محصولات استفاده کنید. همچنین از نظر ابعاد محصول باید بگوییم که استخر بادی حلقه ای کودک طرح ماشین مسابقه ای دارای قطر 122 سانتی متر با ارتفاع 25 سانتی متر است که می تواند ایمنی کودکان با رده سنی گفته شده را تامین کند. شما می توانید با استفاده از توپ های رنگی داخل استخر را با توپ پر کنید تا کودکان یک استخر توپ دوست داشتنی برای خود داشته باشند.

استخر بادی حلقه ای کودک طرح ماشین مسابقه ای یکی از جدیدترین و زیبا ترین محصولات شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل طرح و رنگ زیبایی که دارد برای تمامی کودکان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد و به همین سبب این استخر بادی یکی از پر طرفدار ترین استخر های بادی بست وی به شمار می رود. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

همیشه هر تولید کننده ای اولین قدمی که برای تولید یک محصول بر میدارد این است که آن را طراحی می کند. یعنی تمامی بعد ها را از جمله فرم کلی محصول، جنس، کاربرد و ... را در نظر می گیرد تا بتواند محصولی با کیفیت را تولید کند. بست وی همیشه در تمامی محصولاتش این نکته را به خوبی رعایت کرده و با طراح های بسیار با سلیقه ای که دارد توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی این محصول به صورت دایره ای بوده که دیواره ی آن نیز به شکل حلقه های سه طبقه می باشد. رنگ بدنه این محصول نارنجی بوده و دارای طرح های ماشین های مسابقه ای می باشد که برای کودکان این طرح ها بسیار جذاب هستند.

جنس و کیفیت بدنه :

یکی از مهمترین نکاتی که همه ما برای تهیه یک محصول مد نظر داریم، جنس آن محصول است. در واقع دوست داریم محصولی که می خریم دارای جنس و کیفیت بالایی باشد و بتوان مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد. شرکت بست وی توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند. جنس بدنه این استخر از وینیل بوده که در برابر نور خورشید و انواع دمای آب مقاومت بسیار خوبی دارد و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نمی شود. جنس بخش کناری آن نیز از وینیل طرح دار با طرح ماشین های مسابقه ای بوده و همانطور که گفته شد این طرح برای کودکان به خصوص کودکان پسر بسیار جذاب می باشد. و اما قسمت کف این استخر از وینیل دو لایه بوده که این دو لایه بودن سبب نرم تر شدن کف استخر شده تا کودکان هم دارای نشیمنگته نرمی باشند و هم هنگام زمین خوردن آسیبی نبینند و ایمنی آنها کاملا فراهم باشد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

این استخر بادی همانند سایر استخر های کودک دارای ابعاد کمی بوده که فضای بسیار کمی را نیز اشغال می کند و شما می تواند آن را هم در حیاط منزل خود و هم در پشت بام استفاده کنید. قطر این محصول 122 سانتی متر و دارای ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب این استخر هم 140 لیتر است که ظرفیتی بسیار مناسب در بین استخر های بادی کودک به شمار می رود. به دلیل بیش از حد بزرگ نبودن این استخر شما می توانید آن را علاوه بر استخر آب، در فصل سرما به عنوان استخر توپ در اتاق کودک استفاده کنید تا کودک شما در هر فصل دارای سرگرمی و نشاط باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت :

شما برای راه اندازی این استخر تنها به یک پمپ نیاز دارید. برای خرید پمپ ها نیز می توانید به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد، پمپ مورد نظر خود را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ استخر را از درون بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. دریچه ورودی هوای استخر را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. سپس منتظر می مانید تا استخر باد شود. حال درب دریچه ورودی هوا را بسته و درون استخر آب میریزید تا کودکان بتوانند در آن به آب تنی مشغول شوند. و اما نکته ای که اینجا وجود دارد این است که شما هنگام باد زدن این استخر باید حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید. زیرا فشار زیادی به استخر وارد شده و بدنه آن دچار پارگی می شود. همچنین از برخورد هر نوع جسم نوک تیزی با آن جلو گیری کنید.

جمع بندی :

استخر های بادی یک وسیله تفریحی بسیار مناسب برای کودکان در فصل تابستان به شمار می روند. این محصول می تواند یک هدیه بسیار مناسب برای تمامی کودکان در فصل تابستان باشد تا بتوانند از بازی و آب تنی در هوای گرم تابستان لذت ببرند. این استخر می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای بازی های کامپیوتری باشد. چرا که کودکان با این استخر خا دارای تحرک بوده و همیشه دارای حس نشاط و شادابی می باشند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهیه نمایید و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران تماس بگیرید.

نوعتفریحی
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
شرکت سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل 
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 2 سال
 قابلیت حمل و راه اندازی آسوده
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...