استخر بادی جیلونگ با دیواره رنگی

jilong 75665

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی جیلونگ با دیواره رنگی یکی از زیباترین استخر های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که به دلیل داشتن ابعاد و ظرفیت آب بسیار مناسب می تواند برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. استخری که ساخته اینتکس شده از جنس PVC با دو نوع روکش شفاف در قسمت دیواره بیرونی و روکش طرح چرم برای قسمت های دیگر بدنه می باشد. این کالا در واقع به دلیل داشتن دیواره ای رنگی که از لایه های PVC در داخل آن استفاده شده زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. همچنین این استخر از یک دریچه مخصوص آب بهره برده که به راحتی می توان آب درون کالا را خالی کرد. سن استاندارد استفاده از این محصول بالای 6 سال بوده و بیشتر برای تفریحات آبی در فصول مختلف بخصوص فصول گرما در فضای باز استفاده می شود.

استخر های رنگی ، همواره زیبایی های خاص خود را دارند و کودکان نیز علاقه زیادی به این نوع از استخر های بادی دارند ، به همین دلیل است که استخر های بادی رنگی پر طرفدار بوده و فروشگاه اینتکس نیز تنوع زیادی از استخر های رنگی را موجود کرده است تا کودکان و والدین بتوانند مورد های زیادی را در نظر داشته باشند و با مقایسه بین آن ها بهترین استخر بادی را برای کودکان خریداری کنند . این استخر بادی به دلیل بزرگ بودنش می تواند برای کودکانی که سن بالایی دارند نیز مناسب باشد . همچنین آن ها فضای بیشتری را در اختیار دارند تا بازی های شاد و جذابی را انجام دهند ، به همین دلیل است که ما نیز به شما پیشنهاد خواهیم کرد که این استخر بادی برای کودک شما مناسب خواهد بود . ولی اگر کودک شما سنی کمتر از  سال دارد ، شاید بهتر باشد که به سراغ سایر استخر های بادی بروید . 

یک نکته وجود دارد و آن هم این است که استخر بادی فوق را می توانید کمتر پر کنید تا عمق آن کمتر شود تا اینچنین کودک شما که سن پایین تری دارد ، باز هم بتواند از استخر بادی استفاده کند . قطر این استخر بادی دایره ای شکل 190 سانتی متر است و ارتفاع آن نیز به 50 سانتی متر می رسد . با توجه به قطر این استخر بادی ، حتی بزرگسالان نیز می توانند به همراه کودکان خود بازی کرده و سرگرمی هایی داشته باشند . کودکان نیز علاقه زیادی دارند که با والدین خود مشغول بازی و آب تنی شوند . وزن بسته بندی این استخر بادی جیلونگ با دیواره های رنگی 4.2 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با ابعاد راه اندازی شده آن ، وزن سبکی محسوب می شود . برای این استخر بادی حتی دریچه تخلیه آب نیز در نظر گرفته شده است و استخر می تواند به سرعت ظرفیت 577 لیتری خود را تخلیه کند . 

شرکت جیلونگ در زمینه ی تولید محصولات بادی فعالیت می کند و محصولات این شرکت توانایی رقابت با سایر شرکت ها را داشته و می توان گفت یکی از بهترین تولید کنندگان در این زمینه می باشد . استخر بادی گرد جیلونگ نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این استخر به صورت گرد بوده و به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشد . بخش های کناری این محصول به صورت شفاف طرح دار می باشد که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . رنگ های شاد استفاده شده در این محصول نیز توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . دیواره ی این استخر به رنگ سفید بوده و کف این محصول نیز آبی رنگ می باشد . رنگ های شاد استفاده شده در داخل بدنه ی این محصول نیز به سبب شفاف بودن بدنه ، زیبایی دوچندانی را به استخر بادی بخشیده است . 

جنس بدنه

بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی و کف آن نیز از پی وی سی دولایه می باشد . استفاده از دیواره های داخلی در این استخر موجب این شده است تا بتواند ظرفیت آب قابل توجهی را تحمل کند و همچنین تحمل بالایی در برابر وزن بالا داشته باشد . استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد زیرا در عین کارایی ، دارای مقاومت و قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارد . رویه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم و بخش های کناری این محصول از پی وی سی شفاف می باشد تا بتوان داخل استخر را مشاهده نمود .

ابعاد و ظرفیت آب

قطر این استخر گرد 190 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 50 سانتی متر می باشد . با توجه به اندازه ی این محصول قسمت اضافی بر روی این استخر مشاهده نخواهید کرد و می توانید از آن حتی در مکان هایی کوچک استفاده کنید . ظرفیت آب این استخر نیز حدود 577 لیتر می باشد که برای استخری با این ابعاد ، بسیار مناسب می باشد . به سبب اندازه و ظرفیت مناسب ، می توان این استخر را در مدت زمان کم پر از آب نموده و در زمان کمتر نیز آن را تخلیه نمود . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود ، آن را بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن استخر از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . برای مراقبت نیز می بایست محصول را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا در اثر برخورد ممکن است برای استخر مشکل پیش بیاید و یا حتی سوراخ شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد ، آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر بادی گرد طرح دار یکی از محصولات شرکت جیلونگ می باشد که از پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده و از پرطرفدار ترین محصولات شرکت می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 577 لیتر
قطر 190 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
وزن 4.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت جیلونگ
وزن بسته بندی: 4.2 کیلوگرم
مناسب سنین مختلف
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...