استخر بادی تاج دار کودک بست وی

bestway 52161

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی تاج دار بست وی یکی از بهترین و جدیدترین استخر های بادی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که از جذاب ترین نوع استخر های تفریحی کودکان محسوب می شود. این محصول در واقع از ارگونومی ساخت بیضی شکل بهره برده که از یک سایه بان بادی به شکل محرک بهره می برد. این استخر از کف بادی برخوردار بوده که رنگ آن نیز با سایر قسمت های بدنه متفاوت است. قسمتی که می تواند باعث ایجاد فضای راحت برای استفاده فرزندان شما شود. یکی از ویژگی های خوب این کالا قابلیت جدا شدن سایه بان با بدنه می باشد. این کالا با داشتن وزن سبک می تواند به راحتی در هر مکانی حمل شود. 

دلیل تاج دار بودن این استخر بادی همان سایه بانی است که در پشت استخر بادی قرار داده شده است . همانطور که اشاره شد ، این تاج ویژگی های بسیاری دارد و با توجه به باز و بسته شدنش ، می تواند در مواقع ضروری مورد استفاده قرار بگیرد ، برای همین مشکلی به وجود نیاورده و اصلا دست و پا گیر نخواهد بود . مواردی که این استخر بادی را دوست داشتنی کرده است تا کودکان علاقه بسیاری به استفاده از استخر بادی داشته باشند ، این است که این استخر بادی دارای وسیله های بازی است که در بخش سایه بان استخر قرار داده شده است . حیوانات و حشرات بامزه ای مانند زنبور و ... ، می تواند کودک شما را در هنگام استفاده از استخر بادی سرگرم کند . این حیوانات به دلیل فنری بودنشان ، در صورت برخورد دست کودکان حرکت می کنند و بسیار در دید کودکان جذاب خواهد بود . 

استخر بادی تاج دار کودک بست وی در ابعاد بسیار کوچکی ساخته شده است و به همین دلیل بسیار مناسب برای کودکان سنین پایین می باشد . عمدتا از این استخر بادی برای حمام بردن کودکان استفاده می شود . از آن جایی که بردن کودکان خردسال به حمام کار سخت بوده و بسیاری از والدین نگران آسیب دیدن کودکان هستند ، با وجود چنین استخر بادی بی نظیری ، کار آن ها بسیار آسان خواهد شد و آن ها می توانند ساعت ها از استخر بادی استفاده کنند ، بدون اینکه مشکلی برای استخر بادی به وجود بیاید . به طور مثال این استخر بادی دارای کف بادی است که کودکان احساس راحتی داشته و شیب خوب استخر می تواند سر کودک را حتی در زمانی که دراز کشیده است ، در بیرون از آب قرار دهد . این استخر حتی در داخل حمام نیز راه اندازی می شود . چرا که طول آن تنها 109 سانتی متر و عرض محصول 64 سانتی متر است .

استخر بادی تاج دار کودک بست وی کد محصول : bestway 52161 استخر بادی تاج دار کودک بست وی از نمونه استخر های بادی کودک و خردسال است که با طراحی بسیار عالی تولید شده است ، استخر های بادی تنوع بسیار زیادی دارند که بر اساس نوع طراحی و همچنین ابعاد ، برای سنین خاصی قابل استفاده هستند ، این استخر بادی برای کودکان سنین زیر 4 سال طراحی شده است که والدین می توانند با خرید آن حتی برای استحمام کودک خود از آن استفاده کنند .

استخر های بادی همواره جذابیت خاصی میان کودکان داشته و می تواند آن ها را تشویق به بازی و حمام کردن بکند . در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع استخر بادی تاج دار کودک بست وی شما را با ویژگی های این استخر زیبا و پر فروش آشنا کنیم . استخر های بادی محصولاتی بادی هستند که به گونه ای طراحی شده اند تا محصول بتواند به مانند استخر های بزرگ مقداری از آب را در داخل خود نگه دارد ، استخر های بادی ویژگی ها و مزایای بسیار خوبی دارند که بسیاری از خریداران را به سمت و سوی خود کشانده است .

استخر های بادی به واسطه اینکه بادی هستند ، در صورت خالی شدن باد آن ها حجم بسیار کمی را اشغال می کنند ، از این رو نگهداری آن آسان شده و به راحتی می توان آن را در فضای بسیار کمی جمع آوری کرد . از مزایای دیگر استخر بادی می توان به سبک بودن وزن آن ها اشاره کرد ، سبک بودن یک محصول نشان از حمل آسان آن دارد ، بدین ترتیب شما می توانید در سفر ها نیز استخر بادی را به همراه ببرید . این استخر بادی با توجه به ابعادی که دارد قابل استفاده در حمام نیز می باشد ، از این رو والدین می توانند بدون نگرانی از آسیب دیدن کودک خود ، آن را با استفاده از این استخر بادی به حمام ببرند .

استخر بادی تاج دار کودک بست وی فوق را می توان حتی در محیط های باز نیز استفاده کرد ، شرکت بست وی با ایجاد تاج بر روی استخر ، سعی بر این داشته تا استخر را به همراه یک سایبان بی نظیر طراحی کند ، تا بتوان از محصول در محیط های باز استفاده کرد ، وجود سایبان می تواند از آفتاب سوختگی کودکان و حتی از گرمازدگی آن ها جلوگیری کند ، خرد سالان پوست لطیفی داشته و ضعیف هستند ، بنابراین قرار دادن آن ها در معرض نور خورشید می تواند برای کودکان خطرناک باشد ، پس همواره سعی کنید استخر هایی را برای کودکان سنین پایین خریداری کنید که سایبان داشته باشند . در قسمت تاج این تشک بادی ، تعدادی عروسک زیبای حیوانات آویزان شده است که می تواند کودک را مشغول به بازی کند .

لازم به ذکر است که نوع طراحی تاج این استخر به گونه ای است که به دلخواه می توانید آن را از بدنه استخر جدا کنید و حتی آن را راه اندازی نکنید ، زیرا لبه های بادی استخر با قسمت تاج یا سایبان استخر ، دارای مخازن و دریچه هوا جداگانه می باشد . همچنین سایبان استخر در واقع تکه ای جدا از استخر است . از ویژگی های بسیار خوب دیگر استخر بادی تاج دار کودک بست وی همچنین می توان به کف بادی آن اشاره کرد ، بست وی همواره سعی کرده تا استخر های بادی خردسال را به صورت کف بادی طراحی کند ، زیرا کف بادی می تواند انعطاف بیشتری را به استخر ببخشد و ایمنی آن را افزایش دهد .

از این رو در صورت برخورد کودک با کف استخر نیز آسیبی به استخر وارد نخواهد شد . شما می توانید استخر بادی خود را با پمپ باد با سرعت بیشتری راه اندازی کنید ، راه اندازی این استخر بادی به دلیل اینکه مخازن کوچکی دارد حتی نیازی به پمپ های باد قوی ندارد . قسمت کف بادی استخر به صورت مجزا باد می شود ، بنابراین شما می توانید آن را باد کنید . در صورتی که از استخر بادی در محیط های باز استفاده می کنید به کمک یک زیرانداز از آسیب رسیدن به کف استخر جلوگیری کنید . در کنار محصول تعدادی برچسب تعمیرات وجود دارد که در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن بدنه می توانید بدنه را پنچرگیری کنید . بسته های تعمیراتی مقاوم به صورت مجزا نیز قابل خرید هستند ، شما می توانید بسته های تعمیراتی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوع تاج دار
 طول 109 سانتي متر
 عرض 64 سانتي متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت 15 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت بیضی
 دارای اسباب بازی بادی سرخود
 دارای سایه بان بادی سرخود
 اقلام همراهدفترچه بادی ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...