استخر بادی بیضی

intex 59406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بیضی اینتکس با طرحی کودک پسند و زیبا برای کودکان و خردسالان. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و در قسمت کناره های نیز از روکش شفاف استفاده شده است. اما یکی از برترین مزیت های این کالا داشتن وزن بسیار سبک بوده که می توان در هر مکانی حمل نمود.

استخر بادی بیضی اینتکس با کیفیت عالی، این محصول می تواند اولین استخر بادی کودکتان باشد چراکه ابعاد و قیمت مناسبی دارد. لبه بالایی این استخر دارای پی وی سی شفاف با طرح آکواریوم بوده و سایر قسمت ها آبی رنگ می باشند که کاملا جذاب و مناسب کودکان هستند.

معمولا استخر هایی شبیه به استخر بادی بیضی ، برای کودکانی ساخته شده اند که سن پایینی دارند . برای همین اگر به مشخصه های استخر بادی بیضی کودک توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این استخر بادی دارای عمق بسیار کم است . این عمق کم می تواند موجب آن شود که کودکان سنین پایین ، به راحتی در داخل استخر نشسته و تفریح کنند . استخر بادی بیضی به سرعت راه اندازی شده و شما می توانید بدون دردسر از آن استفاده کنید . یک نکته مهم در این رابطه وجود دارد و آن هم این است که اگر حمام بزرگی داشته باشید ، می توانید از این استخر حتی در حمام نیز استفاده کرد . طول استخر بادی در زمان راه اندازی شده خود به 112 سانتی متر می رسد و عرض آن نیز 84 سانتی متر خواهد بود . در ضمن ارتفاع استخر بادی 13 سانتی متر است و دلیل اصلی که کودکان می توانند از این استخر بادی به خوبی استفاده کنند ، ارتفاع 13 سانتی متری و کم آن است . 

با توجه به ابعاد کوچک ، راه اندازی استخر بادی نیز بسیار سریع و آسان تر خواهد شد . چرا که اصلا شاید نیازی نداشته باشید که از پمپ باد استفاده کنید و در صورت نیاز استفاده از یک پمپ باد دستی می تواند گزینه ای ایده آل برای شما باشد . حتی پر کردن استخر با آب نیز اصلا زمانبر نیست ، برای اینکه شما می توانید تنها با 20 لیتر آب  به طور کامل استخر بادی را از آب پر کنید تا کودکان به بازی بروند . کوچک بودن استخر بادی حتی ویژگی های دیگری دارد و آن هم داشتن وزن سبک 500 گرمی می باشد که به راحتی می توان آن را برداشت و حمل کرد ، حتی بسته بندی آن نیز خیلی کوچک است و اگر دوست داشته باشید ، می توانید در مسافرت ها این استخر را با خود ببرید و در هر جایی استفاده کنید . از این استخر می توان به صورت خالی و بدون آب حتی در فضای داخل خانه استفاده کرد .

استخر بادی کودک بیضی کد محصول : intex 59406 استخر بادی بیضی از سری استخر های بادی کودک می باشد که با طراحی بسیار زیبا و جذاب توسط شرکت آمریکایی اینتکس تولید شده است . استخر های بادی کودک در ابعاد مختلفی تولید شده است که خریداران می توانند به نسبت سلیقه و نیازی که دارند ، استخر های بادی خود را خریداری کنند . این استخر بادی دارای ویژگی ها و مزایای بسیار عالی بوده که قصد داریم در قالب نقد و بررسی ، به ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی بیضی بپردازیم .

این استخر بادی به صورت بیضی ساخته شده است که لبه های کناری آن به صورت بادی و کف آن به صورت غیر بادی طراحی شده است . با باد کردن لبه های بادی ، استخر عمق گرفته و می تواند مقداری آب را در داخل خود نگه دارد ، با وجود ابعاد 112 در 84 در عمق 13 سانتی متری استخر می تواند ظرفیتی 20 لیتری را در درون خود جای دهد . با توجه به عمق کمی که این استخر دارد ، کودکانی که سن پایین تر دارند به راحتی می توانند از استخر استفاده کنند . دلیل اینکه اینتکس استخر بادی بیضی را در سایز کوچک طراحی کرده است این است که کودکان سنین زیر 4 سال بتوانند با ایمنی بیشتر از استخر استفاده کنند .

قسمت کف استخر به صورت برجسته با چاپ عروسکی نهنگ خندان طراحی شده که به زیبایی استخر افزوده است . چاپ تصاویرکارتنی و زیبای حیوانات دریایی ، جذابیت خاصی را به استخر بخشیده است تا کودکان با علاقه بیشتری به بازی و تفریح با استخر بپردازند . این استخر بادی را می توان در داخل حمام نیز استفاده کرد چرا که ابعاد آن کوچک بوده و کودکان می توانند با استفاده از استخر بادی حمام کنند . لبه های استخر به صورت یک حلقه بادی در نظر گرفته شده است که تنها یک دریچه باد دارد ، برای راه اندازی نیز تنها کافیست تا حلقه بادی استخر را باد کنید . برای راه اندازی استخر بادی بیضی حتی نیازی به پمپ های بادی قوی نخواهد بود .

اینتکس برای ساخت استخر بادی بیضی از pvc استفاده کرده است ، پی وی سی ها از مواد غیر شیمیایی ساخته شده اند که همین موضوع نیز باعث شده است تا استخر ها کاملا ضد حساسیت باشند ، با توجه به پوست لطیف کودکان ، ممکن است در برخورد با مواد پلاستیکی حساسیت نشان دهد ، اما با توجه به مواد اولیه پی وی سی این استخر کاملا ضد حساسیت است ، از ویژگی های بسیار خوب پی وی سی همچنین می توان به ضد آب بودن بدنه اشاره کرد از این رو استفاده مداوم از استخر بادی ، موجب ضعیف شدن بدنه نخواهد شد . برای ساخت قسمت کف استخر از pvc طرح چرم و برای ساخت لبه های بادی استخر از پی وی سی شفاف استفاده شده است ، پس تفاوتی میان لبه و کف استخر وجود ندارد ، البته اینتکس برای اینکه کف استخر مقاوم تر باشد ، از دو لایه پی وی سی استفاده کرده است .

تنها عیب استخر های بادی آسیب پذیر بودن آن ها در برابر وسایل و اجسام تیز و برنده می باشد ، بنابراین توصیه مهم این است که از استخر به خوبی استفاده کنید . اگر کودک شما سن کمی دارد ، بهتر است تا ناخن آن ها را کوتاه نمایید . به آنان بیاموزید که گاز گرفتن استخر کار خوبی نیست ، از ساییده شدن استخر جلوگیری کنید .

پس از هر بار استفاده به خوبی استخر را خشک و سپس جمع کنید . البته با وجود آسیب پذیر بودن استخر ها باز هم جای نگرانی وجود ندارد چرا که شرکت اینتکس بسته های تعمیراتی را مخصوص استخر بادی طراحی کرده است که شامل برچسب ها و چسب مخصوص تعمیر استخر می باشد ، تا در صورت آسیب دیدن استخر ، حتی در قسمت های بادی و یا کف آن ، اقدام به پنچرگیری محصول کنید . تعدادی از برچسب های تعمیراتی در کنار محصول توسط شرکت قرار داده شده است اما شما می توانید این بسته ها را به صورت مجزا از فروشگاه اینتکس خریداری کنید 

نوعخانگی
ظرفیت 20 لیتر
طول 112 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
ارتفاع 13 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 0.5 کیلوگرم
مناسب سنین کودک و خردسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...