استخر بادی به همراه توپ بست وی

Bestway 91028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی به همراه توپ بست وی یکی محصولات سال 2017 بست وی می باشد که از ویژگی های بسیار خوبی بهره مند است. این محصول دارای رویه براق با طرح اشکال حیوانات و انیمیشن ها بوده که با پس زمینه آبی و سبز جلوه دوست داشتنی داشته که باعث می شود از نظر کودکان جذاب به نظر برسد و آنها را ترغیب به استفاده از این استخر بادی کند. این استخر به همراه 75 عدد توپ استاندارد، رنگی و بدون پلیسه عرضه شده که باعث می شود در کنار قابلیت استفاده به عنوان استخر آب، این محصول به عنوان استخر توپ خانگی نیز شناخته شود.

استخر های بادی می توانند ویژگی های منحصر به فرد و عالی داشته باشند تا شما بتوانید بدون مشکل و نگرانی ، استخر بادی را برای کودکان خریداری کرده و محصول را به آن ها هدیه دهید . توپ های رنگی زیادی که در کنار این استخر بادی قرار دارد ، می تواند به کودکان اجازه دهد تا تنها استخر را با توپ های رنگی پر کنند ، حتی آن ها می توانند استخر بادی را تنها با آب پر کنند و یا پس از پر کردن استخر بادی با آب ، توپ های رنگی را نیز در داخل آب بریزند . این توپ ها می توانند بر روی آب شناور بمانند و جذابیت های خاصی را به استخر ببخشند . شما حتی می توانید توپ های رنگی بیشتری را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید تا به طور کامل ظرفیت استخر را با توپ های رنگی پر کنید . در این صورت حتی امکان استفاده از استخر در داخل خانه نیز وجود دارد و اگر هوا سرد باشد ، کودکان می توانند به این صورت از استخر بادی استفاده کنند . 

طرح روی بدنه استخر بادی فوق طراحی انیمیشن بسیار دوست داشتنی و جالب میکی موس می باشد که برای کودکان نیز بسیار خلاقانه و جذاب است . داخل استخر نیز طرحی ندارد و به رنگ آبی است . نوع ساخت استخر بادی به صورت گرد است و قطری که محصول دارد به 122 سانتی متر می رسد و ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر می باشد . این ابعاد و ارتفاع استخر بادی را برای استفاده سنین 3 تا 6 سال مناسب کرده است و آن ها بدون مشکل می توانند از استخر بادی استفاده کنند ، بدون اینکه مشکلی برای آن ها به وجود بیاید . برند سازنده این محصول ، برند معروف بست وی می باشد . جنس بدنه محصول از پی وی سی ضخیم بوده و برای همین می توان انتظار کیفیت فوق العاده ای از استخر بادی داشته باشید .

استخر بادی به همراه توپ بست وی

استخر توپ بادی بست وی در مدل گرد یکی از استخر های بادی تفریحی کودکان همراه با توپ بوده که از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین استخر های بادی تولید شده برای تفریحات درون منزل و یا فضای باز می باشد. این استخر بادی در طرح میکی ماوس تولید شده و در بسته بندی توپ قرار گرفته است. محصولی که می تواند گزینه بسیار خوبی برای تفریحات کودکان در مسافرت ها نیز به دلیل داشتن وزن و حجم باشد. استخر های توپ بسیاری تولید شده اند اما این محصول به دلیل داشتن تعداد زیادی توپ همراه خود نیازی به خرید تعداد زیاد توپ نخواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی بدنه این محصول به صورت گرد بوده و از رنگ و طرح کارتونی بر روی قسمت بیرونی بدنه خود برخوردار می باشد تا به زیبایی این استخر بیافزاید. این استخر ساختار بدنه سه لایه داشته که هر لایه توسط دریچه باد مجزای خود قابل راه اندازی می باشد. البته می توان به صورت دلخواه هر کدام از لایه های بدنه را به منظور کم شدن ارتفاع و عمق باد نکرد. از این استخر توپ می توان به عنوان استخر آب نیز در فضای باز و بسته استفاده نمود زیرا هیچ دریچه ای برای خروج آب از استخر وجود ندارد. زمانی که این استخر را حمع می کنید به راحتی در بسته بندی شیشه ای خود همراه با توپ قرار گرفته و به راختی در هر فضای مورد نظری برای جا به جایی جای خواهد گرفت.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر توپ بست وی از نوع PVC وینیل بوده که دارای کیفیت معمولی می باشد. این بدنه می تواند دمای آب را تا حدودی تحمل کرده و در صورت آسیب دیدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس ترمیم شود. این ویژگی موجب می شود تا امکان استفاده چندینو چند باره از این استخر بادی ساده داشته باشید. همانطور که در قسمت طراحی بدنه ذکر شد انعطاف بدنه این محصول به دلیل ضخامت و وزن کم بالا بوده تا در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن باشد. البته ساک حمل آن نیز به علاوه استخر قابلیت نگهداری 75 عدد توپ کوچک رنگی را در خود داشته و با این وجود حجم کلی آن به اندازه ای بوده که به راحتی توسط دست و یا هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

استخر توپ گرد بست وی تنها در یک ابعاد مشخص که معادل (قطر: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده تولید شده و شامل حالت راه اندازی شده بدنه می شود. این ابعاد تمام قسمت های بدنه را در بر گرفته اما ابعاد قسمت داخلی مقداری کمتر از ابعاد کلی خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر می باشد بنابراین عمق مفید آن حدود 5 سانتی متر کمتر خواهد بود. عمقی که قادر است تا مقدار 140 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این مقدار حجم 90 درصدی بدنه را شامل شود. این استخر وزن 900 گرمی داشته که وزنی بسیار سبک برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می توان از کوچکترین پمپ های بادی دستی مخصوص محصولات بادی نیز استفاده کرد. همراه این کالا هیچ نوع پمپ بادی قرار داده نشده برای تهیه پمپ باد می توان به فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام به خرید کرد. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه های بادی روی بدنه نازل پمپ باد را به آن ها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول بادی تا زمانی ادامه پیدا کند که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. یکی از راه های مراقبت و نگهداری از این استخر بادی جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه می باشد. همچنین باید از داشتن حرکات پرشی روی بدنه خودداری کرده و همیشه به مقدار استاندارد آن را باد زد.

جمع بندی

استخر توپ بادی گرد بست وی همراه با 75 عدد توپ رنگی کوچک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات توپی و حتی آبی کودکان بوده که توسط یک ساک حمل مخصوص قابل حمل و استفاده در هر مکان مورد نظری می باشد. این استخر وزن و حجم بسیار مناسبی داشته و در کمترین زمان ممکن توسط کوچکترین پمپ های باد نیز قابل راه اندازی خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر از سوی شرکت اینتکس بوده و قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر 3 تا 6 سال
 قابلیت حمل و راه اندازی آسوده
قابل استفاده به عنوان استخر آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...