استخر بادی بزرگ Pooh

intex 57136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ Pooh با سرسره محصولی از اینتکس می باشد که دارای ابعاد و وزن مناسبی می باشد تا بتوان آن را به سادگی در هر محلی نصب کرد. این کالا با طراحی فوق العاده زیبای خود ابزار مناسبی برای دور کردن ابزار های دیجیتالی از کودکان بالای دو سال می باشد که راحتی و امنیت خاطر را برای والدین فراهم می کند. استخر بادی بزرگ Pooh دارای یک فواره آب در قسمت پشتی می باشد که با نصب شلنگ می توانید از آن بهره ببرید.

استخر بادی بزرگ Pooh محصولی فوق العاده برای بازی ها و تفریحات آبی کودکانتان می باشد که از کیفیت فوق العاده مطلوبی بهره مند است. این استخر بادی از رنگ بندی خوبی ساخته شده تا برای کودک چشم نواز باشد به علاوه تمامی شخصیت های کارتون Pooh بر روی بدنه این استخر نقش بسته اند که باعث چشم نوازی آن شده است. جنس بدنه این استخر به صورت کامل از PVC می باشد و طول عمر بالایی دارد، در برخی قسمت ها نیز از نوع دو لایه این ماده استفاده شده تا بر اثر ضربه و فشار های فزیکی ایجاد شده بر روی آن از جانب کودکان مقاوت بیشتری داشته باشد. در بسته بندی این استخر، چند عدد توپ و حلقه بادی استاندارد بدون پلیسه اینتکس نیز قرار گرفته که می تواند موجب افزایش رضایت کودکان از استخر بادی بزرگ Pooh باشد.

استخر بادی بزرگ Pooh

دلیل اینکه به این استخر بادی ، استخر بادی طرح پو گفته می شود که در بدنه استخر و بخش های مختلف آن ، انیشیمن حیوانات کارتون پو نقش بسته است و برای همین با این نام شناخته می شود . پو یکی از کارتون های بی نظیر کودکان است که بسیاری از کودکان این شخصیت را می شناسند و به آن علاقه دارند ، برای همین است که شرکت اینتکس برای ساخت محصول فوق از این طراحی فوق العاده دوست داشتنی استفاده کرده است . حتی تنوع این استخر ها بسیار زیاد است و شما می توانید چند مدل دیگر از استخر های بادی را در فروشگاه اینتکس مشاهده کنید که طراحی آن ها برگرفته از این انیمیشن بسیار زیباست . استخر بادی فوق بسیار شبیه به یک پارک آبی ساخته شده است و بازی های مختلف در داخل استخر ، دقیقا بیانگر همین موضوع است . ابعاد این استخر را می توانید در بخش ابعاد و مشخصات به صورت دقیق بررسی کنید .

معمولا به استخر های بادی که دارای سرسره باشند و بازی های زیادی در داخل آن گنجانده شود ، استخر بادی طرح پو گفته می شود . جذابیت این استخر در آن جایی قرار داده شده است که شرکت اینتکس آن را به صورت دو بخشی تولید کرده ست و استخر تبدیل به دو استخر کوچک تر شده و در وسط آن دو یک سرسره بزرگ قرار داده شده است که می تواند بازی های بیشتری را برای کودکان داشته باشد . یک نکته در این رابطه وجود دارد و آن هم این است که سرسره بادی موجود در این استخر بادی ، کیفیتی بالا داشته و برای همین کودکانی که سن بالاتر و وزن بیشتری دارند نیز باز هم می توانند از سرسره استفاده کنند ، بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید . ساختار بزرگ استخر ، می تواند شرایط را برای استفاده چند کودک فراهم کند . 

استخر بادی بزرگ pooh

استخر بادی بزرگ pooh با سرسره یکی دیگر از سری استخر های بادی با اسباب بازی سرخود و همچنین چند منظوره بوده که تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان و خردسالان می باشد. محصولی با کیفیت بدنه مناسب و مقاوم برای استفاده در فضای مختلف و همچنین طراحی بدنه جذاب و کودک پسندانه که مورد علاقه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این کالا با داشتن ویژگی های تفریحی موجود در خود توانسته به یکی از مفرح ترین استخر های بادی کم عمق تبدیل شود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این استخر بادی طرح دار به صورت بیضی شکل بوده که شامل دو استخر بادی به هم متصل شده می باشد. استخر هایی که از دو سایز مختلف بهره برده و به یکدیگر متصل می باشند. بین این دو استخر بادی یک سرسره بادی بزرگ با تحمل وزن بالا قرار داده شده که به صورت همزمان برای استفاده یک نفر مناسب خواهد بود. این سرسره بادی در واقع وسیله ای برای جا به جا شدن از استخر کوچک به استخر بزرگ می باشد. اما در لبه استخر کوچک یک دیواره بادی طرح دار قرار داده شده که یک حفره کوچک به عنوان پنجره داشته و یک اهرم برای بازی حلقه بر روی آن تعبیه شده است. همچنین در کنار این دیواره بادی یک درختچه بادی نیز بر روی لبه استخر قرار داده شده که یک آبپاش در درون خود دارد. آبپاشی که تنها باید یک شلنگ آب از خارج بدنه به آن متصل شده تا آب را به صورت فوران شده به داخل استخر هدایت کند. اما در قسمت استخر بزرگتر نیز یک سایه بان بادی سرخود با طرح رنگین کمان تعبیه شده که به زیبایی این محصول افزوده است. کف این استخر از نوع ساده بوده که طراحی pooh نیز در این قسمت پیاده سازی شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه برای این استخر بادی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا که باید در فضای باز نیز استفاده شود. از همین رو بدنه این کالا ساخته شده از نوع پلاستیک PVC با روکش تمام طرح چرم بوده که از ضخامت بالایی نیز برخوردار می باشد. بدنه ای با مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین فشار و دمای متفاوت آب که خیال مصرف کننده را بابت استفاده در فضای باز بخصوص زیر نور مستقیم آفتاب حفظ می کند. گفتنی است که این بدنه در قسمت لبه از لحاظ مقاومت بیشتر کار شده تا در صورت نشستن بر روی این قسمت از استخر آسیبی به آن وارد نشود.

ابعاد و وزن

ابعاد استخر بادی طرح پو معادل (طول: 282 سانتی متر ، عرض: 173 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که می تواند تا چند کودک را به صورت همزمان در خود برای تفریحات آبی و یا توپی جای دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جای زیادی را از مصرف کننده نخواهد گرفت. گرچه استفاده از این محصول بیشتر در فضای باز صورت گرفته و از لحاظ جایگیری مشکلی نخواهیم داشت. اما ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا بالاتری قسمت بدنه بوده و ارتفاع خود استخر و یا قسمت نگهدارنده به 10 الی 15 سانتی متر می رسد. علاوه بر این طبق این ابعاد ظرفیت آب استخر نیز به 314 لیتر رسیده که ظرفیت آبی مناسب برای تفریحات آبی خواهد بود.

نحوه راه اندازی

راه اندازی این استخر بادی تفریحی کودک ب  خلاف ابعاد خود بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس باید با توجه به اندازه دریچه های بادی که بر روی بدنه این استخر قرار داده شده نازل پمپ باد مربوطه را به آنها متصل نمود و شروع به باد زدن کرد. باد زدن این استخر بادی را باید تا زمانی ادامه دهیم که حالت و شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین برای جمع کردن بدنه نیز بهتر است توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند باد آن را خالی کرد تا زمان کمتری از مصرف کننده بگیرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

راه های مختلفی برای نگهداری و مراقبت از این استخر بادی وجود دارد که از آسیب رسدن به آن به خوبی جلوگیری می کند. اما بهترین راه های مراقبت از این کالا دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین اتنجام ندادن هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. البته قسمت های لبه از مقاومت بیشتری برای نشستن برخوردار می باشد ولی برای پرش مناسب نخواهد بود. علاوه بر این محل راه اندازی و نوع استفاده از این محصول نیز می تواند در حفاظت از آن در برابر اتفاقات ناگهانی موثر باشد.

جمع بندی

استخر بادی کودک با طرح pooh یکی از جذاب ترین استخر های بادی چند منظوره برای سنین کودکان و خردسالان بوده که از کیفیت بدنه مناسب و طراحی کودک پسندانه بهره مند است. کالایی که می تواند وسیله ای بسیار مناسب برای تفریحات آبی و توپی فرزندان شما در فضای بسته و همچنین فضای باز در فصول گرما باشد. این کالا توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی
ظرفیت 314 لیتر
طول 282 سانتی متر
عرض 173 سانتی متر
ارتفاع 107 سانتی متر
جنس رویه PVC دو لایه
جنس بخش کناری PVC دو لایه
جنس کف PVC
پمپ
نوع پمپ -
وزن 6 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج رنگین کمان
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، حلقه بادی، توپ بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...