استخر بادی بزرگ کودک با بدنه طرح دار

77650

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ کودک با بدنه طرح دار از سری استخر های بادی با ابعاد و ظرفیت آب بالا برای استفاده تمامی سنین بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح دار و طرح چرم می باشد. این بدنه مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای مختلف آب داشته و به دلیل داشتن ساختار بدنه دو لایه قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. استخری که نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز کاربرد خواهد داشت. این محصول از یک دریچه مخصوص تخلیه آب نیز بهره مند بوده تا به راحتی آب درون استخر را تخلیه کرد. گفتنی است که وزن بالای این استخر نیز نشان دهنده کیفیت و ضخامت بدنه بوده تا اطمینان بالایی از استفاده این استخر بادی اینتکس بخصوص در فضای باز داشته باشید.

استخر بادی بزرگ کودک با بدنه طرح دار

معمولا خریداران پس از مشاهده و مطالعه نام استخر بادی کودک ، این فکر را خواهند کرد که استخر بادی در سایز و ابعاد کوچکی ساخته شده است ، ولی اصلا اینچنین نبوده و چه بسا استخر های بادی مناسب برای کودکانی ساخته شده است که از ابعاد فوق العاده بزرگی برخوردار است . از این رو حتی کودکان می توانند به همراه بزرگسالان بازی کرده و تفریحات آبی بی نظیری را داشته باشند . به طور مثال استخر بادی بزرگ کودک با بدنه طرح دار فوق دارای طول 305 سانتی متر است ، یعنی طول آن حتی از سه متر هم بیشتر است ، این در حالی است که استخر بادی مستطیلی شکل فوق عرض 183 سانتی متری دارد که می توان گفت ، عرض آن نیز بسیار بزرگ است . بنابراین می توان گفت که مساحت استخر فوق بزرگ بوده و مناسب برای آن دسته از افرادی خواهد بود که دوست دارند استخر های سایز بزرگ داشته باشند . 

اگر یک مقایسه کلی میان استخر بادی بزرگ کودک با بدنه طرح دار با سایر استخر های بادی از نظر ارتفاع و عمق داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این استخر می تواند یک گزینه برتر و فوق العاده برای شما باشد ، زیرا ارتفاع آن از بسیاری از استخر های دیگر بیشتر است . این استخر در واقع ارتفاعی 60 سانتی متری دارد و برای همین مناسب برای تمامی رده های سنی خواهد بود . حتی کودکان می توانند تا حدودی در داخل این استخر بادی شنا کرده و دست و پا بزنند . همچنین اگر در حالت ایستاده باشند ، اب تا کمر آن ها خواهد رسید . توصیه می شود که کودکان بالای 5 سال از این استخر بادی استفاده کنند و برای کودکان خردسال تر بهتر است که به دنبال استخر های بادی دیگر در فروشگاه اینتکس باشید .

استخر بادی بزرگ کودک با بدنه طرح دار از نمونه های جدی تولیده شده که برای تمامی سنین مناسب است. این محصول با بدنه ای جذاب و مقاوم توانسته در زمان کوتاهی به رضایمندی بالایی در میان مشتریان دست یابد. این استخر بادی کودک پرتابل با سهولت حمل و نقل و راه اندازی جهت استفاده در سفر یکی از مناسب ترین انتخاب ها می باشد. در این بخش قصد داریم به نقد و بررسی ساختار کلی این محصول بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید کالای متفاوت را دارید تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی زیبای این محصول توانسته در مدت زمان کوتاهی به رضایت کودکان دست یابد. بدنه ساده و در عین حال ارامش بخش محصول از جمله دلایل استقبال کودکان از این کالا عنوان می شود. زیرا در مورد محصولات مرتبط با کودکان توجه به علایق ان ها در کنار استاندار های موجود برای حفاظت از ان ها دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. ساختار سه لایه این محصول از رنگ سفید تولید شده که بر روی ان طرح های فانتزی زیبایی به چشم می خورد. سه لایه بودن بدنه محول موجب نرمی بالای ان شده تا کودکان برای استراحت به دیواره ها تکیه دهند. البته دیواره های داخلی محصول کاملا ابی رنگ بدون طرح بوده و کف محصول سفید رنگ تولید می شود. جهت راحتی استفاده از این محصول در کف اب دریچه جهت تخلیه اب تعبیه شده است.

جنس بدنه

این محصول از بدنه با جنس pvc طرح چرم تولید می شود. زیرا توجه به مرغوبیت جنس بدنه موجب طول عمر بالای ان و در نتیجه فروش بیشتر محصول در بازارهای مختلف خواهد شد. این جنس در برابر تابش مستقیم نور خورشید دچار فرسایش و پوسیدگی نشده و در برابر تغییرات شرایط جوی و دماهای مختلف اب بسیار مقاوم باقی خواهد ماند. به همین دلیل مصرف کنندگان در مقابل هزینه پرداختی یک کالای درجه یک را دریافت می کنند. جنس دیواره های داخلی محصول از pvc طرح چرم بوده تا ماندگاری بسیار بالایی دارد. توجه داشته باشید کف محصول از نوع pvc دو لایه با قابلیت باد شدن بوده تا نرمی و راحتی کودکان در هنگام بازی  را مهیا سازد.

ابعاد و وزن

این استخر بادی کودک محصولی مستطیل شکل بوده که دارای طولی معادل 305 سانتی متر و عرضی برابر 183 سانتی متر بوده به همین دلیل برای استفاده تمامی افراد در سنین مختلف توصیه می شود. این محصول ارتفاعی بالغ بر 60 سانتی متر داشته و به راحتی تا ارتفاع 50 سانتی متری ان می توانید اب گیری را انجام دهید. این استخر بادی دارای وزنی در حدود 10 کیلوگرم بوده که سهولت حمل و نقل محصول را در پی دارد. البته این وزن کم ابی با حجم 980 لیتر را می تواند تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این استخر بادی دارای چهار دریچه باد کاملا مجزا است. محصول دارای سه طبقه بوده و بخش کف ان نیز بادشو می باشد. شما بعد از ان که محصول را از بسته بندی خود خارج نمودید ان را در فضای مسطحی پهن کنید. با استفاده از پمپ باد دستی و یا پمپ باد برقی و در کمتر از 3 دقیقه به کمک این دریچه می توانید محصول را راه اندازی کنید. برای حفظ طول عمر بالای کالا از دژوارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان اجتناب کنید.. در صورت اسیب بدنه می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات این اسیب را برطرف ساخته و یا محصول را به نمایندگی مجاز اینتکس ارسال نمایید.

جمع بندی

استخر بادی بزرگ کودک با بدنه طرح دار یکی از زیباترین نمونه های تولیدی بوده که با توجه به ویژگی های عالی برای استفاده در فضای باز و سفر یکی از مناسب ترین محصولات می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول خاص را خریداری کنید.

نوع مستطیلی
 طول 305 سانتي متر
 عرض 183 سانتي متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 ظرفیت 980 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمامی سنین
 دارای بدنه طراحی شده
 دارای دریچه تخلیه آب
 دارای کف بادی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...