استخر بادی با طرح لاک پشت

intex 57410

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح لاک پشت از کودک پسند ترین استخر های کوچک بوده که در اشکال انواع حیوانات تولید شده اند. این استخر بادی در واقع ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که به خوبی در برابر آب و هوا مقاومت می کند. اما یکی از پر کزیت ترین قسمت های این استخر داشتن سایه بان PVC سرخود بوده که باعث استفاده از این محصول در فضای باز می شود.

استخر بادی کودک با طرح لاک پشت ، همراه با سایبان ، طراحی بسیار زیبا و شکیل ، مناسب با سلیقه کودکان ، کف باد شو ، رنگ سبز ، محصول شرکت اینتکس ، همراه با پمپ باد و برچسب رایگان ، دارای 4 مخزن باد ، مناسب برای استفاده در حیاط منزل برای تفریح وسرگرمی کودکان این استخر بادی یکی از بهترین محصولات ممکن برای فصل تابستان می باشد که مهمترین دلیل آن هم سایبان آن است. . این استخر بسیار سبک و قابل حمل می باشد به طوری که آن را توانید به هر جایی ببرید. برای خرید آن با شماره تلفن های دفتر اینتکس تماس حاصل فرمایید

استخر بادی با طرح لاک پشت

یکی از تفریحاتی که خصوصا در فصول گرم سال برای کودکان بسیار جذاب است ، استفاده از استخر های بادی می باشد که قطعا کودکان را بسیار شاد و خوشحال خواهد کرد. در همین راستا نیز استخر هایی با طرح ها و ظاهر های گوناگون و هم چنین با ارائه امکانات مختلف به بازار ارائه شده اند که یکی از محصولات زیبا در این دسته بندی ، استخر بادی با طرح لاک پشت می باشد که سعی داریم تا در این مقاله به بررسی کامل و جامع ان پرداخته و برای خرید هوشمندانه شما ، بهترین راهنمایی را در اختیارتان بگذاریم...

نوع طراحی و ساختار محصول

شیوه طراحی استخر بادی با طرح لاک پشت است که باعث شده تا این کالا کاملا محبوب و پر فروش شود. در واقع باید به این مسئله اشاره کنیم که بهره مندی از یک طرح و نقش فوق العاده باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن دست به انتخاب این محصول بزنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شکل اصلی بخش مرکزی این استخر دقیقا طراحی شده با استفاده از طرح لاک پشت می باشد. طراحی دقیق پاها و سر و گردن این لاک پشت و هم چنین رنگ های شاد استفاده شده در این محصول است که باعث شده تا شما با دیدن این محصول مجذوب ان شوید. در خصوص رنگ های استفاده شده در این محصول باید عنوان کنیم که رنگ بنفش ، سبز ، نارنجی و زرد تشکیل دهنده بخش های اصلی این محصول می باشند که قطعا در روحیه کودک شما بسیار اثر گذار خواهد بود. هم چنین باید به ساختار گرد بخش داخلی این استخر هم اشاره کنیم که به زیباترین شکل ممکن صورت گرفته است. علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد سایه بان نیز می باشد که متصل به بدنه این استخر بوده و به صورت منحنی بر روی فضای اصلی این محصول قرار گرفته است که رنگ ان نیز به صورت یکدست سبز می باشد. تمامی این موارد نشان از خلاقیت شرکت تولید کننده این محصول دارد که یک استخر خلاقانه و جذاب را برای سنین کودکان به بازار عرضه کرده است.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت هم در کنار زیبایی این محصول نکته بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید توجه ویژه ای به ان کرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول تولید شده از رویه ای با جنس PVC می باشد. این جنس البته بخش های کناری و همین طور کف این استخر را هم پوشش داده است. در خصوص جنس PVC هم می توانیم عنوان کنیم که یکی از رایج ترین جنس ها در بین محصولات بادی بوده و با بهره مندی از یک ضخامت عالی و هم چنین کیفیت خوب به بازار عرضه شده است. هم چنین بهره مندی از تحمل وزن بالای این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که باید به ان اشاره کنیم زیرا بخش زیرین و کف این استخر به صورت دو لایه طراحی شده است.

ظرفیت و ابعاد

بحث ظرفیت و ابعاد این محصول هم مسئله مهم دیگری است که باید ان را هم در هنگام خرید در نظر گرفت. در همین راستا نیز باید در ابتدا عنوان کنیم که این محصول برای سنین زیر سه سال مناسب می باشد . علاوه بر این ها این کالا تنها دارای 4 کیلو گرم وزن است که به راحتی قادر خواهید بود تا ان را حمل و نقل نموده و از ان در هر فضایی استفاده کنید. هم چنین مسئله مهم دیگر هم در خصوص این استخر به ظرفیت اب داخلی این محصول تعلق می گیرد که دارای طرفیت داخلی 70 لیتر خواهد بود. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ابعاد این استخر ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 145 سانتی متر و ارتفاع : 104 سانتی متر ) است که یک ابعاد استاندارد به شمار خواهد رفت.

جمع بندی

استخر بادی با طرح لاک پشت یک محصول زیبا برای خردسالان و کودکان است که دارای سایه بان بادی بوده و با بهره گیری از کیفیت و جنس عالی ، طرح جذاب و همین طور امکانات خوب به بازار عرضه شده است که نمایندگی محصولات بادی ان را با قیمت عالی در اختیار مشتریان قرار داده است.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 70 لیتر
طول 180 سانتی متر
عرض 145 سانتی متر
ارتفاع 104 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 دارای سایه بان PVC
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...