استخر بادی با طرح سه بعدی کودک

KB051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,840,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با طرح سه بعدی کودک از سری استخر های بادی متفاوت از نظر طراحی داخل بدنه نسبت به بسیاری از استخر های بادی مستطیلی بوده که از کیفیت مناسبی برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته برخوردار می باشد. این استخر ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که دارای ضخامت بسیار مناسبی می باشد. بدنه ای که در برابر دمای مختلف آب نیز مقاومت قابل قبولی خواهد داشت. این استخر دارای یک دریچه تخلیه آب بوده امکان تخلیه آب را به راحتی فراه می سازد. این استخر از نظر ابعاد و ظرفیت آب گزینه مناسبی برای استفاده سنین مختلف از جمله کودکان خواهد بود. در کنار این استخر بادی یک عینک مخصوص نیز قرار داده شده برای کودکان قابل استفاده خواهد بود.

استخر بادی با طرح سه بعدی کودک یک ایده خلاقانه برای ساخت استخر بادی می باشد ، برای اینکه طرح هایی که بر روی بدنه به خصوص بدنه داخلی استخر در نظر گرفته شده است به صورت سه بعدی بوده و می تواند برجسته دیده شود . ولی برای اینکه کودکان بتوانند به راحتی این طراحی سه بعدی را مشاهده کنند ، باید در ابتدا داخل استخر را به طور کامل پر کنند و سپس از عینکی که در کنار استخر قرار داده شده است ، استفاده کنند و با زدن آن بر روی چشم های خود ، می توانند آبزیان و ماهی هایی که در کف استخر نقش بسته بند را به صورت برجسته ببینند و از دیدن این فضا لذت ببرند . بدون شک حتی بزرگسالان نیز دوست دارند که چنین منظره زیبا و خاصی را مشاهده کنند . البته که شرایط برای استفاده رده سنی بزرگسال نیز فراهم بوده و استخر بادی به دلیل اینکه طول بالای 261 سانتی متری با عرض 175 سانتی متری دارد ، می تواند برای سنین بزرگسال نیز قابل استفاده باشد .

ارتفاع استخر بادی 46 سانتی متر است و یک ارتفاع خوبی برای کودکان است و حتی آن ها می توانند با عینک به راحتی به زیر آب رفته و از دیدن منظره های سه بعدی نهایت لذت را ببرند . شیرجه زدن و پشتک زدن در استخر بادی ممنوع است و می تواند خطرناک باشد ، به همین دلیل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . با توجه به طول و عرض زیاد استخر و همچنین عمق خوب آن ، می توان انتظار ظرفیت 795 لیتری از استخر بادی داشته باشید تا به طور کامل پر شود . به دلیل بزرگ بودن این استخر بادی و ظرفیتی که اشاره شد ، برای محصول یک دریچه تخلیه آب در نظر گرفته شده است که شما بتوانید راحت تر آب داخل استخر را تخلیه کنید . معمولا استخر های بادی سایز بزرگ دارای دریچه تخلیه آب هستند و سایر محصولات اینتکس این ویژگی را ندارند .

استخر بادی با طرح سه بعدی کودک کد محصول : KB051 استخر بادی با طرح سه بعدی کودک یکی از زیبا ترین و بزرگ ترین استخر های بادی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای رده سنی کودکان طراحی شده است . استخر های بادی با توجه به طراحی بسیار خوبی که دارند می توانند مقداری آب را در داخل خود نگه دارند تا کودکان به بازی و تفریح بپردازند . استخر های بادی بسته بندی بسیار کوچکی دارند به همین دلیل به راحتی می توان محصول را نگهداری کرد ، اما با باد شدن می توان استخری بسیار بزرگ و ایده آل داشت . در این مطلب قصد داریم تا نوع طراحی استخر ، جنس محصول ، نحوه استفاده و راه اندازی ، تعمیرات و ... محصول را در قالب نقد و بررسی برای شما عزیزان شرح دهیم ، پس اگر قصد خرید استخر بادی با طرح سه بعدی کودک دارید ، در ادامه همراه ما باشید .

یکی از پر طرفدار ترین و البته مقاوم ترین نوع استخر استخر های مستطیلی می باشد ، اغلب استخرهای بادی بزرگ طراحی گرد یا مستطیلی دارند ، این استخر نیز یکی از مقاوم ترین استخر های بادی فروشگاه اینتکس است که می توانید در محیط های باز حتی به صورت دائم از استخر استفاده کنید . طراحی استخر بادی با طرح سه بعدی کودک به صورت دو لایه بوده یعنی دیواره های آن از دولایه بادی قرار گرفته بر روی هم تشکیل شده است ، به همین دلیل نیز دو مخزن و دو دریچه باد برای آن تعبیه شده است که می توانید با کمک پمپ باد دستی یا برقی به سرعت محصول را راه اندازی کنید ، اما توصیه فروشگاه اینتکس این است که برای راه اندازی استخر های بادی از پمپ های باد دستی استفاده نمایید . دیواره بیرونی این استخر ساده است ، اما دیواره ها و کف داخل استخر به صورت طرحدار ساخته شده است ، طرح های انواع ماهی ، لاکپشت و موجودات دریایی باعث شده است تا محصول بسیار جذاب شود .

اما نکته قابل توجه در چاپ اشکال این است که طرح آن به صورت سه بعدی طراحی شده است ، در کنار محصول عینک مخصوص تصاویر سه بعدی قرار دارد که کودک می تواند با زدن آن به چشم خود ، طرح حیوانات را به صورت برجسته و واقعی مشاهده کند . این ویژگی ها استخر بادی را به استخری منحصر به فرد تبدیل کرده است زیرا کمتر استخر بادی طراحی سه بعدی دارد . عینک مخصوص این استخر بادی کاملا ضد اب بوده و کودک می تواند آن را به آب بزند و سرش را به داخل استخر فرو کند . برای ساخت استخر بادی با طرح سه بعدی کودک از جنس پی وی سی طرح چرم استفاده شده است .

پی وی سی ها در واقع همان وینیل ضد آب و ضد حساسیتی است که از مواد اولیه غیر شیمیایی با خاصیت لاستیکی ساخته شده اند ، به همین دلیل هیچگونه حساسیتی برای پوست ایجاد نخواهد کرد . شما می توانید از استخر بادی خود به صورت دائم حتی استفاده نمایید زیرا آب هیچ آسیبی به استخر وارد نمی کند ، از سوی دیگر این جنس در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است ، به همین دلیل استفاده از استخر در محیط های خارج از خانه نیز بلامانع است ، اما بهترین حالت این است که اگر استخر بادی را در بر روی زمین های زبری چون آسفالت استفاده می کنید از زیرانداز استفاده نمایید .

استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند ، پس اگر استخر شما دچار آسیب دیدگی و پارگی های جزئی شد نگران نباشید ، برچسب های تعمیراتی مخصوص استخر ، می تواند با پوشش دادن قسمت های پاره شده ، مانع از خروج باد شود . با توجه به ویژگی ها و مزایایی که در رابطه با استخر بادی اینتکس با طرح سه بعدی کودک گفته شد ، می توان این استخر را بهترین گزینه برای استفاده کودکان و حتی بزرگسالان دانست ، پس با خرید این استخر ، شما نیز به همراه فرزندانتان به بازی و تفریحات آبی بپردازید .

نوع مستطیلی
 طول 261 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت 795 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها دارای طراحی داخلی سه بعدی
 دارای ساختار بدنه دو لایه
 مناسب سنین کودکان و بزرگسالان
 دارای دریچه تخلیه آب
 دارای عینک شنا کودک
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...