استخر بادی ایزی ست کودک با آبپاش

bestway 67502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست کودک با آبپاش یکی از نمونه های متفاوت استخر ایزی ست بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود. به همین دلیل توانسته در کمترین زمان ممکن به محبوبیت بالایی دست یابد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی استفاده شده که طول عمری فوق العاده زیاد و انعطاف پذیری بالایی دارد. به همین دلیل می توانید از این محصول با اسودگی خاطر در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی و یا دمای مختلف اب تاثیری بر دوام محصول ندارد. این محصول دارای بدنه ای ابی رنگ بوده که لبه بالایی ان بنفش می باشد. بر روی بدنه این محصول تصویر فانتزی زیبایی از هشت پا وجود داشته به زیبایی ان می افزاید. بر روی لبه بالایی محصول یک عروسک بادی سرخود با طرح هشت پا وجود داشته که در واقع ابپاش بادی سرخود محصول به شمار می رود. این محصول دارای امکان راه اندازی اتوماتیک و  وزنی کم بوده به همین دلیل یک همراه مناسب برای استفاده در زمان سفر است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

اگر به دنبال استخری با دوام خوب هستید که کودکان بتوانند سال های طولانی از آن استفاده کنند، بدون شک استخر های ایزی ستی مانند استخر بادی ایزی ست کودک با آبپاش بست وی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد . استخر های ایزی ست همچنین به سختی آسیب می بینند و اگر آسیب ببینند، کاملا ارزش آن را دارد که محصول را تعمیر کرده و دوباره در دسترس کودکان قرار دهید تا با آن بازی های شاد و مفرحی داشته باشند . تعمیر کردن استخر بادی ایزی ست توسط فروشگاه اینتکس نیز صورت می گیرد و شما می توانید آپارات استخر را به صورت تخصصی به فروشگاه تهران اینتکس بسپارید . البته خودتان نیز می توانید با برچسب تعمیرات ، سوراخ های جزئی که ممکن است بر روی بدنه استخر بادی نقش ببندد را پنچرگیری کنید تا کودکان به مانند روز اول از استخر بادی استفاده کنند . 

از ویژگی های بارز استخر بادی ایزی ست علاوه بر استحکام و دوام بالایی که دارد می توانیم به بدنه غیر بادی آن اشاره کنیم که باعث شده تا قطر داخلی استخر بیشتر شود. بنابراین کودکان نیز فضای مفیدی را برای آب تنی و آب بازی در استخر خواهند داشت . به طور مثال قطر این استخر بادی ایزی ست 152 سانتی متر است که قطر مفیدی بوده و فضای خوبی در دسترس کودکان قرار خواهد گرفت . همچنین این موضوع باعث می شود که گنجایش آب استخر بادی نیز بیشتر از همیشه شود . با در نظر داشتن عمق 38 سانتی متری در این استخر، ظرفیت آب آن به 477 لیتر می رسد که ظرفیت بالایی برای استخر خواهد بود . دیواره های استخر به خوبی می توانند وزن این حجم از اب را تحمل کند. اگرچه استخر فوق دارای طراحی ایزی ست می باشد ولی وزن آن 2.3 کیلوگرم بوده که وزن سبکی برای محصول خواهد بود.

استخر بادی ایزی ست کودک با آبپاش

استخر بادی ایزی ست کودک با آبپاش یکی از محصولات فوق العاده جذاب و مهیجی است که خصوصیات منحصر به فردی را دارا می باشد و به همین دلیل هم می توانید با مشاهده خصوصیات کامل این محصول ان را یک کالای کامل در نظر بگیرید. در همین خصوص نیز ما قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را نقد و بررسی کرده و سعی کنیم تا با بررسی تمام نقاط این کالا شما را قبل از خرید با ان به صورت کامل اشنا سازیم پس ما را دنبال نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مهمی که این کالا دارا می باشد ظاهر شیک و جذاب ان است که سبب شده تا با بسیاری از محصولات مشابه و استخر های ایزی ست دیگر فرق کرده و یک کالای تمام عیار را خریداری نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که اگر بخواهیم در گام اول ساختار اصلی این محصول را مورد بررسی قرار دهیم لاید عنوانکرد که این محصول ظاهری گرد را در اختیار دارد که از این نظر با نود درصد استخر های ایزی ست هم سو می باشد. بر روی بدنه اصلی این محصول شما می توانید طرح خرچنک و اره ماهی را مشاهده نمایید که به زیبایی هر چه تمام تر و با کیفیت بالا بر روی این استخر نقش بسته اند. هم چنین رنگ این قسمت نیز به صورت یکدست ابی بوده و لبه اصلی و بادی این محصول نیز از رنگ بنفش شکل گرفته است. علاوه بر این ها شما می توانید تکه های مختلف این استخر را هم مشاهده نمایید زیرا خط تولید این کالا بر روی بدنه ان قابل رویت می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول دارا بودن یک عدد خرچنگ بادی بر روی خود استخر می باشد که به صورت مجزا بوده و ابپاش این محصول نیز می باشد که از ویژگی های خوب طراحی این کالا بوده و رنگ و طراحی جذابی را هم دارا می باشد.

جنس بدنه

این کالا بدنه ای از جنس PVC برزنتی را دارا می باشد که یکی از مقاوم ترین محصولات از این نظر بوده و با خیال راحت و اطمینان خاطر بالا می توانید این محصول را خریداری نمایید. هم چنین این جنس ضخامت خوبی را هم دارا می باشد که قطعا به سادگی دچار اسیب نشده و تنها در صورتی که موارد ایمنی مهم را رعایت نکنید اسیب خواهد دید که در صورت این موارد هم در انتهای این مطلب قطعا صحبت خواهیم کرد تا با اگاهی کامل این محصول را خریداری نمایید.

ابعاد و وزن

ابعاد این محصول هم نکته مهم دیگری است که در هنگام خرید بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای قطر 152 سانتی متر و ارتفاع 38 سانتی متر می باشد که ابعاد مناسبی برای کودکان و نوجوانان بوده و از ایمنی لازم هم به دلیل داشتن ارتفاع مناسب برخوردار می باشد. علاوه بر این ها ظرفیت اب این محصول نیز 477 لیتر بوده و وزن کلی این محصول هم 2.3 کیلو گرم می باشد که از ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول قابلیت راه اندازی اتوماتیک را دارا می باشد اما باید برای انجام این کار شما یک عدد پمپ باد را به صورت جداگانه خریداری نمایید. پس از خریداری نمودن این پمپ باد حال شما تنها می بایست سعی کنید تا بخش بالایی و لبه اصلی این محصول را باد کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این کالا را در اختیار داشته باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بخش اصلی دیگر این استخر نیز به صورت اماده می باشد و تنها با پر کردن اب داخلی این محصول خود به صورت اماده باز شده و ایجاد می گردد که نیاز به باد کردن نخواهد داشت. هم چنین مراقبت از این محصول هم که در قسمت های قبل به ان اشاره کردیم کاری اسان خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که شما تنها می بایست اشیا نوک تیز را از کنار بدنه اصلی این کالا دور کرده و از پریدن و جامپینگ بر روی بخش های مختلف این محصول نیز بپرهیزید که همین عامل سبب می شود تا این محصول دچار اسیب نگردد.

جمع بندی

استخر بادی ایزی ست کودک با آبپاش یک محصول کامل و جامع برای کودکان بالای دو سال می باشد که یک تفریح ابی جذاب را برای او به ارمغان می اورد. این محصول هم چنین دارای ابپاش سرخود هم می باشد که از مزایای خوب این استخر به شمار می رود. شما نیز می توانید هماکنون این کالا را با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب477 ليتر
قطر152 سانتي متر
ارتفاع38 سانتي متر
وزن2.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپ-----
درپوش
برچسب تعمیرات
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
قابلیت راه اندازی خودکار (اتوماتیک)
داراي آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهدفترچه آموزشي، بسته تعميرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...