قایق بادی کایاک دو نفره Sea Eagle

Sea Eagle-P2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره Sea Eagle یکی دیگر از قایق های با کیفیتی است که شرکت Sea Eagle با مد نظر قرار دادن نیاز های مشتریان خود ان را به تازگی روانه بازار کرده است. این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که مناسب برای استفاده و تفریح دو نفر بزرگسال به صورت هم زمان بوده و با تحمل وزن بالایی که دارد هیچ گونه جای نگرانی را برای شما باقی نمی گذارد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا طراحی شکیل و زیبایی را دارا می باشد که در بخش جلو و عقب خود نیز دارای طناب نجات بوده و در صورت بروز حادثه می توانید از این بخش هم استفاده نمایید. هم چنین در کنار این قایق بادی دو عدد پارو هم قرار گرفته شده است که می توانید با خیال راحت از ان ها هم استفاده کرده و از خرید جداگانه ان ها بی نیاز باشید. هم چنین این محصول دارای یک عدد پمپ باد دستی و همین طور یک عدد کوله پشتی هم می باشد که می توانید به راحتی این قایق را در داخل ان جا داده و با خود حمل نمایید که از ویژگی های خوب این قایق بادی به شمار می رود. راه اندازی این محصول هم در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می گردد که یکی دیگر از ویژگی های این محصول به شمار خواهد رفت. هم اکنون می توانید این کالا را با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 340 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه
 جنس بخش کناری PVC سه لایه
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ پدالی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 22 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک دو نفره Sea Eagle

یکی از قایق های تفریحی با کیفیتی که در این سال ها روانه بازار شده است و با استفاده از ان می توانید یک تفریح فوق العاده را تجربه نمایید قایق بادی کایاک دو نفره Sea Eagle می باشد. این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم را در اختیار داشته و با کیفیت بالایی که دارا می باشد سبب شده تا با خیال راحت بتوانید اقدام به خرید این محصول نمایید. در ادامه نیز با ما همراه باشید تا به بررسی اجمالی این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهمی که باعث شده تا این کالا فروش زیادی را به خود اختصاص دهد بحث نوع طراحی و ساختار این کالاست که شرکت سازنده سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن خصوصیات فوق العاده ای را در داخل این قایق جای داده و یک محصول تمام عیار را به بازار عرضه کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که در بخش جلویی و عقبی این قایق شما می توانید طناب نجات و همین طور جیب های نگهدارنده این محصول را مشاهده کنید که با استفاده از ان ها قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن در زمان نیاز هم وسایل خود را در داخل ان ها قرار داده و هم از طناب این محصول برای ایمنی بیشتر استفاده کنید. علاوه بر این ها این محصول از دو رنگ ابی و سفید ساخته شده است که باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا گردیده است. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا دارا بودن دو عدد صندلی مقاوم و با کیفیت این محصول است که با رنگ مشکی طراحی شده و با استفاده از بند به بدنه اصلی این قایق محکم متصل گردیده است. دارا بودن دو عدد پارو و همین طور کیف حمل و نقل این محصول هم باعث شده تا با خیال راحت بتوانید از خرید هر گونه وسایل اضافی بی نیاز شوید.

جنس بدنه

قطعا می توان اشاره کنیم که این قایق یکی از مقاوم ترین بدنه های ممکن در بین قایق های موجود در دنیا را در اختیار دارد زیرا تمامی بخش های این محصول به صورت سه لایه طراحی و تولید شده است. در همین راستا باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول رویه و بخش های کناری ساخته شده از نوع PVC سه لایه را در اختیار دارد و کف این کالا نیز از نوع PVC بادشو طراحی و تولید شده است که از خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول هم باید عنوان کنیم که این کالا در طول 340 سانتی متر ، عرض 87 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 46 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است. علاوه بر این ها این کالا دارای تحمل وزن 160 کیلو گرم و هم چنین وزن بسته بندی 22 کیلو گرم می باشد که این دو مورد هم از موارد اساسی در خصوص وزن این قایق به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یک عدد پمپ پدالی در داخل بسته بندی این محصول قابل مشاهده خواهد بود که با استفاده از ان می توانید به راحتی این قایق را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد نموده و از ان استفاده کنید. روش کار با این پمپ هم بسیار ساده بوده و تنها باید سعی کنید تا ان را در داخل دریچه های باد این محصول قرار داده و سپس به صورت پدالی ان را باد کنید. پس از باد کردن کامل این محصول نیز می بایست سعی کنید تا با بستن دریچه های باد از خارج شدن باد موجود در داخل این محصول جلوگیری نموده و سعی کنید تا به صورت دقیق این محصول را مراقبت نمایید. بهترین شیوه مراقبت از این محصول هم عدم وارد کردن اشیا نوک تیز و عدم استفاده از این محصول در اب های خروشان و دارای شاخ و برگ درختان است. هم چنین از وارد کردن وزن بیش از اندازه در داخل این قایق هم جلوگیری نموده و سعی کنید تا از ان به بهترین شکل ممکن سالیان سال بهره مند شوید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک دو نفره Sea Eagle یک قایق زیبا و با کیفیت است که دارای طناب نجات ، دو نشیمنگاه بادی و سطح مواج بوده و از رنگ های جذابی هم در تولید ان استفاده شده است. دارا بودن پمپ باد و بدنه ای فوق العاده مقاوم هم از مزایای مهم این قایق به شمار می رود که می توانید ان را از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...