قایق بادی کایاک دو نفره Excursion Pro

Excursion-Pro

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره Excursion Pro حرفه ای ترین و جدید ترین مدل سری اکسروشن شرکت اینتکس می باشد که با رفع عیوب سری های قبلی و هم چنین با اضافه کردن مزیت های فوق العاده به تازگی عرضه شده است. همان طور که در تصویر این محصول قابل مشاهده است این قایق بدنه ای فوق العاده شکیل و زیبا را دارا می باشد که در کنار این زیبایی ، می توان به مقاوم بودن ان هم اشاره کرد که از نوع PVC دولایه می باشد. هم چنین ترکیب رنگ قرمز و سفید در این محصول نیز باعث شده تا این قایق بسیار چشم نواز و زیبا باشد. نکته مهم دیگر دارا بودن طناب نجات در جلوی این قایق و هم چنین دستگیره حمل و نقل می باشد که باعث شده تا جا به جایی این قایق بسیار راحت شود. هم چنین صندلی های شیار دار این محصول هم با کمربندی محکم بسته شده است که در فشار های زیاد اب نیز به هیچ وجه تکان نخواهد خود. علاوه بر این ها در کنار این محصول دو عدد پارو و هم چنین پمپ باد دستی هم به چشم می خورد که باعث شده تا شما نیزا به تهیه جداگانه ان ها نداشته باشید. هم چنین چهار عدد محفظه باد نیز بر روی لایه اصلی بدنه این قایق به چشم می خورد که راه اندازی این محصول از طریق ان صورت خواهد گرفت. این محصول هم اکنون عرضه شده با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس می باشد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 400 کیلو گرم
 طول 290 سانتی متر
 عرض 75 سانتی متر
 ارتفاع 42 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 26 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

قایق بادی کایاک دو نفره Excursion Pro

یکی از قایق های جدید و پرفروش شرکت اینتکس به تازگی تولید و عرضه شده است ، قایق بادی کایاک دو نفره Excursion Pro می باشد. این محصول با دارا بودن بهترین کیفیت ممکن و هم چنین با طراحی خاص و شکیلی که دارا می باشد باعث شده تا بار دیگر شرکت اینتکس در حوزه قایق های بادی یک محصول بی نظیر را روانه بازار کند که مشتریان خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی در سر تا سر دنیا به دست اورد. در همین رابطه نیز بر آن شدیم تا به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم تا با علم کامل به خصوصیات این محصول اقدام به خرید ان بگیرید...

طراحی و ارگونومی ساخت

قایق های بادی کایاک معمولا از نظر ظاهر شکل و شمایل های شبیه به هم دارند و تنها ازنظر ابعاد با یکدیگر دارای تفاوت می باشند. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این محصول در بخش میانی خود دارای دو عدد صندلی است که هر دو شیار دار بوده و با طناب به بدنه اصلی این محصول متصل شده است. هم چنین کف این قایق نیز مجدد دارای شیارهایی می باشد که از تعریق فرد استفاده کننده از این کالا جلوگیری کرده و باعث شده تا در طولانی مدت نیز بتوانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید. هم چنین این محصول در جلو و عقب خود دارای دستگیره می باشد که می توانید با در دست گرفتن ان به سادگی این قایق را تکان داده و جابه جا نمایید. هم چنین در داخل این قایق نیز جیب داخلی وجود دارد که باعث شده تا بتوانید وسایل کوچک خود را با خیال راحت در ان قرار دهید. در قسمت جلو و عقب این محصول نیز هم چنین طناب های نجات این قایق به چشم می خورد که یک مورد ایمنی و مهم در این قایق به شمار می رود. دارا بودن دو عدد پارو هم باعث شده تا شما از خرید جداگانه ان بی نیاز شوید. هم چنین بدنه اصلی این محصول قرمز رنگ بوده و بخش های جلویی و صندلی های این کالا هم رنگ سفید را دارا می باشند

جنس بدنه

رویه اصلی این محصول ساخته شده از نوع PVC برزنتی می باشد که مقاومت فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است. هم چنین بخش های کناری این قایق هم دقیقا از همین جنس ساخته شده اند که باعث شده تا با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کرده و نگران افت کیفیت ان نباشید. بخش کف این قایق هم که همان طور به ان اشاره کردیم دارای مقاومت خوبی بوده و به صورت دو لایه بادی با شیارهای جذاب خود طراحی و تولید شده است. تمام این موارد از خصوصیات خوب بدنه و جنس این محصول به شمار می رود.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد این محصول در گام اول باید به این نکته اشاره کرد که این کالا دارای طول 290 سانتی متر و هم چنین عرض 75 سانتی متر می باشد. علاوه بر ان ها ارتفاع این محصول هم 42 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد نشان دهنده این مورد است که دو نفر به صورت راحت و هم زمان می توانند از این کالا استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین این محصول دارای تحمل وزن فوق العاده 400 کیلو گزم خواهد بود که از این حیث در بین تمام قایق های موجود در دنیا بی نظیر می باشد.

راه اندازی ، تعمیرات و نگهداری

راه اندازی این قایق بادی کاری فوق العاده ساده و اسان است که در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید این فرایند را انجام دهید. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که این کالا در کنار بسته بندی خود دارای یک عدد پمپ باد دو کاره بزرگ می باشد که با استفاده از ان و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول می توانید در مدت زمان بسیار اندکی این کالا را باد کنید. در همین رابطه نیز باید گفت که باید به اندازه این کالا را باد بزنید تا از اسیب های احتمالی ان جلوگیری نمایید. هم چنین باید به این نکته هم توجه کنید که بارعایت یک سری اصول ساده نظیر دور کردن این کالا از اسیا نوک تیز می توانید سلامت این کالا را تا حدود بسیار زیادی تضمین نمایید. هم چنین در صورتی که این محصول دچار اسیب شود شما می توانید به راحتی با استفاده از برچسب تعمیرات ان را ترمیم نمایید.

جمع بندی

قایق بادی کایاک دو نفره Excursion Pro یک محصول حرفه ای و تمام عیار است که مناسب برای تمام افراد بوده و با خیال راحت می توانید این کالا را از طریق نمایندگی اینتکس خریداری کرده و در اسرع وقت و با ارسال رایگان ان را درب منزل تحویل گرفته و از مزایا و کیفیت فوق العاده این محصول اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...