قایق بادی کایاک دو نفره سویلور

sevylor 15233

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره سویلور از سری قایق های بادی ورزشی با کف بادی بوده که برای سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC وینیل و پلی اتیلن بوده که دارای ضخامت قابل قبولی می باشد. این بدنه در برابر فشار و دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن دو صندلی بادی با قابلیت جدا شدن از بدنه می باشد. همچنین دو پارو آلومینیومی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. محصولی با کیفیت ساخت بالا و وزن کم که به راحتی در هر مکانی قابل حمل و راه اندازی خواهد بود.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 317 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC و پلی اتیلن
 جنس بخش کناری PVC و پلی اتیلن
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای کیسه حمل اشیا
 قابل استفاده در آب های عمیق
 دارای کف و صندلی بادی
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

 

قایق بادی کایاک دو نفره سویلور از سری قایق های بادی کایاک زیبا می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند یک آخر هفته ی شاد و مفرح را برای شما عزیزان به ثمر داشته باشد . این قایق باد دو نفره می باشد که فضای خوبی را برای قایق رانی شما در آب های آرام و همچنین خروشان فراهم می آورد . در ادامه قصد داریم تا به تحلیل و نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس همراه ما باشید تا شما را با این قایق بادی بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای کافی را برای استفاده ی هر چه بهتر دو نفر فراهم می آورد . رنگبندی بدنه خارجی این قایق بادی آبی کم رنگ می باشد که از زیبایی خاصی را به بدنه ی خارجی این محصول داده است همچنین در بدنه ی داخلی این قایق بادی از رنگ نقره ای استفاده شده است که از تطابق رنگی خوبی با رنگ آبی خارجی بدنه قایق برخوردار است . درون این قایق بادی از دو صندلی با قابلیت جدا شدن از بدنه ی قایق استفاده شده است که دارای بدنه ی بادی می باشند و از همین نظر در هنگام استفاده ی طولانی مدت از این قایق دچار احساس درد و یا خستگی در قسمت های مختلف بدن نمی شوید . به همراه این قایق بادی کایاک یک جفت پاروی آلومینیومی برای شما عزیزان فراهم شده است که شما را از تهیه ی  لوازم دیگر قایق رانی بعد از خرید این محصول بی نیاز کنند . 

جنس بدنه :

جنس بدنه ی قایق بادی کایاک دو نفره سویلور از پی وی سی و پلی اتیلن می باشد که از ضخامت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین در تست های انجام شده بر روی این محصول که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس  انجام شده است ، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و  ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را در هنگام قایق رانی با این قایق بادی از هر جهت راحت کرده است . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده توسط کمپانی های برتر تولید قایق بادی در دنیا می باشد که دلیل این استفاده ی متداول مقاومت و کیفیت بالای آن  در برابر فشار و ضربه و همچنین قابلیت استفاده ی این نوع جنس  در برابر گرمای هوا و نور  خورشید نیز می باشد . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این قایق بادی مطابق با استانداردهای جهانی برای قایق های بادی دو نفره می باشد که فضای بسیار خوبی را برای استفاده ی دو نفر فراهم می  آورد . این قایق بادی دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 317 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 40 سانتی متر ) می باشد که در نوع خود و در مقایسه با قایق های بادی کایاک دیگر از کیفیت بالایی برخوردار است . وزن این محصول 10.8 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با قایق های بادی از وزن رو به پایینی برخوردار است و یکی از ویژگی های خوب این محصول به حساب می  آید و می توانید آن را به راحتی حمل کرده و در مسافرت های خود همراه داشته باشید . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید محصولات بادی از جمله قایق های بادی باید به آن  توجه کرد خصوصیت تححمل وزن آن  ها می باشد ، قایق بادی کایاک دو نفره سویلور دارای قابلیت تحمل وزن تا 180 کیلو گرم می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و خیال شما را از این بابت راحت می کنند . 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول در مدت زمان کم و توسط پمپ های باد دستی و ا اتوماتیک امکان پذیر می باشد . کافیست پمپ باد را با محفظه ی باد قایق بادی فیکس کرده و باد را به درون این قایق بادی هدایت کنید تا شکل کلی را به خود گرفته و قابل استفاده شود ، در هنگام باد کردن قایق می توانید با فشار دست بر روی  بدنه ی قایق بادی از میزان باد درون این محصول اطلاع حاص کنید . همچنین از زیاد باد کردن  یا  کم باد کردن قایق بادی خودداری کرده و یا آن را به اندازه ی استاندارد باد کنید زیرا در این صورت نمی توانید آن  عملکرد لازم را که از قایق بادی انتظار دارید مشاهده کنید .

جمع بندی :

قایق بادی کایاک دو نفره سویلور دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد و همچنین می توانید از آن  در دمای مختلف و زیر نور خورشید و همچنین آب های آرام و خروشان  استفاده کنید . جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی  می باشد که از کیفیت وو ضخامت بالایی برخوردار است و حجم باد مطلوبی را درون خود نگهداری می کند که باعث می شود در استفاده ی طولانی مدت احساس درد در قسمت های مختلف بدن و همچنین خستگی به شما دست ندهد . قایق بادی کایاک دو نفره سویلور با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس  ار بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...