تشک برقی ماشین

air mattress 43

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,490,000
34%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک برقی ماشین

تشک برقی ماشین از تشک های بسیار عالی برای استفاده در داخل ماشین می باشد که راه اندازی بسیار ساده و سریعی دارد ، زیرا مجهز به پمپ باد برقی بوده و می توانید آن را با سرعت زیادی با استفاده از پمپ باد برقی فندکی که با اتصال به جا فندکی ماشین کار می کند ، تشک بادی را راه اندازی کنید . این تشک بادی همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده است و از این نظر می تواند در بخش عقب اتومبیل ساختار هم سطح ایجاد کند . بدین صورت که این تشک بادی با توجه به برجستگی هایی که در قسمت زیرین خود دارد به بهترین شکل می تواند فضای زیرپایی ماشین را پر کند و آن بخش را همسطح با صندلی کرده و اینچنین یک تشک ایده آل و مسطح را برای استراحت کردن شما به ارمغان بیاورد . توجه داشته باشید که شما می توانید حتی با استفاده از دراز کشیده و بخوابید . این محصول از جنس pvc ساخته شده است و رویه آن نیز از لایه های ضخیم جیر پوشیده شده است که لطافت خوبی را به سطح تشک بخشیده است . این جنس در کنار رویه مواج محصول خاصیتی ضد تعریقی به تشک برقی ماشین بخشیده است . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول ، موجودی و قیمت آن می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . 

تشک برقی ماشین

تشک برقی ماشین از تشک های بسیار محبوب بازار هستند که برای استفاده در ماشین هستند و برای همین است که به آن تشک بادی داخل ماشین هم گفته می شود . شما می توانید با استفاده از تشک برقی ماشین ، سفری دوست داشتنی و راحتی را رقم بزنید زیرا در همه حالت می توانید بر روی تشک بادی نشسته و یا دراز کشیده و استراحت کنید . بدین ترتیب سرنشینان عقب ماشین حس بسیار خوشایندی را در طول سفر داشته و از مسافرت های طولانی نیز خسته نخواهند شد . برای اینکه بیشتر با این نوع از تشک های بادی آشنا شوید ، پیشنهاد می کنیم که در ادامه همراه ما باشید . این تشک بادی ماشین به دلیل اینکه همراه خود پمپ باد فندکی داشته و با برق ماشین کار می کند ، تشک برقی ماشین نام گرفته و شما می توانید در کوتاه ترین زمان تشک را نصب کرده و از آن در سفر های خود استفاده کنید .

تشک برقی ماشین به صورت بادی طراحی شده است و بدنه آن کاملا بادی بوده و نیازمند راه اندازی خواهد بود ، تشک های بادی یکی از نرم ترین و راحت ترین تشک هایی هستند که تولید شده اند ، برای همین است که مدل هایی از تشک های بادی مخصوص برای استفاده درخانه ساخته شده اند که می توانید از آن ها برای خوابیدن استفاده کنید . ساختار بادی موجب نرمی و راحتی این محصولات شده است . توجه داشته باشید که تفاوت عمده ای میان این تشک بادی با سایر تشک های بادی خانگی وجود دارد که آن هم وجود برجستگی ها در بخش زیرین تشک بادی می باشد . این برجستگی در واقع می تواند زیرپایی ماشین را پر کند . این تنها تفاوت عمده در میان تشک های بادی خانگی و تشک بادی داخل ماشین است . 

توجه داشته باشید که این محصولات در ابعاد مختلف ساخته شده اند و هر یک از آن ها برای ماشین های خاصی طراحی گردیده اند . به عنوان مثال تشک برقی ماشین های شاسی بلند با ماشین های سواری معمولی تفاوت دارد ، بنابراین بایستی در خرید های خود به این نکته توجه کنید . البته فروشگاه INTEX  در دسته بندی مربوطه ، هر تشک بادی را بر اساس ابعادی که دارد ، برای ماشین های مختلف مشخص کرده است که انتخاب را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد . بنابراین شما می توانید از راهنمایی های فروشگاه اینتکس نیز استفاده کنید و حتی به صورت تلفنی تشک برقی ماشین را مخصوص خودرو خود سفارش دهید. 

تشک برقی ماشین دوام و کیفیت بسیار عالی دارد و به خوبی می تواند وزن دو تا سه فرد بزرگسال را به خوبی تحمل کند ، این تحمل وزن عالی به دو عامل مهم یعنی جنس بدنه محصول و نوع طراحی و ساخت آن بستگی دارد . بدین منظور نیز شما بایستی با در نظر داشتن این ویژگی عالی ، این محصولات بادی بی نظیر و با دوام را خریداری کنید . از سری ویژگی های بسیار خوب تشک برقی ماشین می توان به نوع طراحی بی نظیر این محصولات بادی اشاره کرد که می تواند به خوبی تمامی بخش ها را پوشش دهد . همچنین برای اینکه سطح آن نرم و راحت باشد ، از طراحی رویه مواج استفاده شده است که این طراحی رویه مواج باعث شده است تا تشک بادی نرمی و راحتی خاصی را داشته باشد. 

برای طراحی و ساخت تشک برقی ماشین از لایه های بسیار ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده شده است که بیشترین استفاده را در میان تمامی محصولات بادی دارد ، زیرا این جنس ضد آب بوده و همچنین در برابر شرایط مختلف محیطی نیز مقاوم است ، برای همین شما می توانید از آن به خوبی در طول سفر استفاده کنید و نگران سرما یا گرمای داخل ماشین یا بیرون از ماشین نباشید ، نور آفتاب به بدنه این تشک بادی صدمه ای وارد نمی کند . برای همین است که شما می توانید مدت های طولانی تری را از تشک برقی ماشین استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن در طول سفر باشید . اگرچه تشک برقی ماشین از بدنه تماما پی وی سی ساخته شده است ، ولی بخش رویه آن از یک لایه جیر تشکیل شده است که علاوه بر زیبایی وصف ناپذیری که به محصول بخشیده است ، به خوبی می تواند تشک بادی را ضد تعریق کند و دیگر بدن با پی وی سی که خاصیت لاستیکی دارد تماسی نداشته باشد .


  • تشک برقی ماشین
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC
  • دارای رویه جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگ بندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • طراحی رویه مواج و طبی
  • بدنه ضد آب
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول : air mattress 43

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...