تشک بادی سفری لاریز مدل LR-188

intex 68567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی سفری لاریز مدل LR-188 یک تشک بادی کاربردی برای داخل خودرو با امتیاز بالا و کیفیت عالی در نمایندگی اینتکس ایران تهران ، این تشک بادی خودرو به انواع خودرو های ایرانی و خارجی هم سایز بوده و مناسب برای استٖفاده در داخل تمامی خودرو میباشد ، به همراه این تشک بادی یک عدد پمپ برقی و فندکی است و همچنین یک عدد چسب تعمیر و پمپ باد برای باد زدن تشک موجود است ، جنس بدنه ضخیم و با دوامی نیز دارد که به سختی دچادر آسیب میشود ، این مدل تشک بادی خودرو یکی از بهترین و مرغوب ترین تشک های بادی خودرو است که با برند لیزر تولید شده و یک شرکت چینی درجه یک است که محصولات خود را با رنگهای طوسی کرم و مشکی عرضه و تولید مینماید. وزن بسته بندی این محصول ۱۵۰۰ گرم است و رویه آن مخملی میباشد ، برای خرید و سفارش این محصول با کیفیت میتوانید به صورت تلفنی و آنلاین آنرا خریداری نمایید.

از اقلام همراهی که در کنار تشک بادی سفری لاریز یا همان تشک بادی داخل ماشین اشاره کرد ، بالش های بادی می باشد که شما می توانید از آن برای استراحت کردن و قرار دادن در زیر سر خود استفاده نمایید . این بالش ها نیز هم رنگ و هم طرح با تشک بادی داخل ماشین بوده و رویه آن نیز جیر و بدنه زیرین آن از پی وی سی طرح چرم می باشد . دقیقا این جنس برای ساخت تشک بادی داخل ماشین نیز استفاده شده است . رویه جیر می تواند سطح بسیار لطیف تر را در اختیار شما قرار دهد تا حس خوبی را از آن دریافت کنید . در ضمن این جنس می تواند از تعریق بدن شما جلوگیری کند . یکی از نکاتی که وجود رویه جیر به تشک بادی سفری بخشیده است ، می توانید به دوام بیشتر محصول اشاره کنیم ، زیرا ساختار تشک را چند لایه کرده است . 

توجه داشته باشید که این محصولات بادی قابلیت تعمیر داشته و برای همین است که برچسب تعمیرات در کنار آن قرار داده شده است . این برچسب تعمیرات شامل برچسب و چسب مایع است که با استفاده از آن ها می توانید تشک بادی را در صورت آسیب دیدن ، در خانه آن را تعمیر کنید . حتی می توانید تعمیرات تشک بادی داخل ماشین را به فروشگاه اینتکس بسپارید . علاوه بر اینکه قسمت پی وی سی تشک قابل تعمیر است ، بخش هایی که رویه جیر دارند نیز قابلیت تعمیر داشته و شما می توانید با همان برچسب های تعمیراتی نیز آن بخش ها را تعمیر کنید . برای اینکه بهتر بتوانید تعمیرات تشک بادی را انجام دهید ، بهتر است که به مقالات مرتبطی که در وبلاگ فروشگاه اینتکس قرار داده شده است مراجعه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...