تشک بادی یک نفره کوهستان

Wenzel 80510

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کوهستان

تشک بادی یک نفره کوهستان یکی از کاربردی ترین تشک های بادی موجود در بازار می باشد که تا کنون توانسته نیاز بسیاری از افراد را در مسافرت های طولانی مدت و یا در کوهنوردی و استفاده در کوهستان بر طرف کند. این تشک چند ویژگی بسیار مهم داشته که آن را برای استفاده در شرایط خاص مناسب می کند. اول از همه پرتابل بودن آن است، این تشک بادی یک نفره فوق العاده پرتابل بوده و می توان آن را در کوله پشتی قرار داده و به سادگی برای مدت زمان طولانی استفاده کنید. وزن تشک نیز با توجه به ابعاد آن کاملا مناسب بوده و در میان سبک ترین تشک های بادی بازار قرار میگیرد. دومین ویژگی تشک نیز جنس و کیفیت بدنه آن است، این محصول می تواند در شرایط بسیار سختی در کوهستان و درون چادر مسافرتی بدون مشکل خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کوهستان

تشک بادی یک نفره کوهستان یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولیدی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی یک نفره کوهستان همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت موازی و دارای بدنه ای مشبک و مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و در شرایط آب و هوایی گرم به خوبی از نعریق بدن شما جلوگیری به عمل می آورد . همچنین این تشک بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی طوسی را فراهم آورده ایم تا با رضایتی خاطر خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . همچنین قابلیت استفاده از بر چسب تعمییرات نیز در این محصول به هنگام به وجود آمدن مشکل وجود دارد و به راحتی و در کوتاه ترین زمان مکن در صورت بروز مشکل می توانید در جهت برطرف کردن مشکل اقدام نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی به صورت ترکیبی می باشد تا بتواند بهترین کیفیت را از خود نشان دهد . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی باشد . همچنین در بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم و در بخش کف آن نیز از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش دهد . همچنین همان طور که در بالا گفتیم رویه این محصول به صورت مواج و مشبکی شکل می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

این تشک بادی داری طولی به اندازه 188 سانتی متر و عرضی به اندازه 80 سانتی متر می باشد که ابعادی مستطیلی شکل را برای شما فراهم آورده و فضای ایجاد شده برای استفاده یک نفره کفی و معقول نیز می باشد . همچنین ارتفاع این تشک بادی 23 سانتی متر است که آن را به بهترین گزینه برای استفاده در چادرهای کمپینگ و مسافرتی تبدیل کرده است . همچنین قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 100 کیلو گرم می باشد که با توجه به ماهیت کمپینگی بودن آن قابل قبول می باشد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبایی که دارد به 3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز می باشد .

جمع بندی :

اگر اهل کوهنوردی و یا سفر باشید پیشنهاد ما به شما تشک بادی یک نفره کوهستان می باشد زیرا علاوه بر وزن 3 کیلو گرمی و سبکی که دارد از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد . همچنین در کف این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر آن انعطاف پذیری ایده آلی را نیز از خود به نمایش می گذارد . تشک بادی یک نفره کوهستان با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 80 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ ----
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...