تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 67

intex 67997

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 67

تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض 67 از جدید ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در مسافرت ها و بخصوص در داخل چادر های مسافرتی بوده که در سه سایز مختلف تولید شده است که این مدل کوچکترین سایز این تشک ها محسوب می شود. تشکی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از کف برزنتی برای مقاومت بیشتر در برابر عوامل بیرونی بهره مند می باشد.

این تشک بادی دارای یک بالش بادی سرخود بوده که با راه اندازی بدنه اصلی این قسمت نیز به صورت خودکار شکل می گیرد. محصولی با وزن و حجم بسیار کم در حالت جمع شده موجب حمل و راه اندازی آسوده در هر مکان مورد نظری توسط کوچکترین پمپ های بادی نیز خواهد شد.

این تشک خواب بادی سفری برزنتی کاملا ضد آب بوده و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این تشک بادی به عنوان یکی از بهترین گزینه ها به منظور استفاده در سفر های کمپینگ توسط فروشگاه اینتکس ایران قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض ۶۷

تشک بادی کمپینگ یک نفره از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد .این تشک بادی کمپینگ یکی از محبوب ترین تشک های بادی تولید در سال جاری می باشد که با توجه به ساختار و کیفیتی که از خود نشان داده است به خوبی توانسته جای خود را در میان هواداران محصولات بادی کمپینگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض ۶۷ همراه ما باشید .

 طراحی و آرگونومی ساخت : طراحی این تشک بادی مطابق با استانداردهای جهانی و به صورت مستطیلی شکل با ارتفاع کوتاه می باشد که از همین رو به راحتی در چادرهای مسافرتی قابل استفاده است و می تواند در کمپینگ های شما برای استراحت کردنتان بسیار کاربردی باشد . همچنین رویه این تشک بادی به رنگ سفید و بخش کف آن به رنگ قیروزه ای می باشد که زیبایی خاصی را به آن داده است و از همین رو می تواند توجه افراد را به خوبی به خود جلب نماید . این تشک بادی در بخش بالایی خود دارای بالش سرخود می باشد که شما را از شر به همراه داشتن بالش راحت می کند و این امر در کمپینگ ها و مسافرت ها امری بسیار ایده آل می باشد . همچنین به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در مواقع بروز مشکل به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که در ضخامت لایه بالا مورد استفاده قرار گرفته است و از همین رو دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی برزنتی استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . در ساختار رویه این تشک بادی از رویه مواج استفاده شده است که در جهت گردش هوا میان بدن انسان و سطح تشک به خوبی عمل کرده و از تعریق بدن تا حد ممکن جلوگیری به عمل می آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن : ابعاد این تشک بادی به صورت استاندارد و در مقایسه با تشک های بادی خانگی از اندازه های کوچک تری برخوردار می باشد . طول این تشک بادی ۱۸۴ سانتی متر و عرض آن نیز ۶۷ سانتی متر است که در کنار ارتفاع ۱۷ سانتی متری این محصول را به بهترین گزینه برای استفاده در چادرهای مسافرتی و یا کمپینگ تبدیل کرده است . همچنین وزن این محصول 1.7 کیلو گرم می باشد و قابلیت تحمل وزن آن ۱۲۰ کیلو گرم است که درنوبه خود بسیار ایده آل می باشد و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی : این تشک بادی یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولیدی توسط برند مطرح اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات کمپینگ باز کند . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر و جنس بخش کف آن از پی وی سی برزنتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . همچنین وزن 1.7 کیلو گرمی محصول به همراه بالش بادی سرخودی که در بخش بالای تشک قرار دارد تمامی امکانات را برای یک استراحت با خیالی راحت در کمپینگ فراهم می کند . تشک بادی یک نفره کمپینگ با عرض ۶۷ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 184 سانتی متر
 عرض 67 سانتی متر
 ارتفاع 17 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای سطح رویه مواج و ضد تعریق
مناسب انواع سفر ها و چادر های مسافرتی
 دارای حجم و وزن بسیار کم
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...