تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود

Wenzel 8225265

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود

تشک بادی یک نفره با پمپ برقی سرخود محصولی از شرکت ونزل می باشد که کیفیت بسیار مناسبی را در عین وزن و ابعاد خوب به خود اختصاص داده است،  رویه این کالا جیر می باشد و در استفاده های طولانی مدت با توجه به سطح رویه مواج آن با 42 پستی و بلندی استاندارد برای تشک بادی 1 نفره کاملا ضد تعریق بوده و برای استفاده های طولانی مدت کاملا مناسب می باشد، ابعاد و ضخامت این محصول با طول 203 و عرض 152 سانتی متری کاملا استاندارد بوده و در اغلب شرکت ها برای محصولات دو نفره از همین ابعاد استفاده می شود. بر روی قسمت پایینی این تشک بادی از پمپ باد برقی با قابلیت استفاده با برق شهری تعبیه شده است، این پمپ توان بسیار خوبی داشته و در مدت زمان کمتر از سه دقیقه آن را باد کرده و آماده استفاده می کند. جنس این تشک بادی از پی وی سی می باشد که در اغلب محصولات بادی از آن استفاده می شود و با جدید ترین استاندارد های روز دنیا همراه شده است. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود

تشک بادی یک نفره

این روز ها در هر خانه ای که قدم می گذارید اکثر اوقات مشاهده می کنید که صاحب خانه برای استراحت خود در طول شبانه روز به جای تشک های قدیمی از تشک های جدید بادی استفاده می کند. این محصولات به سادگی در عرض چند ثانیه نصب و راه اندازی شده و به همان سرعت هم قابلیت جمع اوری را دارند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود یکی از محصولاتی است که در این مقاله قصد داریم به صورت کامل ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس اگر قصد خرید دارید حتما با ما همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل خرید یک محصول توسط مشتریان نوع طراحی و در واقع شکل ظاهری ان است که در نگاه اول معمولا جلب توجه می کند و بیشترین تاثیر را در خرید یک مشتری دارد. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این محصول ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد که در این رابطه شاید با اکثر تخت های موجود در بازار وجه مشترک داشته باشد. در رابطه رابطه با رنگ این محصول هم باید گفت که این کالا به صورت یکدست کرم رنگ طراحی و تولید شده است که فوق العاده با کیفیت بوده و همین امر باعث شده تا در نظر بیشتر مشتریان به چشم اید. در انتهای این محصول قسمت سیاه رنگی قرار گرفته است که پمپ باد برقی سرخود این محصول در ان جا تعبیه شده است. هم چنین دستورالعمل های مراقبتی و نکات اموزشی مهمی هم در کنار این پمپ و به صورت تصویری و با حروف لاتین بر روی این محصول با رنگ مشکی نوشته شده است. دور تا دور این محصول از لبه ای ساده تشکیل شده و رویه این کالا هم دارای سطح شیاردار می باشد که باعث پدید امدن سطح نرم و لطیفی در این کالا شده است.

جنس بدنه

سطح شیار دار و مواج این محصول باعث شده تا از تعریق شما در هنگام خوابیدن بر روی این تخت جلوگیری شود. هم چنین این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد که تمام قسمت های این کالا از همین جنس ساخته شده است. تنها تفاوت بخش های مختلف این محصول این است که رویه ای مخملی داشته و کف ان هم به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است.

ابعاد و وزن

از دیگر نکات مهمی که با توجه به محلی که قرار است از این تشک استفاده کنید و همین طور با نگاه کردن به قد و وزن شخص استفاده کننده از این محصول باید ان را لحاظ کنید ابعاد و وزن این محصول است. طول این تشک 203 ، عرض ان 152 و ارتفاع این محصول نیز 23 سانتی متر است. همچنین خود این تشک وزن بسیار کمی داشته و به راحتی می توان ان را جا به جا کرد. در کنار این موارد باید گفت که مهم ترین مزیت این محصول تحمل وزن بالای ان است که می تواند تا 273 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این تخت کاری فوق العاده اسان و ساده می باشد که در عرض کمتر از پنج دقیقه انجام می گیرد. در همین ارتباط باید گفت که تنها کافی است این تخت را به سادگی به برق وصل کنید. پس از وصل کردن این محصول دکمه ای که بر روی این محصول قرار گرفته است را فشار داده و روشن کنید. پس از این عمل تنها کافی است اهرمی که در کنار این دکمه قرار گرفته است را مقداری بچرخانید تا ببینید که این کالا به راحتی و به صورت اتوماتیک باد می شود. برای جمع اوری این محصول هم همین عمل را باید به صورت برعکس انجام دهید و در انتها هم با خاموش کردن این محصول و کشیدن ان از برق ان را جمع کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید ان را از کنار اشیا نوک تیز دور کنید تا سوراخ نشود. هم چنین از پریدن و جامپینگ هم بر روی این محصول خودداری کنید تا دچار اسیب جدی نشود.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره ونزل با پمپ برقی سرخود محصولی فوق العاده با کیفیت ساخت شرکت ونزل است که ان را به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. این محصول بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و از ان می توانید علاوه در منزل در سفرهای خود هم استفاده کنید. هم اکنون این محصول زیبا را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت استثنایی خریداری کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-------
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 با پمپ برقی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...