تشک بادی یک نفره با بالش سرخود آبی

ALPS B01C81GP9S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره با بالش سرخود آبی

تشک بادی یک نفره با بالش سرخود آبی از کالا های جدید و کاربردی شرکت تولید ابزار های مسافرتی و کمپینگ ALPS می باشد. این کالا فوق العاده با کیفیت بوده و استفاده از آن در شرایط مختلف بدون هیچ گونه نگرانی از بابت صدمه دیدن و سوراخ شدن ممکن است. قسمت رویه تشک از لایه های موازی عرضی ساخته شده است که با جریان دادن هوا از این قسمت ها باعث ضد تعریق شدن تشک می شود. علاوه بر این در قسمت بالایی رویه یک برآمدگی استاندارد و راحت تعبیه شده است که در کمپ نقش بالش سرخود را برایتان ایفا خواهد کرد. جنس این تشک بادی یک نفره از وینیل ضخیم و مقاوم ساخته شده است، این ماده در برابر فشار مقاومت بسیار خوبی داشته و می تواند تا وزن 120 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند. تشک ALPS قابلیت قرار گیری در فضای داخلی چادر مسافرتی یا در خارج از چادر را داشته و با وزن بسیار کمی که دارد می توان آن را به سادگی درون کوله پشتی قرار داده و حمل کرد. با توجه به محفظه باد کوچکی که دارد نیز می توان آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی باد کرده و استفاده نمود. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره با بالش سرخود آبی

تشک بادی یک نفره با بالش سرخود آبی

تشک بادی یک نفره با بالش سرخود آبی جزو یکی از تشک های سبک و جدیدی قرار دارد که مشتریان زیادی را معطوف خود کرده است. در ارتباط با این محصول باید گفت که نوع ساخت و رنگ این کالا فوق العاده چشم نواز می باشد که در ادامه قصد داریم به بررسی کامل ان بپردازیم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع ساخت این محصول متفاوت از اکثر تشک های بادی موجود در بازار است به همین دلیل است که این محصول جایگاه ویژه ای را در بین مردم در اختیار دارد. در همین ارتباط باید گفت که ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و طول استانداردی رادر اختیار دارد که مناسب برای استفاده تمام افراد حتی بلند قد می باشد. رویه اصلی این تشک دارای شیارهای موازی هم و در فواصل یک اندازه و معین است که راحتی فوق العاده ای را برای شما خلق کرده است. این بدین معناست که این تشک دارای قطعات هم اندازه مستطیلی شکلی است که سر تا سر این محصول نقش بساه اند. در قسمت بالایی و همین طور پایین ترین بخش این محصول قسمتی برامده قرار گرفته است که از ان به عنوان بالش بادی این محصول نام برده می شود و به سادگی نیاز شما را بر طرف کرده است. رنگ این تشک هم سر تا سر ابی می باشد که فوق العاده زیبا و حذاب است.

جنس بدنه

همان طور که در جریان هستید یک محصول بادی باید دارای مقاومت قابل قبولی باشد تا بتوان به ان تکیه کرده و با خیال راحت اقدام به خرید این محصول نمود. در همین ارتباط باید گفت که این تشک بدنه ای مقاوم از جنس وینیل دارد. هم چنین کف این محصول هم ساخته شده از نوع وینیل دو لایه است که مقاومت بی نظیری دارد. علاوه بر این ها این محصول به صورت ضد اب طراحی شده و حتی شما می توانید از ان بر روی اب هم استفاده کنید.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که طول این تشک 198 عرض ان 60 و ارتفاع این محصول هم 13 سانتی متر است. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 120 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. هم چنین وزن این کالا تنها 800 گرم است که بسیار وزن کمی می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این تشک بادی کاری فوق العاده اسان می باشد. در لبه کناری این محصول یک عدد محفظه باد قرار گرفته است که از طریق ان می توانید این محصول را راه اندازی کنید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که قبل از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی شما نیاز به یک عدد پمپ باد دارید. پس از تهیه پمپ باد می توانید این محصول را بر روی زمین قرار داده و به سادگی و از طریق دریچه باد این محصول ان را در عرض کمتر از دو دقیقه به صورت کامل باد کنید. برای تخلیه این محصول هم باید این دریچه را باز کرده و به سادگی باد ان را خارج کنید. هم چنین در مواقعی که از این محصول استفاده نمی کنید بهتر است ان را خالی کرده و کنار بگذارید. علاوه بر این ها ترجیحا اشیا نوک تیز و وسایل برنده را از کنار این کالا دور کنید تا اسیب جدی نبیند. با رعایت این اصول بدون هیچ گونه افت کیفیتی از این محصول می توانید استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره با بالش سرخود آبی محصولی فوق العاده شکیل با رنگی شاد و جذاب می باشد که از کیفیت و جنس بدنه مقاوم و با کیفیتی برخوردار بوده و از ان می توانید در هر مکانی استفاده کنید. جهت خرید این محصول می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران اقدام نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 60 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ -----
ساک حملبله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای بالش سرخود
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...