تشک بادی چند کاره یک نفره Stansport

Stansport 380

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره یک نفره Stansport

تشک بادی چند کاره یک نفره Stansport محصولی جدید و فوق العاده می باشد که توسط جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است و در کنار آن مناسب استفاده به عنوان تشک بادی مسافرتی و یا کمپینگ یا به عنوان تشک بادی یک نفره برای کوهنوردی می باشد. این کالا فوق العاده پرتابل بوده و می تواند با توجه به وزن کمی که دارد و حجم بسته بندی کوچک آن می تواند به سادگی در کوله پشتی جای گرفته و برای حمل در شرایط مختلف مناسب باشد. ابعاد تشک بادی چند کاره برابر با 191×97×13 سانتی متر می باشد و برای استفاده یک نفره یکی از بهترین گزینه ها به حساب می اید.جنس رویه آن نیز از وینیل ساخته شده که در قسمت بالایی جیر می باشد و در سایر قسمت ها و بخش های کناری از رویه براق ساخته شده است و این مزیت را به همراه دارد که می توانید به سادگی آن را در مدت زمانی بسیار کوتاه پس از استفاده تمیز کنید. باد کردن تشک بادی نیز با توجه به حجم کوچک بسته بندی آن در زمان بسیار کوتاهی صورت می پذیرد و می توانید با صرف زمانی در حدود 2 دقیقه آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره یک نفره Stansport

شرکت Stansport یکی از شرکت های بسیار قدرتمند در زمینه تولید محصولات بادی می باشد اما به دلیل محبوبیت بالای شرکت اینتکس در ایران و کیفیت عالی محصولات و تولیدات این شرکت، شرکت مذکور نتوانسته محبوبیت بالایی را در میان ایرانیان به دست آورد. اما این کالا تمامی المان های مهم برای بهترین تشک بادی بازار را به همراه دارد. بخش اصلی بدنه آن از متریال بسیار با کیفیت و درجه یکی ساخته شده است و طراحی آن نیز مطابق تشک های بروز بازار می باشد. از این رو می توانیم آنها را رقیب اصلی تشک های بادی اینتکس و یا بست وی بدانیم. البته بزرگ ترین ضعف این دسته از کالا ها به دلیل ضعف واردات قیمت بالای آنهاست. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول در قالب بررسی به نظر شما برسانیم با ما همراه باشید.

طراحی

مهم ترین المان بسیاری از خریداران طراحی محصول است. شرکت Stansport نیزبا آگاهی از این موضوع از طراحی محافظه کارانه ای در  محصول خود استفاده کرده است. مهم ترین برتری این تشک بادی ساختار بسیار خوب آن است که باعث شده در ظاهر با سایر تشک های بادی تفاوت نداشته باشد اما در اولین ملاقات شما با این تشک از نزدیک تفاوت های ان را به خوبی احساسا خواهید کرد. بدنه آن در قسمت بالایی رنگی مشابه کرم داشته و دیواره های بیرونی آن نیز خاکستری هستند. لایه های بالایی از طرح مواج بهره می برند و با عبور هوا از این قسمت ها باعث ضد تعریق شدن این تشک می شوند. البته متریال رویه نیز در این مورد تاثر گذار بوده که در ادامه به تشریح آن خواهیم پرداخت. بر روی قسمت بالایی یک دریچه تخلیه هوا قرار داده شده که با استفاده از آن می توانید تشک را در زمان کوتاهی راه اندازی و استفاده کنید.

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این تشک بادی از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده تا طول عمر بالایی را رقم بزند. بخش رویه آن از لایه های وینیل ساخته شده اند که بسیاری آن را با نام عمومی PVC می شناسند. در قسمت رویه علاوه بر وینیل از مخمل نیز بهره برده شده تا این محصول به صورت کامل ضد تعریق باشد. قسمت های کناری بدنه نیز از لایه های وینیل ساخته شده اند. کناره های تشک نیز به گونه ای ساخته شده است تا نرم تر از سایر قسمت ها باشد تا در صورت برخورد نا خواسته مقاومت آن افزایش یابد. قسمت زیرین این تشک بادی از دو لایه وینیل ساخته شده چرا که در تمامی محصولات بادی بیشترین فشار به قسمت زیرین آن وارد می شود و سازنده با این کا خواسته تا فشار وارده را تا حد ممکن کنترل کند. 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول کاملا استاندارد بوده و می توانید آنها را در هر محصول دیگری بیابید. بخش اصلی بدنه آن که شامل طول و عرض ان می شود به ترتیب 191 و 97 سانتی متر می باشند که مشابه آنچه در حدود 90 درصد تشک های بادی بازار دیده بودیم است. ارتفاع تشک نیز از سطح زمین حدود 13 سانتی متر است که که حدود نیمی از تشک های اینتکس و بست وی است. شرکت سازنده معتقد است که ارتفاع بالا تر تاثیری در راحتی شخص ندارد و از پرتابل بودن محصول می کاهد به همین دلیل تمایل داشته تا تشک را با ارتفاع کمتری و حمل ساده تری همراه کند. وزن این تشک نیز برابر با 3 کیلوگرم بوده و می تواند تا حداکثر وزن 136 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند. 

روش نصب

برای راه اندازی این تشک بادی یک نفره در ابتدا لازم است تا محل کامل صاف و عاری از هر گونه شئ تیزی را بیابید سپس تشک را از بسته بندی خارج کنید و بر روی این محل پهن کنید. در ادامه با استفاده از پمپ باد برقی و یا استی اقدام به باد زدن تشک کنید. میزان باد تشک نیز به اندازه ی دلخواه می باشد که شما می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و نسبت به نیاز خود تنظیم کنید. مراقبت از تشک های بادی نیز یکی از اصل های مهم می باشد زیرا تشک های بادی به اشیا نوک تیز حساس می باشند و نباید با آنها برخوردی داشته باشند. البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن تشک می توان به کمک برچسب تعمیرات آن را ترمیم کرد و از آن استفاده کرد. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 97 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب کمپینگ
 سطح موج دار
 مناسب سنین مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...